طرز تهیه 4 مدل دسر ساده و سریع با بستنی به روش کافی شاپ

به گزارش وبلاگ نت قشم، انواع دسرهای ساده و سریع با بستنی هم درست کردن شان آسان است و هم معمولا از مواد ساده ، مقرون به صرفه و در دسترسی تهیه می شوند. ضمناً می توانید از طعم مجذوب کننده دسرهای ساده و سریع با بستنی لذت ببرید. در تابستان که دسرهای خنک با بستنی حسابی می چسبند، فرصت تهیه این را از دست ندهید. در این مقاله از در طرز تهیه 4 مدل دسر ساده و سریع با بستنی را به شما آموزش خواهیم داد.

طرز تهیه 4 مدل دسر ساده و سریع با بستنی به روش کافی شاپ

1- دسر ساده و سریع با بستنی و بیسکویت

زمان آماده سازی مواد: 5 دقیقه

زمان آماده سازی دسر با بستنی: 30 دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر با بستنی و بیسکویت

بیسکویت شکلاتی: 1 بسته

کره ذوب شده: 1/5 لیوان دسته دار فرانسوی

بستنی وانیلی: 1 و 1/2 لیتر

سس شکلات: 450 گرم

خامه قنادی: 250 گرم

مراحل طرز تهیه دسر ساده و سریع با بستنی

برای درست کردن یک دسر سریع و فوری با بستنی، ابتدا باید مواد دسر را با هم میکس کنید و در قالب بریزید. بعد دسر را در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد. در نهایت، روی دسر بستنی را با خامه و شکلات تزیین و آن را سرو کنید. برای مشاهده جزییات مراحل تهیه دسر ساده و سریع یخچالی با بستنی، روش زیر را انجام دهید.

مرحله اول: مواد دسر را آماده کنید

ابتدا برای درست کردن این دسر بستنی تابستانی خوشمزه، بستنی و کره از یخچال یا فریزر بیرون بیاورید تا نرم شوند. سپس بیسکویت شکلاتی اورئو یا بیسکویت کرم دار را خرد کنید. بیسکویت های خرد شده را در یک کاسه با گوشت کوب، بکوبید تا نرم شوند. سپس کره را روی حرارت ملایم قرار دهید تا ذوب گردد.

در صورت تمایل ، و را می توانید از مجموعه فروشگاه های اینترنتی به صورت تلفنی، حضوری یا اینترنتی بخرید.

مرحله دوم: مواد را با هم ترکیب کنید

بیسکویت نرم شده و کره را در یک کاسه بریزید و با هم مخلوط کنید تا کره به خورد بیسکویت ها برود. سپس نرم شده در دمای محیط را به مواد اضافه کنید. مواد را هم بزنید تا یکدست شوند و بستنی روی مواد را بپوشاند. سپس دسر را در ظرف یا قالب بریزید و در یخچال به مدت 30 دقیقه قرار دهید تا خودش را بگیرد.

مرحله سوم: خامه را اضافه کنید

بعد از آماده شدن دسر، آن را از یخچال بیرون بیاورید و روی آن را خامه قنادی بریزید. روی خامه را با سس شکلات بپوشانید. 3 تا 4 دقیقه دیگر دسر را در یخچال یا فریزر قرار دهید تا سس، سفت گردد. در آخر، دسر را سرو کنید.

برای خرید و می توانید به راحتی به صورت تلفنی یا اینترنتی از مجموعه فروشگاه های زنجیره ای بخرید یا به صورت حضوری به این فروشگاه های همیشه تخفیف، مراجعه کنید و خرید حضوری انجام دهید.

2- دسر ساده و سریع با بستنی و ژله

زمان آماده سازی مواد: 10 دقیقه

زمان آماده سازی دسر بستنی و ژله: 40 دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر ساده و سریع با بستنی وانیلی

ژله توت فرنگی (یا طعم دلخواه): 2 بسته

آب جوش: 2 لیوان دسته دار فرانسوی

بستنی: 2 لیوان دسته دار فرانسوی

خامه: به مقدار دلخواه برای تزیین

تکه های میوه های دلخواه: به مقدار دلخواه برای تزیین

مراحل طرز تهیه دسر ساده و سریع با بستنی وانیلی

برای تهیه دسر سریع با بستنی و ژله، کافی است ژله را آماده کنید. یک لایه ژله ساده و یک لایه ژله با بستنی را در قالب بریزید. ابتدا باید لایه اول ببندد بعد لایه دوم را اضافه کنید. در آخر، وقتی دسر بستنی ژله ساده و سریع آماده شد، آن را با خامه و میوه، تزیین و سرو کنید.

مرحله اول: ژله را آماده کنید

در اولین مرحله از طرز تهیه دسر ساده و کم هزینه با بستنی و ژله، ابتدا دو بسته پودر ژله را در یک کاسه بریزید. سپس 2 لیوان آب جوش را به آن اضافه کنید. ظرف را روی حرارت بخار آب قرار دهید تا دانه های ژله در آن حل شوند.

انواع را با قیمت مناسب می توانید به صورت فروش تلفنی، حضوری یا اینترنتی از مجموعه فروشگاه های زنجیره ای بخرید.

مرحله دوم: ژله را در قالب بریزید

نصف ژله حل شده را در یک قالب سیلیکونی یا قالبی که از قبل چرب نموده اید، بریزید و در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد. نصف دیگر ژله را با که در دمای محیط نرم شده است، مخلوط کنید و با هم بزنید تا یکدست گردد. سپس وقتی ژله داخل یخچال، خودش را گرفت، آن را روی ژله بریزید. قالب را دوباره در یخچال بگذارید تا سفت گردد.

مرحله سوم: ژله را سرو کنید

اجازه دهید هر دو لایه ژله و ژله بستنی، خودشان را بگیرند. بعد قالب را از یخچال بیرون بیاورید و دسر را در ظرف سرو برگردانید. روی ژله را با خامه و تکه های میوه های دلخواه تزیین و آن را سرو کنید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه انواع دسر بستنی با ژله

3- دسر ساده و سریع با شیر و بستنی

زمان آماده سازی دسر ساده با بستنی: 5 دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر ساده و سریع با بستنی و موز

موز: 1 عدد

شیر کاکائو: 6 قاشق غذاخوری

شیر: 1/2 لیوان دسته دار فرانسوی

بستنی وانیلی: 1 لیوان دسته دار فرانسوی

مراحل طرز تهیه میلک شیک موز با بستنی و شیر

برای طرز تهیه میلک شیک موز را از قبل به صورت حلقه ای خرد نموده و در فریزر بگذارید تا یخ بزنند. سپس موزهای یخ زده را با شیر کاکائو، شیر و بستنی وانیلی در مخلوط کن بریزید تا با هم مخلوط و یکدست شوند. سپس میلک شیک موز و شکلات را در لیوان بریزید و آن را سرو کنید. برای آموزش طرز تهیه چند مدل کافی شاپی روی لینک مطلب کلیک کنید.

برای خرید و از جمله شیر کاکائو می توانید از مجموعه فروشگاه های زنجیره ای به صورت تلفنی، حضوری یا اینترنتی، اقدام کنید.

4- دسر سان شاین بستنی و ژله

زمان آماده سازی دسر سان شاین ژله بستنی: 30 دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر سان شاین ژله بستنی

ژله طالبی: 1 بسته

ژله آلبالو: 1 بسته

ژله بلوبری: 1 بسته

بستنی وانیلی: 1/2 لیتر

موز: 2 عدد

توت فرنگی خرد شده: 2 لیوان دسته دار فرانسوی

مراحل طرز تهیه سان شاین دسر بستنی و ژله

برای درست کردن این دسر با بستنی خوشمزه و رنگارنگ، شما به ژله با رنگ های مختلف آبی، قرمز و سبز احتیاج دارید. می توانید از ژله زرد، نارنجی یا سفید هم بهره ببرید. ژله ها را باید ابتدا آماده کنید و بعد از اینکه بسته شد، آنها را مکعبی خرد کنید. برای مشاهده ادامه مراحل تهیه این دسر، روش زیر را دنبال کنید.

مرحله اول: ژله ها را آماده کنید

در ابتدا، هر سه ژله را در سه ظرف جداگانه بریزید و روی هر کدام را یک لیوان آب جوش بریزید. اجازه دهید دانه های ژله روی حرارت بخار آب به حل شوند. ژله ها را جداگانه در 3 قالب بریزید و در یخچال بگذارید تا خودشان را بگیرند. سپس آنها را بیرون بیاورید و از قالب جدا کنید. با چاقو، ژله ها را مکعبی برش بزنید.

مرحله دوم: مواد دسر را با هم مخلوط کنید

بستنی را در دمای محیط بگذارید تا نرم شوند. موز و توت فرنگی های شسته شده را هم مکعبی خرد کنید. ژله ها و میوه ها را در ظرف سرو بریزید و روی آنها را بستنی نرم شده در دمای محیط بریزید. سپس دسر سریع و ساده با بستنی را سرو کنید.

سوالات متداول

با ژله و بستنی چه دسری درست کنیم؟

برای درست کردن دسر سریع و ساده با بستنی و ژله، هم می توانید دسر ژله بستنی ساده و دولایه را درست کنید و هم می توانید با ژله های رنگی، میوه های مختلف و بستنی، سان شاین دسر بستنی ژله تهیه کنید.

دسر یخچالی سریع با بستنی چی درست کنم؟

دسرهایی که طرز تهیه آنها در بالا آموزش داده شده است، همه دسرهای یخچالی هستند و احتیاجی به قرار دادن در فر یا پختن در قابلمه ندارند. می توانید به راحتی بعد از تهیه مواد دسر آنها را در یخچال بگذارید تا خودشان را بگیرند و سپس آن ها را سرو کنید.

منبع: افق کوروش

به "طرز تهیه 4 مدل دسر ساده و سریع با بستنی به روش کافی شاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه 4 مدل دسر ساده و سریع با بستنی به روش کافی شاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید