خبرنگاران نفت و گاز گچساران به لیگ برتر هندبال برگشت

به گزارش وبلاگ نت قشم، گچساران - خبرنگاران- رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:با پیگیری های اجرا شده تیم هندبال نفت و گاز این شهرستان به مسابقات هندبال لیگ برتر مردان کشور بازگشت.

خبرنگاران نفت و گاز گچساران به لیگ برتر هندبال برگشت

شاهرخ داودی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نت قشم گفت: پس از تامین بخشی از اعتبار مورد احتیاج تیم هندبال نفت و گاز گچساران و جلب موافقت فدراسیون هندبال کشور این تیم در لیگ برتر هندبال ایران در فصل 1399-1400 حاضر می شود.

این در حالی است که قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر هندبال کشور روز دوازدهم شهریور بدون حضور باشگاه نفت و گاز گچساران برگزار شده بود.

تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران که قهرمانی در مسابقات لیگ برتر هندبال ایران، مقام چهارم جام باشگاه های آسیا و رتبه هفتم جام قهرمانان باشگاه های دنیا را در کارنامه خود دارد به دلیل کمبود بودجه از مسابقات لیگ برتر هندبال ایران جا مانده بود.

تیم های پرسپولیس بهبهان،ذوب آهن اصفهان ،زاگرس اسلام آباد غرب،ستارگان دشتستان،پاس ناجا قم، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون،کیمیا کاشت کردستان،صنعت مس کرمان،فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس،پرواز هوانیروز و فراز بام خائیز دهدشت در لیگ برتر هندبال مردان ایران در فصل جدید شرکت می نمایند.

داودی توضیح داد: رایزنی های لازم برای حضور تیم بانوان نفت و گاز گچساران نیز صورت گرفته و امید داریم با توجه به بودجه این تیم در لیگ یک حضور داشته باشد.

رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تاکید نمود: شرایط اعتبارات تیم نفت و گاز گچساران برای خضور در لیگ دسته دوم فوتبال نیز مطلوب نیست و احتیاجمند حمایت مسئولان برای ادامه حیات ورزش قهرمانی این شهرستان هستیم.

شهرستان 126 هزار نفری گچساران با 18 تیم در لیگ های مختلف کشوری از قطب های اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته تا به امروز بوده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نفت و گاز گچساران به لیگ برتر هندبال برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نفت و گاز گچساران به لیگ برتر هندبال برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید