کاشت ابرو طبیعی در برترین کلینیک تهران

به گزارش وبلاگ نت قشم، داشتن ابروهایی پرپشت و طبیعی و کمی پهن، جدیدترین و پرهوادارترین ترند زیبایی زنانه است. این روزها دیگر هیچ سوپر مدل و یا بازیگر مشهوری را مشاهده نمی کنیم که با ابروهای کوتاه و یا نازک در مجامع عمومی ظاهر گردد و فرم طبیعی ابرو بیشترین هوادار را پیدا نموده است.

کاشت ابرو طبیعی در برترین کلینیک تهران

با این حال بعضی از افراد که به دلایل ژنتیکی ابروهای پرپشتی ندارند و یا به دلیل تیک عصبی و یا حادثه دچار ریزش ابرو شده اند نمی توانند از این ترند پیروی نمایند.

خبر خوب برای همه کسانی که علاقه مند به داشتن ابروهایی متراکم تر و زیباتر هستند این است که با عمل کاشت ابرومی توانند یکبار برای همیشه این مشکل را حل نمایند و همیشه ابروهایی پرپشت و زیبا داشته باشند.

همان طور که استاندارهای زیبایی این روزها به سمت طبیعی تر شدن حرکت نموده اند، پزشکان و جراحان زیبایی هم برترین راهکار ها را برای به دست آوردن طبیعی ترین نتیجه از عمل های زیبایی پیدا نموده اند و با مراجعه به یک کلینیک تخصصی و پزشکی ماهر می توان برترین نتیجه را از عمل کاشت ابرو به دست آورد.

عمل کاشت ابرو چگونه انجام می گردد؟

در یک جمله می توان روند کاشت ابرو را در دو مرحله برداشت فولیکول های مو از ناحیه اهدانماینده و پیوند آن ها در ناحیه دریافت نماینده (ابرو) خلاصه کرد. معمولاً موهای پشت سر نزدیک به گوش به عنوان بانک مو برای عمل کاشت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل انتخاب موهای این ناحیه به عنوان بانک مو این است که موهای این ناحیه از نظر ضخامت تارهای مو و سرعت رشد آن ها نزدیکی بیشتری با موهای ابرو دارند.

البته این موضوع به این معنی نیست که موهای دیگر نقاط بدن نمی توانند به عنوان بانک موی کاشت ابرو مورد استفاده قرار بگیرند، بلکه صرفاً نشانگر این موضوع است که موهای سر برای انتخاب به عنوان بانک مو در عمل کاشت ابرو اولویت بیشتری دارند. افرادی که به دلیل مصرف داروهای خاص یا انجام شیمی درمانی دچار ریزش مو شده اند و دارای بانک موی قوی در ناحیه سر نیستند، می توانند به تشخیص پزشک از موهای دیگر نواحی بدن به عنوان بانک مو استفاده نمایند.

انواع روش های کاشت ابرو

روش های کاشت ابرو تنوع بسیار زیادی دارند. این تنوع با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد روش ها و تکنیک های نو، بیشتر و بیشتر می گردد. با این حال دو روش شناخته شده تر و قدیمی تر کاشت ابرو عبارتند از:

روش FUT که در این روش یک برش نواری از موهای سر یا همان ناحیه اهدا نماینده برداشته می گردد. سپس فولیکول های مو از روی این برش برداشته شده و به محل ابرو پیوند زده می شوند.

روش FUE روشی است که نسبت به روش FUT زخم کمتری برجای می گذارد و دوران بهبودی آن سریعتر است. در این روش فولیکول های مو برای پیوند از بانک مو برداشته شده و به ناحیه ابرو پیوند زده می شوند. این روش برای کسانی که نیاز به پیوند موی زیادی در ابروی خود ندارند مناسب است.

دیگر روش های کاشت ابرو شامل موارد زیر می شوند:

  • کاشت ابرو به روش SUT
  • کاشت ابرو به روش FIT

کاشت ابرو طبیعی چگونه است؟

همان طور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم طبیعی شدن نتیجه کاشت ابرو، اصلی ترین موضوع دارای اهمیت برای کسانی است که اقدام به انجام این عمل می نمایند. اما چه مؤلفه هایی باعث می شوند که نتیجه کاشت ابرو طبیعی به نظر برسد؟

مورد اول جنس مو کاشته شده است. همان طور که پیشتر اشاره شد، پزشکی که عمل کاشت ابرو شما را برعهده دارد، کوشش خود را می نماید تا موهایی را به ابروی شما پیوند بزند که بیشترین نزدیکی را با موهای طبیعی ابرویتان داشته باشند. این موضوع باعث می گردد تا موهای کاشته شده با دیگر موهای ابروی شما، از نظر ضخامت مو، رنگ مو و همین طور سرعت رشد هماهنگی و تطابق بیشتری داشته باشند.

فاکتور مهم دیگری که در طبیعی شدن نتیجه عمل کاشت ابرو بسیار مؤثر است، جهت خواب ابرو است. ابروهای ما به صورت طبیعی در بخش های مختلف، جهت خواب متفاوتی دارند. عموماً خواب ابرو در ناحیه تاج رو به بالا است و در ناحیه دم ابرو، جهت خواب ابروها به سمت پایین متمایل است. به همین خاطر ضروری است تا ابروهایی که کاشته می شوند با این جهت خواب طبیعی ابرو هماهنگی داشته باشند تا نتیجه کاملاً طبیعی به نظر برسد.

علاوه بر این موضوع سیخ شدن ابرو که یکی از عوارض عمل کاشت ابرو به شمار می رود، عاملی دیگر است که باعث می گردد نتیجه عمل کاشت ابرو طبیعی به نظر نرسد. اگر در پی کلینیک کاشت ابرو در تهران هستید که قابل اعتماد باشد و بتوانید از طبیعی بودن نتیجه عمل خود در آن مطمئن باشید، کلینیک تخصصی پیوند مو و ابروی دکتر نیلفروش زاده برترین انتخاب برای شما است. این کلینیک به وسیله برترین دکتر کاشت ابرو در تهران یعنی دکتر نیلفروش زاده مدیریت می گردد که بیش از 30 سال تجربه پیروز و 12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو، برترین نتایج را برای شما به ارمغان می آورد و احتمال بروز عوارض بعد از عمل را در شما به کمترین اندازه ممکن تقلیل می دهد.

چطور از سیخ شدن ابروها پس از کاشت جلوگیری کنیم؟

سیخ شدن ابروها یکی از عوارض ناخوشایند کاشت ابرو است که باعث غیرطبیعی شدن نتیجه این عمل می گردد. دلیل رخ دادن این عارضه را می توان در دو دلیل جستجو کرد.

  • اگر پزشک در هنگام پیوند زدن ابرو، دقت کافی به جهت خواب ابرو نداشته باشد، مو در جهت نادرست کاشته می گردد و ظاهری ناخوشایند خواهد داشت. اگر سیخ شدن ابرو شدت زیادی داشته باشد باید برای اصلاح فرم ابرو مجدداً به پزشک مراجعه نموده و عمل ترمیمی کاشت ابرو را انجام دهید.
  • حالت دومی که می تواند به رخ دادن این عارضه بینجامد این است که موی کاشته شده به دلیل ضخامت و خشکی حالت فر و سیخ شده به خود بگیرد. در این حالت می توان با استفاده از روغن های تقویتی و تقویت ابرو، ظاهر ناخوشایند ابروها را تصحیح کرد. برای جلوگیری از رخ دادن این حالت ترجیح بر این است که موهای ناحیه بانک مو مجعد و ضخیم نبوده و در هماهنگی بیشتری با موهای طبیعی ابرو باشند.

مراقبت های لازم برای بعد از عمل کاشت ابرو

  • به هیچ وجه تا 5 روز اول ابروهای خود را دستکاری نکنید، محل کاشت ابرو را نمالید و از مرطوب کردن ناحیه کاشت ابرو بپرهیزید.
  • تا چند روز خونریزی از محل کاشت ابرو طبیعی است. در صورت بروز خونریزی یک پارچه تمیز را روی ناحیه ای که دچار خونریزی شده بفشارید. در صورت ادامه پیدا کردن خونریزی با پزشک خود تماس بگیرید.
  • تا سه ماه از قرار گرفتن ناحیه کاشت شده در برابر نور مستقیم خورشید اجتناب کنید.
  • تا ده روز بعد از عمل ضروری است که از بلند کردن وزن سنگین و یا انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید.
  • ایجاد کبودی و تورم در محل کاشت طبیعی است. به منظور کاهش این تورم در چند شب اول ارتفاع زیر سر خود را بالاتر بیاورید و از کمپرس سرد بهره ببرید.
منبع: یک پزشک

به "کاشت ابرو طبیعی در برترین کلینیک تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت ابرو طبیعی در برترین کلینیک تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید