یک نام عجیب گزینه خط حمله پرسپولیس ، بازیکنی که نمی تواند به ایران بیاید!

به گزارش وبلاگ نت قشم، مهاجم ناشناخته انگلیسی یکی از گزینه های عجیب مطرح شده در حوالی باشگاه پرسپولیس است.

یک نام عجیب گزینه خط حمله پرسپولیس ، بازیکنی که نمی تواند به ایران بیاید!

به گزارش وبلاگ نت قشم آنلاین، این خبر تاییدنشده خبرگزاری تابناک است که البته این وبسایت خبری با اطمینان از انجام آن صحبت نموده و نوشته که این مهاجم تا سرانجام هفته به ایران خواهد آمد.

کلودیو افوسو نام مهاجم غنایی شاغل در فوتبال انگلیس است که هانگرفورد تاون آخرین تیم او در لیگ ملی شمال انگلیس بوده است.

به عبارتی او فصل گذشته در سطح ششم فوتبال انگلیس حضور داشته و یک گل هم به ثمر رسانده است. سایر تیم های این مهاجم غنایی - انگلیسی، اسامی ناشناخته برای فوتبال دوستان ایرانی هستند و مهم ترین بازی زندگی کلودیو نیز یک ملاقات جام حذفی در نوامبر 2020 بوده است.

نکته جالب اینکه خبرگزاری تابناک مدعی است توافق نهایی بین او و پرسپولیس صورت گرفته و این در حالی است که کلودیو پیش از توافق با هر باشگاه ایرانی باید از مقررات خرید بازیکن خارجی مطلع گردد.

بر اساس مقررات مصوبه سه سال پیش، بازیکنان انگلیسی تنها در صورتی می توانند به ایران بیایند که در دو فصل گذشته سابقه بازی در سطح اول، دوم یا جام حذفی انگلیس را داشته باشند.

بخشی از آیین نامه که مقررات جذب بازیکن انگلیسی را نشان می دهد

بدشانسی این مهاجم این است که او در فصل 2020-2021 بازی جام حذفی را انجام داده و به این ترتیب امکان قانونی برای انتقال او به پرسپولیس وجود ندارد، چرا که دو فصل گذشته، 2021-2022 و 2022-2023 را شامل می گردد.

حتی اگر ملیت غنایی این بازیکن هم موردتوجه قرار بگیرد، باتوجه به عدم انجام بازی ملی، او شانسی برای انتقال به پرسپولیس ندارد.

تنها بازی اوفوسو در جام حذفی انگلیس سه سال پیش انجام شد

البته باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه جذب چنین بازیکنی را تایید ننموده و این در حالی است که شنیده ها از آنالیز یک مهاجم آفریقایی دیگر حکایت دارد.

باید دید در نهایت روزهای آینده چه اتفاقی رخ می دهد و پرسپولیس که نیازمند جدی خرید مهاجم است، نفر موردنظر را از کدام کشور جذب خواهد نمود.

کلودیو به عنوان یک وینگر شناخته می گردد و در سطح پنجم و ششم انگلیس بازی نموده است

منبع: همشهری آنلاین

به "یک نام عجیب گزینه خط حمله پرسپولیس ، بازیکنی که نمی تواند به ایران بیاید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نام عجیب گزینه خط حمله پرسپولیس ، بازیکنی که نمی تواند به ایران بیاید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید