سینما

بازگشت بینایی به افراد نابینا ، ادعای باورنکردنی ایلان ماسک

در دورانی که به لطف پیشرفت فناوری مرز بین فیلم های علمی تخیلی و واقعیت در حال کم رنگ شدن است، نورا به عنوان یکی از استارتاپ های خبرساز جهان، هدف های جاه طلبانه ای را با اتکا بر علم دنبال می نماید.

2 فروردین 1403

ساعات کار موزه سینمای ایران در ایام نوروز تعیین شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، ساعات کار موزه سینمای ایران در ایام نوروز معین شد.

27 اسفند 1402

چرا دیوید لینچ از فیلم تلماسه خود متنفر است؟

رمان علمی تخیلی تلماسه به نوعی ارباب حلقه های داستان های فضایی است. در حالی که این رمان آشکارا مملو از اسطوره های غنی، شخصیت های به یادماندنی و داستانی با پتانسیل بالا برای تبدیل شدن به یک مجموعه سینمایی داشت، دشواری های آوردن چنین اثری به قالب سینما،...

22 اسفند 1402

این جنگنده فقط در ایران و دو کشور دیگر جهان خدمت می کند!، فیلم

ایران، یونان، ترکیه تنها کاربران نسخه رزمی اف4 افسانه ای هستند و نسخه های آموزشی و نمایشی آن در بعضی از کشورها هنوز باقی است.

10 بهمن 1402

کاشت ابرو طبیعی در برترین کلینیک تهران

داشتن ابروهایی پرپشت و طبیعی و کمی پهن، جدیدترین و پرهوادارترین ترند زیبایی زنانه است. این روزها دیگر هیچ سوپر مدل و یا بازیگر مشهوری را مشاهده نمی کنیم که با ابروهای کوتاه و یا نازک در مجامع عمومی ظاهر گردد و فرم طبیعی ابرو بیشترین هوادار را پیدا نموده...

23 دی 1402

راه چاره مشکل آزاردهنده آیفون!

همشهری آنلاین نوشت: بعضی از کاربران گوشی های آیفون متعلق به شرکت اپل از اینکه به علت حجم زیاد عکس، فیلم و برنامه ذخیره شده نمی توانند سیستم عامل iOS خود را بخاطر محدودیت حافظه به روزرسانی نمایند، شکایت می نمایند. اما این مشکل یک راه چاره اساسی دارد.

6 دی 1402

کارگردان تئاتر مازندرانی درگذشت

به گزارش خبرنگاران از ساری، بهزاد شاهنده کارگردان تئاتر، نویسنده و شاعر مازندرانی صبح دوشنبه بر اثر ابتلا به بیماری درگذشت.

13 شهریور 1402

کاربرد مهندسی معکوس در کسب وکار

به گزارش خبرنگاران، کتاب کشف اسرار کارهای منحصربه فرد: کاربرد مهندسی معکوس در کسب وکار نوشته ران فریدمن به ترجمه نرگس قاسمی در 300 نسخه در 274 صفحه به بهای 179500 تومان از سوی انتشارات پندار تابان منتشر شده است.

25 تیر 1402

تصاویر ، قایق تفریحی مدرن با طرح خودروهای محبوب دهه 1920

طرح بدیع و جدیدی از سوی شرکت طراحی کشتی های تفریحی اندی وو با الهام از طراحی بدنه خودروهای محبوب دهه 1920 ارائه شده است.

28 خرداد 1402

خدمات خشکشویی با دستگاه در منزل

خدمات خشکشویی در منزل شامل مبل شویی در منزل، فرش شویی در خانه، موکت شویی در محل و خشکشویی خوشخواب در آپارتمان می گردد. کلیه خدمات به صورت تخصصی به وسیله استادکارها انجام می گردد.

21 اردیبهشت 1402

ببینید ، تیتراژ خاطره انگیز قصه های مجید

سریال قصه های مجید یکی از آثار به یادماندنی کیومرث پوراحمد است که برای چند نسل از مخاطبان محبوب و نوستالژیک شده است.

17 فروردین 1402

دروغ سیزده سال جاری: فیلم نو فرهادی با حضور آل پاچینو

در حالی که خبرهایی درباره ساخت فیلم تازه اصغر فرهادی در آمریکا با حضور ستاره هایی چون آل پاچینو در رسانه ها منتشر شده، این خبر فعلا هیچ منبع موثقی ندارد و به نظر می رسد با یک دروغ سیزده رو به رو هستیم!

15 فروردین 1402

12 نکته کلیشه ای، اما عبرت آموز در فیلم های عاشقانه که باید آویزه گوش خود کنیم

فیلمنامه نویس ها بسیاری از اوقات شخصیتی که رابطه عاشقانه نافرجامی داشته را راهی سفر به شهر یا کشوری دیگر می نمایند. این شخصیت به محض رسیدن به آن مکان تازه، دوستان تازه ای پیدا می نماید و با عشق زندگی اش آشنا می گردد.

10 فروردین 1402

بگو و بخند جایگزین خندوانه شد ؛ عبدالله روا به جای رامبد جوان

پس از انتها فصل نهم خندوانه صحبت هایی مبنی بر توقف و فراوری برنامه ای نو مطرح بود که حالا با تهیه و فراوری برنامه بگو و بخند معین شد که پروژه مورد نظر مسولین سیما اجرایی شده است.

29 اسفند 1401

7 هدفون بی سیم پرفروش انکر تا 2 میلیون تومان

انکر یکی از برترین برندهای تولیدنماینده لوازم جانبی گوشی های هوشمند به شمار میرود که در سبد محصولات آن می توان به آیتم های متعددی از جمله پاوربانک، کابل شارژر، اسپیکر، هدفون بی سیم و سیمی و… دسترسی داشت. آنچه که در این مطلب قصد داریم به معرفی و آنالیز...

11 اسفند 1401

ببینید، جنجالی ترین شادی گل لیگ برتر فوتبال ایران در پاسخ به سرمربی رقیب ، بازیکنی که گل زد و پیر شد

شادی پس از گل بازیکن مس رفسنجان مقابل طرفدار در رقابت های لیگ برتر حسابی خبرساز شد.

10 اسفند 1401

اقدام عجیب و بی سابقه در جشنواره فیلم فجر

بانی فیلم نوشت: پس از انتصاب یکی از خبرنگاران سابق ایسنا به عنوان مسئول روابط عمومی این دوره از جشنواره فیلم فجر، انتظار می رفت که شرایط طبیعی اطلاع رسانی در جشنواره41 از رول عادی اش خارج و با اختلالاتی روبرو گردد.

14 بهمن 1401

سریع ترین رم موبایل دنیا با سرعت 9.6 گیگابایت در ثانیه معرفی گردید؛ با LPDDR5T آشنا شوید

گجت نیوز نوشت: کمپانی کره ای SK hynix از فراوری سریع ترین رم دینامیک موبایل دنیا با سرعت خیره کننده 9.6 گیگابایت رونمایی کرد. این حافظه ها 13 درصد سریع تر از رم های LPDDR5X هستند.

13 بهمن 1401

روایت ترسناک از اتاق زایمان طبیعی ، دکتری که حتی بخیه زدن هم بلد نبود ، دعوای دکتر و دانشجو بالای سر زائو

بعضی از زنان باردار که در بیمارستان زایمان طبیعی را تجربه نموده اند، موضوعات ترسناک و تلخی از آن روز روایت می نمایند. یکی از آنها می گوید: متاسفانه بدرفتاری و نامهربانی زیادی در طول زایمان به من شد و البته نابلد بودن انترن که حتی بخیه زدن هم بلد نبود،...

27 دی 1401

کدامیک از دیدنی ترین جزیره ها در هاوایی برای شما بهترین است؟

زمانی که تصمیم می گیرید از بین جزیره های هاوایی یک گزینه را انتخاب کنید، مطمئن باشید که هیچ انتخاب اشتباهی وجود ندارد. همه آن ها به طور طبیعی زیبا بوده، همه دارای سواحل خارق العاده و همگی با استعانت از روح بزرگ aloha که برای جزیره شناخته شده است، از بازدیدکنندگان...

23 دی 1401
تعداد: (125)