خودرو

حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان نما، زیر 30 هزار دلار

درحالی که به نظر می رسد جهان بیش از هر وقت دیگری در آستانه به کارگیری ربات های مستخدم انسان نما در خانه ها نزدیک شده ، ایلان ماسک اعلام کرده است که فروش ربات انسان نمای اپتیموس شرکت تسلا احتمالاً از سال 2025 آغاز می شود.

7 اردیبهشت 1403

شاسی بلندی که همه رقبا به آن تعظیم می نمایند! ، تاج قدرت بر سر این هیولای آمریکایی ، عکس

کادیلاک اسکلید V به معنای واقعی، یک جانور بزرگ الجثه و وحشی است. با وجود مشخصات قوی و جالب توجه، تیونرهای بزرگی مانند هنسی در پی تقویت بیشتر این خودرو هستند.

30 فروردین 1403

آواتر 12 کانورتیبل؛ شاهکار تازه طراح ایرانی، عکس

آواتر 12 یکی از زیباترین خودروهایی است که تا به امروز دیده ایم. به تازگی تصاویری مجذوب کننده از آواتر 12 کانورتیبل منتشر شده و تحسین مخاطبان را برانگیخته است و شاید جالب باشد که بدانید طراح آن یک ایرانی است.

16 فروردین 1403

ویژگی های پیچ مورداستفاده در نصب چوب ترمو

نصب اصولی ترموود با پیچ های مخصوص چوب ترمومقاومت و زیبایی سازه ترموود، علاوه بر کیفیت الوارها، به اصولی بودن نصب بستگی دارد. یکی از مزایای ترموود نسبت به سایر متریال های مرسوم، طریقه آسان نصب آن است؛ اما همچنان نکاتی در نصب وجود دارند که با عدم رعایت...

15 فروردین 1403

رونیز محبوب در ایران با ظاهری تازه می آید!، عکس

نیسان احتمالاً در پی بازتولید خودرو اکسترا یا همان رونیز است؛ اتفاقی که قطعاً هواداران قدیمی این برند را به وجد می آورد.

12 فروردین 1403

پیوند فراوری گیاهان دارویی با گردشگری مازندران

اگرچه در سال های اخیر کشت گیاهان دارویی در غرب مازندران به واسطه نیروی کارِ گران و قیمت گزاف زمین عرصه را به ویلاسازی باخته اما به تاکید کارشناسان پیوند فراوری گیاهان دارویی با گردشگری به رونق تجارت و افزایش عایدی و اشتغالزایی در منطقه می انجامد که...

19 اسفند 1402

8 روش کاربردی برای افزایش عمر باتری لپ تاپ

امروزه بیشتر لپ تاپ ها از باتری های لیتیوم یون (Li-ion) استفاده می کنند. این باتری ها در حالت نو، قابلیت نگهداری شارژ کامل را دارند، اما به مرور زمان ظرفیت خود را از دست می دهند. برای اینکه حدبیشتر توانایی نگهداری شارژ باتری را برای مدت طولانی تری حفظ کنیم،...

16 اسفند 1402

پیرو یا پیشاهنگ؛ اکنون زمان انتخاب است

قدم گذاشتن به قلمرویی که بسیاری از بخش های آن برای کسب وکارها رنگ و بوی تازه ای دارد، نیازمند آینده نگری و انعطاف پذیری است. گاه به موقع حرکت می کنیم و با توشه ای پربار، آماده حضور در میدانی تازه هستیم و گاه در پلک به هم زدنی خود را در فضایی می یابیم که سال...

12 اسفند 1402

در صورت اصابت رعدوبرق به خودروی برقی چه اتفاقی می افتد؟

شاید برخی مالکان خودروهای برقی نگران برخورد رعدوبرق یا صاعقه با خودروی خود باشند. در این صورت چه اتفاقی رخ می دهد؟

3 اسفند 1402

مرسدس بنز مجهز به قوی ترین موتور 4 سیلندر جهان

مرسدس قبلاً تأیید کرد که هاچ بک A کلاس برای دیدن نسل بعدی زنده نخواهد ماند. با این حال، هنوز امکان خرید مدل پایه فعلی، از جمله نسخه پرچمدار AMG A45 S وجود دارد. با استفاده از امکان Affalterbach، یک نسخه تولید محدود با ترکیبی جالب از تغییرات بصری عرضه می شود.

27 بهمن 1402

قیمت کارخانه موتورسیکلت گران شد ، موتورسیکلت یک میلیارد و 150 میلیون تومان

قیمت کارخانه موتورسیکلت گران تر از بازار آزاد است. قیمت های بازار آزاد موتور نیز بالا رفته است. برخی از شرکت ها فروش اقساطی خود را آغاز کردند. بیشترین افزایش قیمت مربوط به کدام محصول است؟

26 بهمن 1402

اطلاعات متغیر روی بسته بندی چیست و چطور چاپ می شوند؟

اطلاعات متغیر روی بسته بندی ،اطلاعاتی هستند که ممکن است با هر دسته از محصولات، هر دوره فراوری یا هر بسته بندی جداگانه تغییر نمایند لذا این اطلاعات را روزانه و یا هنگام بسته بندی ، درج می نمایند . این اطلاعات معمولاً بر روی بسته بندی چاپ می شوند.

23 بهمن 1402

سفر به کویر مرنجاب ، کویرنوردی زیر آسمان پرستاره

اگر تجربه سفر به دریا و جنگل و کوه را برترین تجربه طبیعت گردی خود بدانید، سفر به کویر را حتما امتحان نکرده اید. کویر مرنجاب به عنوان یکی از زیباترین و البته خاص ترین کویر های ایران است که سالانه هزاران نفر لذت غلتیدن روی شن های این کویر زیبا، خوابیدن زیر...

8 بهمن 1402

تارا اتوماتیک V4 LX تا خاتمه سال وارد بازار می گردد

پروژه فراوری تارا اتوماتیک V4 LX با امکانات به روز و تازه در ایران خودرو تعریف شد. این محصول هم اکنون در مراحل آماده سازی برای فراوری انبوه واقع شده است و تا انتها سال روانه بازار خواهد شد.

9 دی 1402

یک روز پر هیجان در پارک آبی آتلانتیس دبی

هیجان و شادی از برترین احساساتی هستند که می توانند به لحظات کسالت بار و تکراری زندگی انتها بدهند. این روزها پارک های آبی در دبی با داشتن تفریحاتی هیجان انگیز و شادی بخش و انواع سرسرهای پیچ در پیچ و بازی های مفرح به خوبی انتظار گردشگران را از یک ماجراجویی...

22 آذر 1402

کاربران آیفون زودتر گوشی عوض می نمایند یا کاربران اندروید؟

دیجیاتو نوشت: براساس گزارش آماری تهیه شده به وسیله CIRP در ماه سپتامبر 2023 (شهریورماه 1402)، کاربران گوشی های آیفون درمقایسه با دارندگان موبایل های اندرویدی، مدت زمان بیشتری از یک مدل موبایل استفاده می نمایند. درواقع کاربران گوشی های اپل دیر از اندرویدی...

6 آبان 1402

وجود آب در سیارک بنو تایید شد

یورونیوز نوشت: ناسا در آمریکا روز چهارشنبه اعلام نمود که نمونه هایی که از سیارک بنو به زمین منتقل شده حاوی آب و کربن است.

20 مهر 1402

تصادف مرگبار زانتیا با تیر چراغ برق

در تاریخ 27 شهریور ماه ساعت 23:36، طی تماس با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه نهاده شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگا های 4 فرهنگ شهر را به محل حادثه در کمربندی دراک اعزام کرد.

29 شهریور 1402

گلایه اهالی یک منطقه از محله ای که پارکینگ اداره ها و بیمارستان ها شد ، بیمارستان فاقد پارکینگ، بلای جان اهالی

منطقه 6 منطقه مهمی از شهر است که به واسطه حضور مراکز مهم تجاری، اداری، بیمارستان های مهم و ... بسیاری از شهروندان از نقاط مختلف شهر و حتی ایران در این منطقه تردد می کنند، به دلیل حجم بالای تردد خودرو، این منطقه به ساخت پارکینگ های بیشتر دارد.

22 شهریور 1402

اعلام محدودیت های ترافیکی راه های کشور در روزهای تعطیل ، تردد در این مسیرها یکطرفه می گردد

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی در بازه زمانی 13 تا 19 شهریور در بعضی محورهای مواصلاتی را بیان کرد.

14 شهریور 1402
تعداد: (193)