بهداشت دهان و دندان

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه چقدر است؟

در این مقاله به این سوال که قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه چقدر است؟ پاسخ داده و درباره عوامل موثر در قیمت کاشت دندان در کشور ترکیه توضیحاتی ارائه می دهیم.

14 بهمن 1402

رشته های تحصیل پرطرفدار در ترکیه

رشته های تحصیلی پرطرفدار در ترکیه می توانند شما را به عایدی و شغل های عالی در ترکیه برسانند که در این مقاله سعی کردیم بیشتر در خصوص این رشته ها با شما صحبت کنیم.

11 بهمن 1402

فرمول تمیز کردن سریع جرم و لکه های کف اتو

گاهی اوقات ممکن است لباس های شما به علت جرم و لکه های کف اتو کثیف گردد، روش های بسیار مناسب و کاربردی برای تمیز کردن کف اتو وجود دارد.

6 شهریور 1402

این علائم نشان می دهد کودک شما کمبود ویتامین دی دارد!

بچه هایی که دارای بیماری هایی مانند عفونت و نرمی استخوان هستند، ممکن است دلیل بیماری آنها کمبود ویتامین D در بدنشان باشد.

7 فروردین 1402

هشدار پزشکی؛ سرطان و ناباروری نتیجه استفاده از دستمال توالت!

کارشناسان می گویند، دستمال توالت منبع اصلی از مواد شیمیایی سمی است که افراد را در معرض ناباروری و سرطان قرار می دهد. تعیین شده که مواد شیمیایی سمی معروف به پر فلوئوروآلکیل و پلی فلوئوروآلکیل (PFAS) اثرات مضری روی سلامتی انسان در پی دارند.

22 اسفند 1401

از وسایل در خانه متفاوت بهره ببرید!

همه ما در محیط خانه هایمان لوازمی داریم که کاربردهای بسیار جالب و مختلفی دارند. در این قسمت می توانید با این وسایل آشنا شوید و از آن ها مفید بهره ببرید.

28 بهمن 1401

بد جویدن غذا ممکن است شما را بکشد!

تا پیش از این شاید هرگز اهمیت جویدن غذا و رعایت تعادل در استفاده از دندان ها در ظاهرمان را تا این حد درک نکرده بودیم؛ اینکه سال هاست نوعی غذا می خوریم که چهره مان را زشت می نماید.

21 بهمن 1401

اگر هر روز پنیر بخورید، چه اتفاقی برای بدنتان می افتد؟

پنیر یکی از خوراکی های مغذی و محبوب در میان مردم دنیا است که در قالب ها و گونه های مختلفی فراوری می گردد. در این مطلب می خواهیم برای شما شرح دهیم که اگر هر روز پنیر بخورید، دقیقا چه اتفاقی برای بدنتان می افتد.

15 آذر 1401

علائم و نشانه های رایج سرطان لثه ، سرطان لثه را با التهاب اشتباه نگیرید

محققان درباره نشانه های ابتلا به سرطان لثه هشدار می دهند و تاکید می نمایند، این نوع سرطان یکی از شایع ترین سرطان ها در میان مردم است.

7 شهریور 1401

پایش سلامتی بچه ها کار و کم بضاعت شمال تهران

اردوی جهادی تیم پزشکی، به مناسبت روز پزشک در سرای محله دزاشیب منجر به پایش سلامتی بچه ها کار و کم بضاعت شد.

4 شهریور 1401

5 کاربرد شگفت انگیز زغال که ممکن است زندگی تان را تغییر دهد!

زغال؟! بله زغال! استفاده از این ماده طبیعی برای زیبایی و سلامت ممکن است عجیب به نظر برسد، اما حقیقت این است که اگر به درستی از آن بهره ببرید، بسیار مورد استفاده خواهد بود.

18 مرداد 1401

9 ماده غذایی سرشار از پتاسیم

پتاسیم یک ماده معدنی مهم است که به تنظیم فشارخون، بهبود عملکرد قلب و سیستم عصبی بدن یاری می نماید. در ادامه با مواد غذایی سرشار از پتاسیم آشنا خواهید شد.

16 مرداد 1401

18 آموزش نو تزیین تخم مرغ هفت سین سال 1401

تزیین تخم مرغ عید مثل سبز کردن سبزه عید یکی از مجذوب کننده ترین بخش های چیدمان و است. تزئین کردن تخم مرغ عید معمولاً احتیاج به لوازم و تجهیزات زیادی ندارد. تنها ضروری است کمی خلاق باشید و با استفاده از هر چیزی که در دسترس دارید، تخم مرغ سفره هفت سین را طراحی...

25 تیر 1401

این موجود عجیب ماهی مانند ممکن است یکی از اجداد باستانی ما باشد!

موجودی اسرارآمیز و منقرض شده که بیش از یک قرن است دانشمندان را متحیر نموده است، ممکن است خاتمه جای خود را در درخت زندگی پیدا نموده باشد. این حیوان کوچک ماهی مانند Palaeospondylus gunni نام دارد که برای اولین بار در سال 1890 در فسیل های اسکاتلند کشف شد که تقریباً 390...

16 تیر 1401

کرونا، جان دندانپزشک اصفهانی را گرفت

دکتر محمود آرچین، دندانپزشک اصفهانی بر اثر ابتلا به کرونا آسمانی شد.

8 اسفند 1400

خواص دارویی گیاه گل صد تومانی چینی

گل صد تومانی چینی نام یک گونه از خانواده گل صد تومانی می باشد که علفی بوده و ساقه های آن بین 50 تا 70 سانتی متر رشد می نمایند. این گل دارای خواص درمانی و دارویی فراوانی می باشد که در طب سنتی چینی از صندلی بالایی برای درمان بیماری ها برخوردار است.

6 آذر 1400

آنالیز علل آفت دهان و نحوه درمان آن

آفت دهان شایع ترین نوع بیماری دهان است که بیشتر روی لب، لثه و یا زبان ایجاد می گردد. شکل ظاهری آفت به صورت زخم های زرد یا سفیدی هستند که با بافتی قرمز و ملتهب احاطه شده اند. در مطلب زیر به آنالیز کلی این این مشکل و نحوه درمان آن پرداخت ایم.

19 آبان 1400

خمیردندان های سفیدکننده مضرند؟

تهران (پانا) - برای داشتن دندان هایی که چون مروارید بدرخشند، در خانه مان انواع و اقسام محصولات بهداشتی دهان و دندان، مانند خمیردندان، نخ دندان و دهان شویه داریم. اما وقتی صحبت از سلامت دهان و دندان می گردد، دندانپزشکان بعضی از روش های مراقبتی ما را مضر...

24 تیر 1400

25 شغل با درآمد در آینده

بازار کار به طور مداوم در حال تغییر است و این تغییرات به سرعت اتفاق می افتد. مشاغل امروز بسیار متفاوت از نسل پدربزرگ و مادربزرگ شماست، حتی مشاغلی که والدین شما در آن مشغول بودند نیز ممکن است دیگر مورد تقاضا نباشند.

23 خرداد 1400

واکنش وزیر ورزش به فیلم های منشوری و عجیب رسول پناه خبرنگاران

وزیر ورزش و جوانان نسبت به انتقاداتی که علیه اقدامات او در انتصاب مدیران پرسپولیس وجود دارد، پاسخ داد.

24 فروردین 1400
تعداد: (31)