2 مدل طرز تهیه دسر ماست و مربا خوشمزه با مرباهای میکس لند

به گزارش وبلاگ نت قشم، تجربه درست کردن دسر با ماست و مربا را دارید؟ ترکیب مربا با ماست، یکی از خوشمزه ترین ترکیب هایی است که می توانید در تهیه دسر به کار ببندید. دسر ماست و مربا هم برای صبحانه و هم بعد از غذای اصلی، به عنوان محبوب است و در زمان کمی هم درست می گردد. در این مقاله از در طرز تهیه دسر ماست و مربا را به 2 روش خانگی به شما آموزش می دهیم.

2 مدل طرز تهیه دسر ماست و مربا خوشمزه با مرباهای میکس لند

طرز تهیه دسر ماست و مربا (روش اول)

زمان آماده سازی مواد: 5 دقیقه

زمان آماده سازی دسر ماست و مربا: 10 دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر ماست و مربا

  • مربای میکس لند هر طعمی که می پسندید: 2 قاشق غذاخوری
  • ماست یونانی: 1/2 لیوان دسته دار فرانسوی
  • میوه های دلخواه: 1/4 لیوان دسته دار فرانسوی
  • آجیل با گرانولا: 2 قاشق غذاخوری

مراحل طرز تهیه دسر ماست و مربا

برای درست کردن دسر ماست و مربا، باید مواد را به صورت لایه لایه در قالب یا لیوان بریزید و بعد آن را سرو کنید. می توانید بعد از آماده کردن، دسر را در یخچال قرار دهید تا سرد گردد و بیشتر طعم بگیرد. بعلاوه می توانید به جای میوه های تازه از میوه های خشک در این دسر بهره ببرید. برای مشاهده مراحل تهیه این دسر، روش زیر را دنبال کنید.

مرحله اول: مواد دسر ماست و مربا را آماده کنید

در اولین مرحله از طرز تهیه دسر ماست و مربا، میوه های تازه را بشویید و به قطعات کوچک خرد کنید. از میوه های مختلف مثل توت فرنگی، شاتوت، بلوبری، موز، هلو و … می توانید در طرز تهیه این دسر بهره ببرید.

اگر از میوه های خشک استفاده می کنید، می توانید از قبل آنها را در آب خیس کنید. انواع را می توانید از مجموعه فروشگاه های زنجیره ای به روش حضوری، اینترنتی و تلفنی، بخرید.

مرحله دوم: مواد دسر را به ترتیب در ظرف بریزید

بعد از آماده کردن میوه ها، نصف ماست را در یک کاسه یا لیوان بریزید و میوه های خرد شده را به آن اضافه کنید. سپس روی میوه ها، مربا با طعم دلخواهتان بریزید. از مرباهای خوشمزه میکس لند می توانید برای تهیه این دسر بهره ببرید.

در صورت تمایل می توانید با طعم های تمشک، انجیر، هویج، توت فرنگی، بالنگ، گل سرخ، به، انجیر، پرتقال و زردآلو را با بالاترین کیفیت و مدت ماندگاری طولانی از فروشگاه های زنجیره ای بخرید و در جشنواره میکس لند با جوایز نفیس شرکت کنید. در انتهای مقاله شرایط شرکت در جشنواره میکس لند را برای شما توضیح می دهیم.

مرحله سوم: دسر ماست و مربا را سرو کنید

در آخرین مرحله از طرز تهیه دسر ماست و مربا، دوباره بقیه ماست را روی مربا بریزید و در آخر آجیل یا گرانولا را اضافه کنید. در صورت دلخواه می توانید کمی پودر دارچین هم روی دسر بپاشید. نیازی به هم زدن دسر نیست.

می توانید دسر ماست و مربا را برای چند ساعت در یخچال بگذارید تا مواد، طعم یکدیگر را بگیرند و بعد آن را نوش جان کنید. برای خرید انواع مثل ماست ست، و می توانید از فروشگاه های به روش حضوری، اینترنتی یا تلفنی اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه شیرینی مربایی (آلمانی) با مرباهای میکس لند

طرز تهیه دسر ماست و مربا با خامه (روش دوم)

زمان آماده سازی مواد: 15 دقیقه

زمان آماده سازی دسر ماست و مربا با خامه: 20 دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر مربا و ماست

مربا میکس لند با طعم دلخواه: 50 گرم

شیر: 1 و 1/4 لیوان دسته دار فرانسوی

ماست کیسه ای یا چکیده: 1 و 1/4 لیوان دسته دار فرانسوی

خامه: 200 گرم

وانیل: 1/3 قاشق چای خوری

پودر ژلاتین: 3 قاشق مرباخوری

شکر: 1/2 لیوان دسته دار فرانسوی

مراحل طرز تهیه دسر ماست و مربا خامه ای

برای تهیه دسر با ماست و مربا، به روش مجلسی، باید ابتدا ژلاتین را در آب جوش کنید. سپس بقیه مواد را با هم ترکیب کنید. همه مواد را به جز مربا را، در قالب بریزید و اجازه دهید ببندید. در آخر مربای میکس لند با طعم محبوب خودتان را هم به دسر بیفزایید.

مرحله اول: ژلاتین را آماده کنید

در ابتدای تهیه این دسر خوشمزه، ژلاتین را در یک کاسه یا لیوان بریزید و به میزان 1/4 لیوان را آب جوش اضافه کنید. لیوان را روی حرارت غیرمستقیم یا حرارت بخار آب بگذارید تا بن ماری گردد و دانه های ژلاتین در آب جوش حل شوند.

حدود 7 تا 10 دقیقه صبر کنید تا ژلاتین شفاف و ژله ای گردد. برای خرید می توانید از فروشگاه های به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی اقدام کنید.

مرحله دوم: شیر و شکر را بجوشانید

شیر را در یک قابلمه یا ظرف مناسب بریزید و روی حرارت قرار دهید تا آغاز به داغ شدن کند. سپس شکر را در آن بریزید تا حل گردد. حرارت را قطع کنید تا شیر و شکر از دما بیفتند و کمی سرد شوند. ژلاتین آماده شده را هم کنار بگذارید تا سرد گردد.

در صورت تمایل و انواع را می توانید از فروشگاه های زنجیره ای به روش تلفنی، حضوری و اینترنتی بخرید.

مرحله سوم: مواد دسر را با هم مخلوط کنید

بعد از این که مواد به دمای مناسب، در حد ولرم یا دمای محیط رسیدند، ژلاتین را با شکر و شیر مخلوط کنید. وانیل، خامه و ماست را هم به آنها اضافه کنید. مواد را هم بزنید تا ترکیب یکدستی داشته باشید.

این مواد را در قالب مورد نظر بریزید و در یخچال به مدت 2 ساعت قرار دهید تا ببندد و سفت گردد.، و را می توانید از فروشگاه های زنجیره ای به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی بخرید.

مرحله چهارم: مربای دلخواه خود را اضافه کنید

بعد از حدود 2 ساعت، دسر شما آماده می گردد. دسر را از یخچال بیرون بیاورید و در ظرف سرو بریزید. روی دسر را با مربا یا ترکیب مرباهایی که دلخواهتان است، یا در صورت دلخواه کمی خامه برای تزیین، بریزید. در صورت تمایل می توانید مربای بیشتری برای دسر بهره ببرید.

سوالات متداول

از چه ماستی برای تهیه دسر ماست و مربا استفاده کنیم؟

انواع ماست را می توانید برای تهیه دسر بهره ببرید. اگر از ماست خامه ای یا چکیده بهره ببرید، بافت دسر شما هم سفت تر می گردد. می توانید ماست های میوه ای هم برای تهیه این دسر به کار ببرید.

چه مربایی برای دسر ماست و مربا بهتر است؟

تنوع زیادی در طعم مرباها وجود دارد که می توانید به دلخواه از آنها بهره ببرید. مربای هویج، انجیر، تمشک، گل محمدی، بالنگ، تمشک، آلبالو و … گزینه های مناسبی هستند. می توانید این مرباها را از برند میکس لند تهیه و در دسر خود به کار ببرید.

مرباهای خوشمزه و متنوع میکس لند

مرباهای میکس لند تهیه شده با مواد اولیه باکیفیت، یکی از برترین گزینه ها برای درست کردن انواع دسر و شیرینی و کیک های مربایی مختلف هستند. این مربا ها را در طعم های مختلف و در بسته بندی های بزرگ و کوچک، به راحتی می توانید از فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها بخرید.

کیفیت و ماندگاری بالای مرباهای میکس لند

اگر می خواهید در کنار وعده صبحانه یا در تهیه کیک و شیرینی هایتان از مرباهای متنوع و خوشمزه با رنگ های مجذوب کننده و اشتهابرانگیز بهره ببرید، میکس لند طیف وسیعی از مرباها را فراوری نموده و به دست مصرف کنندگان می رساند. بنابراین شما هم با خیال راحت می توانید از مرباهای باکیفیت بهره ببرید.

ترکیبات مرباهای میکس لند شامل میوه های مختلف مثل انجیر، هویج، توت فرنگی، بالنگ، تمشک گل سرخ، به، انجیر، پرتقال و زردآلو، به همراه شکر، اسید سیتریک و آب است. مرباهای میکس لند صد در صد طبیعی بوده و فاقد مواد نگهدارنده هستند. تاریخ انقضای مرباهای میکس لند هم 24 ماه بعد از فراوری است.

جشنواره مربای میکس لند

در جشنواره بزرگ مربای میکس لند، با خرید محصولات میکس لند از فروشگاه های در سراسر ایران، برنده پنج جایزه 500 میلیون ریالی از شوید.

جوایز:

5 جایزه 50 میلیون تومانی

نحوه برنده شدن در جشنواره میکس لند

شرایط جشنواره به توضیح ذیل است:

بازه زمانی جشنواره:

آغاز: 01 خرداد 1402

سرانجام: 31 خرداد 1402

شرایط شرکت:

خرید هر یک از محصولات میکس لند = 1 شانس برای شرکت در قرعه کشی

و اعلام شماره تلفن همراه به صندوقدار فروشگاه جهت ثبت در قرعه کشی

شیوه های خرید:

مراجعه حضوری به یکی از شعب در سراسر کشور.

منبع: افق کوروش

به "2 مدل طرز تهیه دسر ماست و مربا خوشمزه با مرباهای میکس لند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مدل طرز تهیه دسر ماست و مربا خوشمزه با مرباهای میکس لند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید