قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه چقدر است؟

به گزارش وبلاگ نت قشم، در این مقاله به این سوال که قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه چقدر است؟ پاسخ داده و درباره عوامل موثر در قیمت کاشت دندان در کشور ترکیه توضیحاتی ارائه می دهیم.

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه چقدر است؟

وبلاگ نت قشم : متنی که در این پست برای شما در نظر گرفته ایم درباره قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه است. همانطور که می دانید، کاشت دندان های دائمی چند سالی است که آرزوی داشتن دندان های محکم و همیشگی را برآورده نموده است. در این زمینه سوالات زیادی مطرح می گردد؛ به عنوان مثال، چرا ایرانی ها برای عمل کاشت دندان به ترکیه می روند؟ این موضوعی است که در ادامه به صورت جداگانه به آن خواهیم پرداخت. با این همه، خوب است بدانید قیمت کاشت دندان در ترکیه در مقایسه با کشورهای غربی ارزان تر و در نسبت با ایران دارای هزینه های بیشتری می باشد. در این متن ضمن اشاره به این موضوع به صورت مفصل درباره فاکتورهایی که قیمت کاشت دندان در کشور ترکیه را تحت تاثیر قرار می دهد، تبادل نظر می کنیم.

قیمت کاشت دندان در ترکیه در مقایسه با کشورهای غربی ارزان تر و در نسبت با ایران دارای هزینه های بیشتری می باشد

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه به چند فاکتور مهم بستگی دارد. موقعیت جغرافیایی ترکیه یکی از این عوامل است. بعلاوه مقدار تبحر و مهارت دندانپزشک نیز در انجام کاشت دندان در کاهش یا افزایش قیمت ها بسیار مهم می باشد. از طرفی، نوع برند ایمپلنت، کیفیت روکش، مقدار تعداد پایه ها، هزینه درمان های جانبی و غیره می تواند در جابجایی قیمت ها تاثیر بگذارد. ضمن اینکه شرایط سلامت دهان و دندان از فردی به فردی دیگر نیز متفاوت می باشد. از همین رو، بدون معاینه و آنالیز دهان و دندان بیمار نمی توان درباره هزینه های این نوع جراحی به صورت قطعی نظر داد. به خاطر وجود خدمات درمانی که در ترکیه وجود دارد، ایرانیان بسیاری برای کاشت دندان به این کشور سفر می نمایند، به عنوان مثال، نزدیکی ترکیه به ایران باعث شده است تا ایرانی ها ترکیه را برای این منظور انتخاب نمایند. ضمن اینکه ترکیه به عنوان یک کشور اروپایی برای ارائه خدمات درمانی من جمله ایمپلنت بسیار مناسب است.

همانطور که اشاره شد، قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه تابع فاکتورهای مهمی است. یکی از این عوامل که نمی توان آن را نادیده گرفت، مراقبت صحیح از دندان کاشته شده است. هر چه مقدار مراقبت از دندان کاشته شده بیشتر باشد، آسیب های ناشی از این روش کمتر خواهد بود. مراقبت های صحیح پس از ایمپلنت مدت زمان نگهداری دندان کاشته شده را نیز افزایش می دهد. هر چه مراقبت های بعد از کاشت به وسیله پزشک بیشتر پیگیری گردد، به همان مقدار دستمزدها نیز افزایش می یابند. از دیگر عواملی که می تواند روی قیمت کاشت دندان اثر بگذارد، جنس ایمپلنت، کشور فراوری نماینده آن، دستمزد پزشک و درمان های تکمیلی می باشد. بعلاوه محل قرارگیری مطب نیز می تواند به عنوان یک عامل موثر در جابجایی قیمت ها شناخته گردد؛ به عنوان مثال قیمت کاشت دندان در استانبول بیشتر از شهرهای دیگر در این کشور است.

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه در سال 2023 چقدر بود؟

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه در سالی که گذشت، از قیمت چهار صد و پنجاه یورو یا دوازده لیر ترکیه برآورده شده بود. این رقم برابر با بیست و چهار میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد. همانطور که می دانید، حداقل قیمت کاشت دندان در ایران ده میلیون تومان برآورد می گردد. این در حالی است که قیمت برترین کاشت دندان در ترکیه نهصد و چهل دلار برابر با چهل و هشت میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این قیمت برای برند معتبری چون اشترومن روکسالید اکتیو بوده و در ایران کاشت این نوع ایمپلنت نزدیک سی میلیون تومان هزینه می برد. مسلما جراحان در درمان های دندانپزشکی از مواد مختلفی استفاده می نمایند. هر یک از این مواد دارای قیمت های متنوعی هستند. با این همه، هزینه دندان کاشته شده در ایران بسیار ارزان تر از دیگر کشورهای خارجی من جمله در ترکیه می باشد.

قیمت ایمپلنت در ترکیه متنوع ارزیابی می گردد

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه مانند ایران و دیگر کشورها دارای انواع مختلفی است. این اختلاف قیمت ها بر مبنای مارک و نوع پایه و … به وجود می آیند. پایه ایمپلنت دندان در ترکیه ششصد و پنج دلار برآورد می گردد. این مبلغ معادل چهارصد و پنجاه یورو یا سی میلیون و هشتصد هزار تومان می باشد. البته این قیمت برای پایه هایی که دارای کیفیت میانه هستند، ارائه شده است و به آن پایه های معمولی می گویند. مسلما استفاده از پایه های محکم تر و با استانداردهای عالی، قیمت ایمپلنت را افزایش می دهد. همانطور که ذکر شد، ایمپلنت سوئیسی اشترومن کیفیت بسیار خوبی در این زمینه دارد.

قیمت کاشت دندان سوئیسی اشترومن در ترکیه چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه و با برند سوئیسی اشترومن دارای دو طیف فرق دارد. اگر از کاشت دندان معمولی سوئیسی استفاده کنید، هزینه آن پانصد و نود دلار برابر با سی میلیون تومان تمام می گردد. این نوع کاشت دندان اگر با کیفیت ممتازی ارائه گردد، قیمت از این مرز عبور نموده و به ششصد و هفتاد دلار یعنی سی و چهار میلیون تومان می رسد. این قیمت تا مقدار چهل و چهار میلیون تومان و حتی بیشتر نیز برآورد می گردد. البته بعضی از مطب های دندانپزشکی در ترکیه از قیمت های قابل انعطاف تری برخوردار هستند. قبل از مراجعه به مطب حتما در این زمینه از پزشک مورد نظرتان سوال کنید. برترین کیفیت کاشت دندان در ترکیه نزدیک به نهصد و چهل دلار یعنی چهل و هشت میلیون تومان می باشد. این نوع کاشت دندان به وسیله برند اشترومن روکسالید اکتیو حمایت می گردد. این برند در نوع خود یکی از برترین و ماندگارترین ایمپلنت هایی است که در جهان مطرح می باشد.

قیمت روکش دندان در ترکیه

همانطور که گفتیم یکی از عواملی که در قیمت ایمپلنت در ترکیه تاثیر گذار است، نوع روکشی است که جراح استفاده می نماید. اگر روکش دندان پی اف ام باشد، بیمار باید معادل صد و هشتاد دلار معادل نه میلیون و صد هزار تومان هزینه نماید. این قیمت نیز تا حدود دویست دلار افزایش قیمت دارد که به نوع برند روکش مربوط است.

کاشت دندان در ترکیه بهتر است یا ایران ؟

ایمپلنت دندان یک درمان تخصصی است که در کشورهای بسیاری انجام می گردد. ایران و ترکیه با این نوع سیستم درمانی آشنا هستند. محصولاتی که در این روش خاص به کار گرفته می شوند نیز در هر دو کشور موجود می باشند. از جمله معتبرترین و شناخته شده ترین برندها در این حوزه، برند اشترومن است.

برای مقایسه و کسب اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان در ایران می توانید از وب سایت (https://roshadent.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/) تماشا فرمایید.

این برند در ایران نیز با همان کیفیت عالی که در صد کشور دیگر یافت می گردد، در دسترس است. با این همه اگر بین ایران و ترکیه در رفت و آمد هستید، می توانید از تجربه و تبحر دندانپزشکان ترکیه ای نیز استفاده کنید. هر چند که طبق این مقاله دستمزد و هزینه نهایی کاشت دندان در ترکیه بسیار بیشتر از ایمپلنت در ایران می باشد.

منبع: توریسم آنلاین

به "قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید