خدمات خشکشویی با دستگاه در منزل

به گزارش وبلاگ نت قشم، خدمات خشکشویی در منزل شامل مبل شویی در منزل، فرش شویی در خانه، موکت شویی در محل و خشکشویی خوشخواب در آپارتمان می گردد. کلیه خدمات به صورت تخصصی به وسیله استادکارها انجام می گردد.

خدمات خشکشویی با دستگاه در منزل

شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو انجام می گردد. برای شستشوی انواع مبل و موکت در منزل می توانید از خدمات تخصصی ما استفاده نمایید. عالی ترین نوع شستشو با دستگاه در منزل به وسیله استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می گردد. مبل شویی و موکت شویی در منزل تهران جزو خدمات اصلی ما است. ما این خدمات را در تمام نقاط تهران با دستگاه و به صورت ویژه انجام می دهیم. می توانید برای انواع خدمات خشکشویی در منزل از شرکت های متخصص و مجاز خدمات دریافت نمایید.

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل و صندلی از لوازم اصلی و پر کاربرد در منزل و شرکت است. این روز ها همه به صورت دائمی و همیشگی از مبل و صندلی در منزل و محل کار خود استفاده می نمایند. دیگر مثل سال های گذشته نیست که بر روی مبل ها پارچه های سفید و ملافه می کشیدند. در زمان های قدیم در روز های خاص و در مراسم های خاص از مبل استفاده می شد. حتی بعد از مراسم و بعد از جلسه دوباره روی مبل ها پوشانده می شد تا استفاده نگردد. در آن موقع به علت نبود دستگاه های مبل شویی این کار خیلی سخت بود. اگر کسی می خواست که مبل های خود را شستشو دهد، یا باید آن را به مراکزی که کار قالیشویی انجام می دادند، می فرستاد یا آن را در حیاط خانه باید شستشو می داد. این نوع شستشو ها هم پر هزینه بود و هم به مبل آسیب وارد می کرد. اما این روز ها خیلی فرق نموده و فرق دارد.

در این روز ها همه به صورت مداوم و همیشگی از مبل و صندلی در منزل و شرکت خود استفاده می نمایند. برای نشستن، جلسه ها، استراحت، نگاه کردن به تلوزیون و فیلم و سریال همه و همواره از مبل استفاده می گردد. چون اگر مبل ها به هر علتی کثیف شوند و احتیاج به شستشو پیدا نمایند، شرکت های مبل شویی در منزل این کار را به خوبی با دستگاه تمیز می نمایند. مبل شویی با دستگاه در منزل و محل کار مشتری به صورت خشکشویی انجام می گردد. این خدمات در کمترین زمان و با مواد درجه یک و مخصوص مبل انجام می گردد. می توانید مبل های خود را در هر کجا از تهران که هستید به مبل شویی همسایه بسپارید تا در کمترین زمان شستشوی خوب و تخصصی را به شما ارائه نمایند. کلیه خدمات مبل شویی با دستگاه، با ضمانت بوده و به وسیله استادکار های آموزش دیده انجام می گردد.

موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی در منزل با دستگاه، یکی دیگر از خدمات ما است که به صورت تخصصی ارائه می گردد. موکت ها در این روز ها از تنوع زیادی برخوردار هستند. خانم های خانه دار برای زیبای و دکوراسیون منزل خود برای اتاق ها و راه پله ها از موکت استفاده می نمایند. حتی می توان گفت که صاحب شرکت ها نیز برای اتاق های مخصوص مدیران و کارمندان ارشد از موکت استفاده می نمایند. این موکت ها در اثر رفت و آمد زیاد در معرض آلودگی و کثیفی هستند و احتیاج به شستشو دارند. اگر موکت ها به هر علتی کثیف شوند، از زیبایی خانه و شرکت کم می نمایند و باید آن ها را شستشو دهید. برای موکت شویی در منزل از شرکت های خدماتی مجاز و معتبر خدمات بگیرید. موکت های خود را به متخصص ها بسپارید تا شستشو دهند.

شستشوی انواع موکت با دستگاه در منزل به وسیله استادکار های آموزش دیده و مجرب انجام می گردد. این سرویس کار ها برای شستشوی هر نوع موکتی در محل و منزل آموزش دیده اند و اماده ارائه خدمات به وبلاگ نت قشمان و همسایه ها هستند. دستگاه های موکت شویی به گونه ای طراحی شده است که قادر به شستشوی موکت از هر نوعی و با هر متراژی باشد. دستگاه ها حتی کنار دیوار و راه پله ها را به خوبی تمیز می نمایند و تمام لکه ها را از بین می برند. شستشوی موکت در کمترین زمان انجام می گردد و موکت هایی که با دستگاه شستشو می شوند، بعد از سه تا چهار ساعت قابل استفاده هستند. موکت شویی به صورت تخصصی و ویژه با مواد شوینده نانو در تمام محله های تهران انجام می گردد.

فرش شویی در خانه با دستگاه

شستشوی فرش در منزل با دستگاه های پیش رفته و مدرن و با مواد شوینده نانو و تگزاپون انجام می گردد. این خدمات و شستشو با قیمت مناسب و در عین حال تخصصی است. شستشوی فرش در منزل با دستگاه مزیت های زیادی نسبت به ارسال فرش به مراکز قالیشویی دارد. به علت راحت بودن و مقرون به صرفه بودن، آن بیشتر مورد توجه مشتریان و وبلاگ نت قشمان است. دستگاه های فرش شویی در منزل خیلی کار شستشو را در منزل راحت نموده است. با خاصیت شستشو با دستگاه و استفاده از مواد شوینده نانو در محل و خانه همواره فرش هایی عاری از هر گونه آلودگی و کثیفی داشته باشید.

امروزه وجود دستگاه های پیشرفته برای شستشوی انواع فرش ها در منزل این امکان را فراهم نموده که با در دست داشتن مواد های شوینده و استاندارد فرش را در منزل شستشو داد. این دستگاه با مواد شوینده نانو و با قابلیت برداشتن لکه های سرسخت، به راحتی فرش را تمیز می نماید. چون شستشوی فرش در قالیشویی و جا به جایی فرش ها وقت زیادی می خواهد و این کار هزینه ای زیادی نیز لازم دارد. می توانید برای شستشوی فرش های خود در منزل، از ما خدماتی با کیفیت بخواهید. شستشوی فرش در منزل به صورت تضمینی انجام می گردد.

خشکشویی خوشخواب با دستگاه در آپارتمان

شستشو و خشکشویی خوشخواب با دستگاه در منزل خیلی پر هوادار است. تشک های تخت و خواب در جایی قرار دارند که حداقل ما یک سوم از عمر خود را بر روی آنها سپری می کنیم. اگر تشک ها دارای بوی بد و یا لکه و یا کثیفی باشند، استراحت کردن بر روی آنها ناخوشایند است. همواره از تشک های تمیز برای استراحت خود بهره ببرید. با به بازار آمدن دستگاه های خشکشویی در منزل دیگر نگران شستشوی تشک ها نباشید. چون ما در منزل و در اپارتمان مشتری تشک را با دستگاه و مواد شوینده درجه یک بر روی تخت و بدون جا به جایی و بدون کثیف کاری شستشو می کنیم. خشکشویی خوشخواب در منزل را به متخصص های ما بسپارید تا شستشو دهند.

شستشوی تشک تخت و خواب در منزل با دستگاه و بدون جا به جایی انجام می گردد. این دستگاه ها کامل پشت و روی تشک حتی بغل های آن را نیز شستشو می دهد. شما می توانید برای شستشوی خوشخواب های خود از شرکت متخصص خدمات دریافت کنید. خشکشویی به گونه ای است که در هر خانه و آپارتمانی می توان این کار را انجام داد. تشک هایی که با دستگاه شستشو می شوند، بعد از سه ساعت قابل استفاده هستند و برای خشک کردن آنها نیز احتیاجی به هوای ازاد ندارید. فقط کافیست که تشک را کمی کج بر روی تخت قرار دهید تا خشک گردد. بعد از سه ساعت بهره ببرید.

منبع: همشهری آنلاین

به "خدمات خشکشویی با دستگاه در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات خشکشویی با دستگاه در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید