شاسی بلندی که همه رقبا به آن تعظیم می نمایند! ، تاج قدرت بر سر این هیولای آمریکایی ، عکس

به گزارش وبلاگ نت قشم، کادیلاک اسکلید V به معنای واقعی، یک جانور بزرگ الجثه و وحشی است. با وجود مشخصات قوی و جالب توجه، تیونرهای بزرگی مانند هنسی در پی تقویت بیشتر این خودرو هستند.

شاسی بلندی که همه رقبا به آن تعظیم می نمایند! ، تاج قدرت بر سر این هیولای آمریکایی ، عکس

امیرمسعود عابدین: این خودرو در حالت عادی از یک موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر با قدرت 682 اسب بخار و گشتاور 885 نیوتن متری بهره می برد. اکنون هنسی پرفورمنس با پکیج H850، آن را سریع تر از قبل نموده است.

به گزارش وبلاگ نت قشم ، برای تقویت عملکرد این SUV، تیونر تگزاسی یک سوپرشارژر ارتقا یافته، میل بادامک سفارشی، دریچه های ورودی و اگزوز تازه نصب نموده است. سپس ECU این خودرو را تنظیم نموده و به آن اجازه می دهد تا 850 اسب بخار قدرت و 1159 نیوتن متر گشتاور فراوری کند.

هنسی هنوز آمار شتاب و حداکثر سرعت اسکلید V با پکیج H850 را منتشر ننموده است. تنها چیزی که هنسی از این خودرو در مسیر مسابقه نشان داده این است که رم 1500 TRX را به راحتی شکست می دهد. گفتنی است که رم TRX می تواند در 4.5 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد!

قرار است 100 دستگاه از اسکلید با پکیج H850 ساخته گردد. هر هنسی H850 دارای پلاک موتور با شماره سریال و نشان ویژه است. بعلاوه می توان آن را با رینگ های 22 اینچی مشکی براق یا نقره ای انتخاب کرد. مانند تمام به روزرسانی های این تیونر، بسته H850 با ضمانت محدود 3ساله / 36000 مایلی ارائه می گردد. قیمت این کیت هنوز اعلام نشده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ نت قشم مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شاسی بلندی که همه رقبا به آن تعظیم می نمایند! ، تاج قدرت بر سر این هیولای آمریکایی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلندی که همه رقبا به آن تعظیم می نمایند! ، تاج قدرت بر سر این هیولای آمریکایی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید