افزایش 9درصدی پروژه های افتتاحی هفته دولت امسال در استان مرکزی

به گزارش وبلاگ نت قشم، سید علی آقازاده پیش از ظهر یکشنبه در جشنواره شهید رجایی و مراسم روز کارمند استان مرکزی در اراک گفت: سال جاری طرح های هفته دولت استان مرکزی با اعتبار 10 هزار و 400میلیارد ریال بهره برداری یا کلنگ زنی می شوند.

افزایش 9درصدی پروژه های افتتاحی هفته دولت امسال در استان مرکزی

استاندار مرکزی اضافه کرد: از اعتبار مذکور، بیش از هشت هزار میلیارد ریال مربوط به پروژه های آماده بهره برداری و بیش از دو هزار میلیارد ریال نیز مربوط به پروژه هایی است که کلنگ زنی شروع عملیات اجرایی آنها صورت می گیرد.

آقازاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه استان مرکزی طی پنج سال اخیر همواره در حوزه صادرات غیرنفتی رشد داشته، بیان نمود: این افزایش با وجود مشکلات مختلف و کمبودها به وقوع پیوسته که نشان می دهد این استان در عرصه اقتصادی عملکرد مطلوبی داشته است.

استاندار مرکزی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز کارمند خاطرنشان ساخت: برمبنای برآوردهای انجام گردیده، روزانه به طور میانگین پنج میلیون مراجعه در کشور به دستگاه های اجرایی از سوی مردم صورت می گیرد که کارمندان دستگاه ها بایستی به این مراجعات پاسخگو باشند، بنابراین در چنین شرایطی بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص در کار از اهمیت بسیار برخوردار است.

وی توضیح داد: قطعا رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه ها و کارکنان موجب ترویج اخلاق مداری و اعتماد در جامعه می گردد و نشاط و سلامت اجتماعی را رقم می زند.

استاندار مرکزی ادامه داد: از سوی دیگر مدیران دستگاه های اجرایی نیز بایستی روش های کارآمدی را برای افزایش رضایتمندی کارکنان و ترغیب به انجام بهتر امور به کار گیرند و از این مهم غافل نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افزایش 9درصدی پروژه های افتتاحی هفته دولت امسال در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 9درصدی پروژه های افتتاحی هفته دولت امسال در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید