سبک زندگی

ویژگی های پیچ مورداستفاده در نصب چوب ترمو

نصب اصولی ترموود با پیچ های مخصوص چوب ترمومقاومت و زیبایی سازه ترموود، علاوه بر کیفیت الوارها، به اصولی بودن نصب بستگی دارد. یکی از مزایای ترموود نسبت به سایر متریال های مرسوم، طریقه آسان نصب آن است؛ اما همچنان نکاتی در نصب وجود دارند که با عدم رعایت...

15 فروردین 1403

استفاده از شیر خشک برای چاقی صورت

حتما شما هم شنیده اید که خوردن شیر خشک صورت را چاق می کند. در واقع شیر خشک از آب، انواعی از کربوهیدرات ها و چربی ها تشکیل شده است. همچنین مواد معدنی موجود در شیر خشک شامل سیترات پتاسیم، فسفات تری کلسیم، فسفات پتاسیم، کلرید کلسیم، کلرید منیزیم، فروس سولفات،...

20 اسفند 1402

طرز تهیه پیاز داغ نگینی مجلسی و خوش رنگ

پیاز ستون اصلی بیشتر غذاهای خوش طعم است. اما بسته به نحوه پخت پیاز می توانید طیف گسترده ای از طعم ها از پیاز سرخ شده کاراملی تا پیاز داغ چیپسی را تولید کنید. حتی شاید جالب باشد بدانید که سایز و نحوه خرد کردن پیاز هم باعث می شود آن را مناسب غذای خاصی کند....

25 دی 1402

کاشت ابرو طبیعی در برترین کلینیک تهران

داشتن ابروهایی پرپشت و طبیعی و کمی پهن، جدیدترین و پرهوادارترین ترند زیبایی زنانه است. این روزها دیگر هیچ سوپر مدل و یا بازیگر مشهوری را مشاهده نمی کنیم که با ابروهای کوتاه و یا نازک در مجامع عمومی ظاهر گردد و فرم طبیعی ابرو بیشترین هوادار را پیدا نموده...

23 دی 1402

اثربخشی ورزش صبح بیشتر است یا عصر؟

با وجود کوشش های قابل توجه برای ترویج سبک زندگی سالم، نرخ اضافه وزن و چاقی در سرتاسر دنیا در حال افزایش است به طوری که چاقی اکنون به عنوان یک بیماری همه گیر در نظر گرفته می گردد.

26 آذر 1402

آینده دکوراسیون داخلی در ایران

دکوراسیون داخلی به عنوان یکی از عناصر مهم در طراحی فضاهای داخلی، نقش بسزایی در ایجاد زیبایی، راحتی و عملکرد بهینه در محیط های زندگی انسان دارد. با پیشرفت فناوری و تحولات اجتماعی، دکوراسیون داخلی نیز تحت تأثیر قرار گرفته و تغییرات و نوآوری هایی را تجربه...

5 آذر 1402

10 راهکار شبانه برای رسیدن به اندام ایده آل

اگر از اضافه وزن رنج می برید باید بدانید تنها رژیم غذایی لاغری یا ورزش و فعالیت بدنی نمی تواند به شما برای کاهش وزن کمک کند، بلکه باید سبک زندگی خود را نیز اصلاح کنید؛ این نکته ثابت شده است که پیروی از برخی عادات ناسالم در هنگام شب، می تواند یکی از دلایل...

15 شهریور 1402

برای برندسازی و اشتغال آفرینی و سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی قزوین برنامه داریم

ایسنا/ براساس اخبار منتشر شده، برای برندسازی و اشتغال آفرینی و سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی قزوین برنامه داریم.

21 تیر 1402

هوش مصنوعی، جای ناخن کارها و آرایشگرها را هم می گیرد، عکس

گجت نیوز نوشت: اگر تصور می کردید فقط و فقط کسب و کارهای حوزه دیجیتال به وسیله هوش مصنوعی تهدید می شدند، بهتر است بدانید حتی ناخن کارها و آرایشگرها هم از خطر هوش مصنوعی در امان نیستند!

7 تیر 1402

مزایا و معایب پرده ورتیکال چیست؟

پرده ها به عنوان یکی از عوامل مهم دکوراسیون داخلی، جایگاه ویژه ای دارند. در این میان، پرده ورتیکال با ویژگی های خاصی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

28 اردیبهشت 1402

خدمات خشکشویی با دستگاه در منزل

خدمات خشکشویی در منزل شامل مبل شویی در منزل، فرش شویی در خانه، موکت شویی در محل و خشکشویی خوشخواب در آپارتمان می گردد. کلیه خدمات به صورت تخصصی به وسیله استادکارها انجام می گردد.

21 اردیبهشت 1402

بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن

علم تا به امروز ثابت کرده است که هیچ زمان خاص و بهینه ای در روزگار ما برای نوشیدن شیر وجود ندارد. با این حال، ما می توانیم بر اساس اهداف خود، مناسب ترین زمان ها را برای نوشیدن شیر برای حداکثر تأثیر انتخاب کنیم.

19 فروردین 1402

آیا نوشیدن آب زیاد، پوست را شفاف می کند؟

هدف از داشتن پوست شیشه ای دستیابی به پوستی سالم و طبیعی است که عاری از لک، خطوط ریز و سایر نواقص باشد.

15 فروردین 1402

هشدار پزشکی؛ سرطان و ناباروری نتیجه استفاده از دستمال توالت!

کارشناسان می گویند، دستمال توالت منبع اصلی از مواد شیمیایی سمی است که افراد را در معرض ناباروری و سرطان قرار می دهد. تعیین شده که مواد شیمیایی سمی معروف به پر فلوئوروآلکیل و پلی فلوئوروآلکیل (PFAS) اثرات مضری روی سلامتی انسان در پی دارند.

22 اسفند 1401

چگونه 10 روز مانده تا عید لاغر شویم ؟

عید نوروز معمولا انگیزه خوبی برای بسیاری از کارهاست. از جمله لاغری! برای آن ها که در طول سال به فکر لاغری و کاهش وزن هستند اما فرصت رژیم و ورزش را ندارند شاید نزدیک شدن به نوروز این فرصت را فراهم بیاورد که بتوانند بیشتر روی تناسب اندام خود تمرکز نمایند.

17 اسفند 1401

عکس ، زالوها هم به تورم اقتصاد ایران چسبیدند ؛ 200 بچه زالو 8 میلیون تومان ، جدول قیمت انواع زالو در ایران

با نگاهی به سایت های مختلف در فضای مجازی با انواع زالو و قیمت های متفاوت آن روبرو می شویم. قیمت زالوی مولد بالاتر از زالوی طبی یا آرایشی است و هر چه میزان زالو کوچک تر باشد، قیمت آن مقرون به صرفه تر است.

15 اسفند 1401

بدون هزینه کردن زیبا شوید

گاهی اوقات ما احساس می کنیم که باید پول زیادی خرج کنیم تا بتوانیم زیبا باشیم؛ اما در واقع زیبا شدن و سلامت بدن همواره احتیاج به پول زیادی ندارد.

13 اسفند 1401

شاخ و شانه کشیدن پژو برای تویوتا، هیوندا و دیگران ، عکس

پژو 508 نو با تغییراتی در طراحی و تکنولوژی،دوباره پا به میدان رقابت با خودروهای کره ای و ژاپنی گذاشت.

7 اسفند 1401

مرکز خرید ساوا سنتر یکی از مراکز خرید معروف بلگراد به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس گزارشات واصله، مرکز خرید ساوا سنتر یکی از مراکز خرید معروف بلگراد به شمار می رود.

2 اسفند 1401

از وسایل در خانه متفاوت بهره ببرید!

همه ما در محیط خانه هایمان لوازمی داریم که کاربردهای بسیار جالب و مختلفی دارند. در این قسمت می توانید با این وسایل آشنا شوید و از آن ها مفید بهره ببرید.

28 بهمن 1401
تعداد: (78)