12 آیتم مخفی که باید در رستوران های زنجیره ای سفارش دهید!

به گزارش وبلاگ نت قشم، رستوران های زنجیره ای زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که در بسیاری از کشورهای محبوب گردشگران شعبه هایی دارند، بعلاوه کافه ها یا کافی شاپ های بزرگی هم در سراسر دنیا وجود دارد که در شهرهای مختلفی شعبه دارند. مواردی در منو رستوران های زنجیره ای دیده می گردد که در همه جای دنیا طرفدارهای خاص خود را دارد.

12 آیتم مخفی که باید در رستوران های زنجیره ای سفارش دهید!

آیا تابه حال عاشق قهوه خاص یک رستوران به خصوص شده اید؟ شاید در هر جای شهر که قدم می گذارید، در پی پیدا کردن نام رستوران هستید تا اوقات فراغت خود را در آن سپری کنید. رستوران های زنجیره ای زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که در هر جای این خاک باشند، یک طعم و مزه را به یاد مشتری می آورند. بدون شک یکی از محبوب ترین رستوران های زنجیره ای مک دونالد است که در همه شهرهای توریستی شعبه دارد. استارباکس از دیگر کافه هایی است که در بسیاری از شهرهای دنیا شعبه دارد و هواداران پروپاقرص در هر نقطه ای از کره زمین آن را پیدا می نمایند.

در این مطلب به سراغ آیتم های مخفی منوهای رستوران های زنجیره ای رفته ایم، این آیتم ها هر گردشگری را وسوسه می نماید تا برای یک بار هم که شده، این خوراکی ها و غذاها را امتحان کند.

ال لوگو از منوی رستوران بوفالو واید وینگز (Buffalo Wild Wings)

ال لوگو، دیگر به عنوان یک آیتم مخفی در منو بوفالو داید وینگز شناخته نمی گردد و امروز بسیاری از افراد محلی و گردشگران این غذا را به عنوان یک بشقاب بسیار خوب می شناسند. ال لوکو ترکیب بسیار خوبی از پنیر، کاهوی ریزشده، پیکو د گالو (ترکیبی از گوجه، پیاز، گشنیز، فلفل هالوپینو، آب لیمو آگاهی اوقات میگو مزه دار شده) و فلفل سبز است.

برگر گوجه از منوی رستوران این-ان-اوت(In-N-Out)

این-ان-اوت فست فود زنجیره ای آمریکایی است که در حال حاضر 290 شعبه در استان های جنوب غربی آمریکا دارد. تصور کنید که همبرگری پر از گوجه، پیاز و مخلفات را سفارش داده اید و این همبرگر دو برابر همبرگر معمولی حجم دارد! بسیاری از افراد همبرگر را بدون مخلفات یا با مخلفات کم می پسندند، ولی افرادی هم هستند که این خوراکی خوشمزه را به خاطر مخلفاتش می خواهند. برگر گوجه یکی از آیتم های مخفی رستوران این-ان اوت است که کمتر کسی آن را به خوبی می شناسد و از آن استقبال می نماید.

نوشیدنی تای-دای از منوی استارباکس(Starbucks)

بسیاری از هواداران و معتادان به استارباکس در هفته های اخیر دو نوشیدنی تای دای تازه از منوی استارباکس را پیشنهاد نموده اند که هنوز کمتر کسی این نوشیدنی ها را به خوبی شناخته است. این دو نوشیدنی با نام های صورتی بنفش و نوشیدنی بنفش بین کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست شده اند.

در مواد نوشیدنی صورتی بنفش از توت فرنگی، شیر نارگیل استفاده شده است. در نوشیدنی بنفش هم از سویا شیر، شربت وانیل، تمشک و اسانس توت فرنگی و چای سبز استفاده شده است.

میت ماونتین از رستوران آربیز(Arbys)

ساندویچ بزرگ میت ماونتین رستوران آربیز یکی از برترین ساندویچ های منوی رستوران آربیز است که طعم گوشت خالص را می دهد و در تهیه آن از برترین نوع گوشت استفاده شده است.

تویکس فراپاچینو از منوی استارباکس

در این فراپاچینو خبری از طعم های شیرین و شکلات نیست، به جای آن نوشیدنی یخ ترکیب شده با خامه زده شده و اسانس کارامل اضافی را می چشید. از دیگر ترکیبات تویکس فراپاچینو استارباکس می توانیم به قهوه مکا رنده شده، کارامل و اسانس های دیگر اشاره نمود.

ساندویچ گریل از منوی فایو گایز(Five Guys)

ساندویچ گریل با پنیر زیاد یکی از آیتم های خوب منو فایو گایز است که حدود سه سال است، در منو قرار گرفته است و کمتر کسی آن را به خوبی می شناسد.

انیمال استایل از رستوران این-ان-اوت

آیتمی با عنوان انیمال استایل یا به سبک حیوانات، در منوی رستوران این-ان-اوت وجود دارد که ترکیبات آن شامل گوشت سرخ شده، پنیر پیتزا، پیاز گریل شده و نوعی سس مخصوص با دستوری خاص می گردد.

رودئو برگر از منوی برگر کینگ

رودئو برگر یکی از آیتم های منوی قبلی برگرکینگ بود که دستور تهیه آن بسیار ساده است. برای تهیه رودئو برگر کافی است تا سس باربکیو را به برگر خود اضافه کنید و چندلایه پیاز و پنیر به این ترکیب اضافه نموده و از رودئو برگر لذت ببرید.

پوتین از منوی کی اف سی

پوتین یک غذای لذیذ کانادایی است که در شعبه های کی اف سی در کانادا عرضه می گردد. هر ساله فستیوالی با نام پوتین در شهرهای مختلف کانادا برگزار می گردد که در این فستیوال آشپزها از نقاط مختلف جمع شده و برترین پوتین ها را می پزند. مواد اصلی تشکیل دهنده پوتین شامل سیب زمینی، پنیر چدار و سس های مخصوص است.

کویسادیلا از منوی چیک فیل ای(Chick-fil-A)

چیک فیل ای یکی از رستوران های خصوصی زنجیره ای در آمریکا است که غذای اصلی آن، مرغ است. کویسادیلا یکی از وعده های خوشمزه منو چیک فیل ای است که در همه شعبه های آن سرو نمی گردد.

هات چاکلت یخ از منوی دیری کویین (Dairy Queen)

فروزن هات چاکلت یا هات چاکلت یخ یکی از آیتم های دیری کویین است که در حال حاضر تنها در بعضی از شعبه ها به فروش می رسد. دستور تهیه این نوشیدنی بسیار ساده است و تنها با اضافه کردن یخ خردشده به هات چاکلت تهیه می گردد. در بعضی از شعبه ها خامه را هم به روی نوشیدنی اضافه می نمایند.

کوئساریتو از منوی رستوران چیپوتله(Chipotle)

کوئساریتو یکی از برترین غذاهای منو چیپوتله است که ممکن است از دید بسیاری از هواداران رستوران مخفی مانده باشد. کوئساریتو درواقع همان ترکیبات مکزیکی است که دور نان کوئستیلا به جای ترتیلا پیچیده شده است. اگر رژیم ندارید و کالری غذا برایتان مهم نیست، حتما کوئساریتو را امتحان کنید.

مک کریپ از منوی مک دونالد(McDonald)

مک کریپ یکی از پیشنهادهای خوب صبحانه مک دونالد است. برای تهیه آن از کیک های داغ مک دونالد با ماست استفاده می گردد. این دو آیتم به صورت جداگانه به مشتری تحویل داده می گردد و می توان آن ها را با هم ترکیب کرد.

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "12 آیتم مخفی که باید در رستوران های زنجیره ای سفارش دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 آیتم مخفی که باید در رستوران های زنجیره ای سفارش دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید