2 گزینه خارجی سرمربیگری استقلال؛ اسپانیایی با سابقه ملی یا مربی ایتالیایی؟

به گزارش وبلاگ نت قشم، طبق شنیده ها از دو گزینه ایتالیایی و اسپانیایی درحالی برای نیمکت استقلال نام برده می گردد که مبلغ قرارداد هر دو گزینه کمتر از ساپینتو است.

2 گزینه خارجی سرمربیگری استقلال؛ اسپانیایی با سابقه ملی یا مربی ایتالیایی؟

به گزارش وبلاگ نت قشم ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی درحالی از طرفداران استقلال خداحافظی کرد که تا پیش از این حدس ها حکایت از ادامه همکاری وی با این باشگاه پرطرفدار داشت، البته برخلاف شایعات ممکن، این سرمربی به صورت ناگهانی با انتشار پستی به کار خود در تیم ایرانی سرانجام داد و باشگاه استقلال هم که انگار منتظر این خداحافظی بود، بلافاصله با تقدیر و تشکر از او به کار با ساپینتو سرانجام می دهد.

حالا نیمکت کادرفنی استقلال دوباره رنگ بی ثباتی به خودش گرفته و معین نیست برای فصل آینده کدام سرمربی راهنمایی این تیم را عهده دار خواهد شد. نکته قابل توجه اینکه طی روزهای گذشته حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی این باشگاه اعلام نموده بود تا پنجشنبه همین هفته (امروز) تکلیف نیمکت فنی استقلال را روشن و گزینه مدنظرش را انتخاب خواهد نمود. او شب گذشته نیز در مصاحبه ای گفته بود: پس از معین شدن شرایط همکاری با ساپینتو، سراغ گزینه های دیگر رفتیم و امشب (دیشب) با دو گزینه خارجی وارد مذاکره خواهیم شد.

بر همین اساس طبق شنیده ها از دو گزینه ایتالیایی و اسپانیایی درحالی برای نیمکت استقلال نام برده می گردد که مبلغ قرارداد هر دو گزینه کمتر از ساپینتو است و حتی شنیده می گردد سرمربی اسپانیایی سابقه حضور در کادرفنی تیم ملی کشورش را نیز در کارنامه دارد. البته به جز این مربیان، بعضی گزینه های داخلی نیز مدنظر باشگاه استقلال هستند تا درصورتی که مذاکره با خارجی ها به بن بست برسد، رایزنی ها با گزینه داخلی پیگیری گردد.

با این تفاصیل بدون شک باید اول تکلیف مدیریت باشگاه استقلال روشن گردد و آبی ها ابتدا در این مسیر به ثبات برسند و سپس تکلیف نیمکت خود را روشن نمایند و این درحالی است که معین نیست چطور کریمی -که هنوز با حکم سرپرستی در باشگاهی پرطرفدار فعالیت می کند- از انتخاب سرمربی تیمش با قید فوریت خبر می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "2 گزینه خارجی سرمربیگری استقلال؛ اسپانیایی با سابقه ملی یا مربی ایتالیایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 گزینه خارجی سرمربیگری استقلال؛ اسپانیایی با سابقه ملی یا مربی ایتالیایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید