گزینه جانشینی توخل در PSG کیست؟

به گزارش وبلاگ نت قشم، ممکن است به زودی شاهد برکناری توماس توخل، سرمربی 47 ساله و آلمانی پاری سن ژرمن باشیم.

گزینه جانشینی توخل در PSG کیست؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نت قشم، فصل برای پاری سن ژرمن خوب شروع نشده و این تیم در اولین هفته لیگ قهرمانان و در پاریس با نتیجه 1-2 مغلوب منچستریونایتد شد. اگرچه پاری سن ژرمن فصل گذشته برای اولین بار در تاریخ به فینال لیگ قهرمان رسید و در عرصه داخلی نیز عملکرد موفقی داشت، اما نشریه اکیپ از احتمال تغییر در کادر فنی این تیم خبر داده است.

طبق ادعای LE10SPORT، از همان ابتدای فصل معین شد رابطه چندان خوبی بین توماس توخل و مدیران باشگاه برقرار نیست و اعتراض این سرمربی به عملکرد مدیران پاری سن ژرمن در بازار جابجایی به سرعت با واکنش لئوناردو همراه شد. قرارداد توماس توخل تابستان سال آینده با باشگاه فرانسوی به اتمام می رسد و بعید است مدیران پاری سن ژرمن تمایلی به ادامه این همکاری داشته باشند.

اما نشریه اکیپ به معرفی گزینه های احتمالی جانشینی نیز پرداخته است. در حال حاضر مکس آلگری جدی ترین نامزد حضور روی نیمکت پاری سن ژرمن محسوب می گردد. سرمربی ایتالیایی بعد از ترک یوونتوس در تابستان سال گذشته هنوز سمت راهنمایی تیمی را بر عهده نگرفته و می تواند به زودی راهی پاریس گردد. مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام نیز تبدیل به دومین گزینه پاری سن ژرمن شده است. او نیز بعد از جدایی از اسپرز هنوز با تیمی به توافق نرسیده است. اما نام سرمربیانی چون تیاگو موتا و لوران بلان نیز برای راهنمایی پاری سن ژرمن مطرح شده است. به نظر می رسد اگر فرایند نتایج پرفراز و نشیب باشگاه متمول فرانسوی ادامه یابد، به زودی شاهد تغییر روی نیمکت پاری سن ژرمن باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گزینه جانشینی توخل در PSG کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه جانشینی توخل در PSG کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید