بدون هزینه کردن زیبا شوید

به گزارش وبلاگ نت قشم، گاهی اوقات ما احساس می کنیم که باید پول زیادی خرج کنیم تا بتوانیم زیبا باشیم؛ اما در واقع زیبا شدن و سلامت بدن همواره احتیاج به پول زیادی ندارد.

بدون هزینه کردن زیبا شوید

زیبایی بدون هزینه امکان دارد. همه خانم ها علاقه دارند که زیباتر شوند و برای آن در کوشش هستند. گاهی نیز هزینه ای زیادی را صرف این موارد می نمایند. خبر خوبی که برای شما داریم آن است که می توانید با ترفندهای ساده و بدون هزینه زیبا شوید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

زیبایی بدون هزینه

در این قسمت راهکارهای مقرون به صرفه قیمت زیادی وجود دارند که می توانید با میزانی خلاقیت و اراده امتحانشان کنید.

تمرین برای ازبین بردن غبغب یکی از راه های زیبایی بدون هزینه

راهکارهای ساده ای وجود دارد که شما بتوانید غبغبتان را از بین ببرید. سرخود را بالا نگه دارید و به سمت عقب خم کنید؛ یعنی نگاه شما باید به سقف باشد. بعد قسمت پایین فک را فشار دهید تا کشش را زیر چانه تان احساس کنید. ده ثانیه در همین حالت بمانید و بعد ریلکس کنید.

بعلاوه می توانید دوباره سرخود را بالا نگه دارید، به سمت عقب خم کنید و نگاه خود را به سقف بدوزید.

سرتان را به سمت راست خم کنید؛ سپس زیر چانه خود را به سمت جلو بکشید. ده ثانیه در همین حالت بمانید و بعد دوباره ریلکس کنید و همین حرکت را برای سمت چپ هم انجام دهید. اگر از چروک دور چشمتان خسته شده اید به مطلب از بین بردن چروک دور چشم با این میوه خوشمزه مراجعه کنید.

وکس شکر برای ازبین بردن موهای زائد یکی دیگر از راه های زیبایی بدون هزینه

اگر نمی توانید همواره به سالن آرایشی بروید و وکس کنید، برترین راه به جای استفاده از تیغ این است که وکس شکر را در منزل انجام دهید. دو فنجان شکر با یک چهارم فنجان آبلیمو، یک قاشق غذاخوری آب و یک غذاخوری نمک را ترکیب کنید.

تمام مواد را داخل یک قابلمه کوچک بریزید، روی حرارت ملایم بگذارید و خوب هم بزنید تا همه چیز به خوبی به نقطه جوش برسد و ترکیبی شبیه به عسل درست گردد.

وقتی که مخلوط آماده شد، آن را داخل یک ظرف بریزید و اجازه دهید تا خنک گردد و دوباره گرمش کنید و به عنوان وکس بهره ببرید. قبل از وکس؛ پوست خود را تمیز کنید، یک لایه برداری ملایم داشته باشید تا سلول های مرده برداشته شوند.

می توانید میزانی هم پودر بچه روی بدنتان بزنید تا چربی اضافه گرفته گردد و موهایتان به راحتی به وکس بچسبند. وکس را در جهت رویش مو روی پوست اعمال کنید و در خلاف جهت از روی پوست بردارید. قبل از این که میزان زیادی از پوستتان را وکس بزنید، حتماً امتحان کنید خیلی داغ نباشد و پوستان نسوزد.

ورزش با همان وسایلی که در خانه دارید

شما مجبور نیستید که تجهیزات خیلی خاصی خریداری کنید تا بخواهید ورزش کنید و به سلامت بدنی تان برسید. فقط کافی است کمی خلاقیت داشته باشید و از چیزهایی که در منزل دارید؛ بهره ببرید و ورزشتان را شروع کنید. یک سرچ کوچک انجام دهید تا ببینید با لوازمی که در منزل دارید، چه ورزش هایی را می توانید به انجام برسانید؛ مثلاً می توانید به جای دمبل از دو عدد بطری آب یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید ناخن های خود را با سیر تقویت کنید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "بدون هزینه کردن زیبا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون هزینه کردن زیبا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید