بوفون: فینال یورو 2012 تکرار نمی گردد، اسپانیا کار سختی برای شکست دادن ما خواهد داشت

به گزارش وبلاگ نت قشم، خبرنگاران: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا تاکید نمود آتزوری در بازی برابر اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها مانند فینال یورو 2012 متحمل شکستی سنگین نخواهد شد.

بوفون: فینال یورو 2012 تکرار نمی گردد، اسپانیا کار سختی برای شکست دادن ما خواهد داشت

به گزارش وبلاگ نت قشم، جان لوئیجی بوفون تیم ملی اسپانیا را بهترین تیم ملی جهان دانست اما تاکید نمود این تیم دوباره نخواهد توانست شکست سنگینی دیگری را به او و هموطنانش تحمیل کند.

تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا فردا شب در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها در حالی به مصاف هم می روند که آخرین جدال رسمی آنها به فینال رقابت ها یورو 2012 برمی گردد، جایی که ماتادورها با نتیجه 4 بر صفر آتزوری را در هم کوبیدند و برای دومین دوره متوالی قهرمان جام ملت های اروپا شدند.

بوفون اما مدعی است شاگردان ویسنته دل بوسکه دوباره نمی توانند چنین شکستی را به لاجوردی پوشان تحمیل نمایند. او گفت: اسپانیا بهتر تیم ملی حال حاضر جهانست اما این بار شکست دادن ما خیلی سخت تر از یورو 2012 خواهد بود. اسپانیا حریف سرسخت و بزرگی است اما این موضوع ذره ای ما را نمی ترساند.

وی با تاکید بر اینکه برای دیدار مقابل اسپانیا برنامه مشخصی دارند، اضافه کرد: در حال حاضر اسپانیایی ها قوی ترین تیم ملی جهان را دارند و فکر می کنم که رمز موفقیت ما کنترل خط میانی آنهاست. باید یک بازی جدی ارائه کنیم، تمرکز مان را از دست ندهیم و نگذاریم که اسپانیایی ها هر کاری که می خواهند با توپ انجام دهند. در کل فکر می کنم بازی فوق العاده ای می گردد.

سنگربان و کاپیتان یوونتوس در انتها توضیح داد: شک ندارم که یک بازی متعادل را شاهد خواهیم بود. انتظار ندارم که این بازی مانند آخرین دیداری که با هم داشتیم نباشد. مطمئنا این بازی شبیه فینال یورو نمی گردد و ما می رویم که تمام کوشش خود را برای رسیدن به فینال انجام دهیم. ایتالیا هم تیم خوبی است و همه می توانند مطمئن باشند که اسپانیا کار سختی برای شکست دادن ما خواهد داشت.

منبع: تسنیم

به "بوفون: فینال یورو 2012 تکرار نمی گردد، اسپانیا کار سختی برای شکست دادن ما خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: فینال یورو 2012 تکرار نمی گردد، اسپانیا کار سختی برای شکست دادن ما خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید