تصاویر ، قایق تفریحی مدرن با طرح خودروهای محبوب دهه 1920

به گزارش وبلاگ نت قشم، طرح بدیع و جدیدی از سوی شرکت طراحی کشتی های تفریحی اندی وو با الهام از طراحی بدنه خودروهای محبوب دهه 1920 ارائه شده است.

تصاویر ، قایق تفریحی مدرن با طرح خودروهای محبوب دهه 1920

به گزارش وبلاگ نت قشم و به نقل از موتور 1، فرض کنید شما چیزی برای طراحی ماشین های دهه 1920 داشتید و می خواستید در گرندپری بعدی موناکو (مسابقات جایزه بزرگ فرمول 1) بیانیه ای شبیه به گتسبی (شخصیت رمان گتسبی بزرگ اثر اسکات فیتز جرالد)داشته باشید. یا شاید شما مکانی دنج در دریاهای آزاد می خواهید که شایسته یکی از شخصیت های شرور فیلم های جیمز باند باشد. اگر پاسخ هر یک از این سناریوها بله، لطفا است، شرکت طراحی کشتی های تفریحی آندی وو (Andy Waugh Yacht Design) یک نمونه خاص و ویژه برای شما دارد.

در طراحی کانسپت 80 متری کاتاماران که دکادنس (Decadence) نام دارد، از پیشرفت های خودرویی و هوانوردی دهه 1920 استفاده شده است. از این رو این کانسپت بیشتر به نظر شبیه یک خودروی اوبورن اسپیداستر آمریکایی در دهه 1920 یا یک مرسدس بنز اس اس کی کنت تروسی دهه 1930 است. اما به گفته شرکت طراحی، نمونه ای از کانسپت کشتی های هوایی دارای مساخت کوچک با دو بدنه است.

این طرح بر اساس یک کاتاماران با بدنه های استوانه ای که از طریق پایه ها به بدنه مرکزی متصل شده اند، ترسیم شده است. این طرح پیشرفته از نظر فنی چندین مزیت ارائه می دهد، از جمله کاهش تقریبی 70 درصدی در چرخش در مقایسه با یک قایق بادبانی سنتی برای راحتی و ایمنی بیشتر. این کانسپت در عین مزایای فنی برتر که امکانات زیبایی شناختی منحصر به فرد و هیجان انگیزی را ارائه می دهد، هنوز به طور کامل در بخش سوپرقایق های تفریحی لوکس محقق نشده است.

طول این قایق تفریحی 30 متر است که فضای داخلی سخاوتمندانه ای و فضای خارجی را با عرشه های کاملا محصور فراهم می نماید. فضای بیرونی به ویژه در بدنه ها منطقه قابل استفاده بیشتری را برای خدمه یا بخش های فنی فراهم می نمایند. رندرها بعلاوه دکادنس را با بادبان های جمع شونده یا بادی نشان می دهند که نیروی باد را به عنوان نیرو محرکه فراهم می نماید. نیروی محرکه اولیه از طریق یک سیستم محرکه نو ارائه می گردد که می تواند مصرف انرژی را تا 30 درصد کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:

  • قایق شیشه ای لوکس که شما را نامرئی می نماید | تصاویری از سازگارترین کشتی تفریحی با طبیعت دریا

چالش اصلی در طراحی، بدنه نسبتا عریض آن در مقایسه با قایق های تفریحی لوکس کوچک است که حرکت در محدوده تنگ بسیاری از تفرجگاه ها و ماریناها یا یافتن اسکله مناسب را سخت می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، قایق تفریحی مدرن با طرح خودروهای محبوب دهه 1920" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، قایق تفریحی مدرن با طرح خودروهای محبوب دهه 1920"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید