قیمت ویزای شینگن ، دریافت ویزای شینگن بدون وثیقه امکان پذیر است؟

به گزارش وبلاگ نت قشم، با توجه به پرطرفدار بودن ویزای شینگن و درخواست برای سفر به کشورهای اروپایی قیمت های مختلفی جهت دریافت ویزا و معین وقت های سفارت در بازار سفر و گردشگری اعلام می گردد؛ اما ضروری است بدانید که جدای از معین نرخ کارگزاران قیمت ویزای شینگن در مجموع به هزینه های دارالترجمه، تکمیل مدارک، مبلغ دریافتی هر سفارت و در نهایت کارگزاری که انتخاب می کنید بستگی دارد. در اینجا تمام موارد ذکر شده در معین نهایی هزینه ویزای شینگن را آنالیز می کنیم.

قیمت ویزای شینگن ، دریافت ویزای شینگن بدون وثیقه امکان پذیر است؟

تمامی سفارت های حوزه شینگن جهت دریافت مدارک و مشخص وقت مبلغ ورودی دریافت می نمایند که این تنها بخشی از هزینه های را شامل می شود. در واقع بیشتر کشورهای حوزه شینگن جهت مبلغ پرداختی به سفارت با یکدیگر به توافق رسیده اند. در ادامه به آنالیز نقش سایر هزینه ها در قیمت ویزای شینگن می پردازیم.

هزینه های ویزای شینگن شامل چه مواردی است؟

هر متقاضی می توانید به صورت مستقل و یا به وسیله کارگزاران معتبر برای دریافت ویزای شینگن اقدام کند. دریافت وقت از سفارت ها مراحل پیچیده ای ندارد اما در صورت مشورت با کارشناسان ما به شما خواهیم گفت که ارائه کدام مدارک فرایند دریافت ویزا را برای شما سریعتر می نماید. هزینه های دریافت ویزای شینگن موارد زیر را شامل می شود:

  • هزینه ترجمه مدارک: متقاضیان بایستی مدارکی مانند مدارک شغلی، اقتصادی و غیره را به زبانی که مورد احتیاج هر سفارت است ترجمه نمایند. هزینه ترجمه مدارک بسته و حجم و زبان مورد تأیید سفارت متغیر است.
  • هزینه ورودی سفارت: هزینه ورودی در هر سفارت متغیر است؛ اما در بیشتر سفارت ها این هزینه حدود 110 تا 120 یورو می باشد. این مبلغ در روز انگشت نگاری و به وسیله شخص مسافر به صورت نقدی به سفارت پرداخت می شود.
  • هزینه ارائه خدمات به وسیله کارگزار: در صورتی که به وسیله کارگزار که روشی مطمئن تر و سریعتر است برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید مبلغی بابت دریافت وقت، پر کردن فرم، بیمه مسافرتی و رزرو هتل و بلیط از شما دریافت می شود.

هزینه ویزای شینگن چقدر است؟

با توجه به مطالب گفته شده در پاراگراف قبل قیمت ویزای شینگن برای هر سفارت فرق دارد؛ اما در ادامه لیستی از هزینه مشخص وقت ها را در اختیارتان قرار می دهیم:

  • مشخص وقت توریستی ایتالیا: 100 یورو
  • مشخص وقت آلمان 100 یورو
  • مشخص وقت سفارت فرانسه: 100 یورو
  • مشخص وقت سفارت اسپانیا به صورت VIP: 200 یورو
  • مشخص وقت سفارت اسپانیا عادی: 150 یورو

نکته مهم اینکه از آنجا که ما جز آژانس های مورد تأیید سفارت اسپانیا هستیم، مشخص وقت سفارت اسپانیا را به صورت VIP انجام داده و درصد ریجکتی ما به وسیله این سفارت تقریباً صفر می باشد. خدمات ما در زمینه دریافت ویزای اسپانیا یا ویزای شینگن به وسیله اسپانیا پر کردن فرم، مشخص وقت، ترجمه مدارک، بیمه مسافرتی، رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل را شامل می شود.

هزینه های سفارت چه زمانی پرداخت می شود؟

هزینه های مربوط به ورودی سفارت به وسیله متقاضی و در روز انگشت نگاری به صورت مستقیم به سفارت پرداخت می شود. در بیشتر سفارت ها امکان واریز به حساب یا استفاده از دستگاه پز وجود نداشته و ضروری است مبلغ به صورت نقدی و به یورو پرداخت شود؛ اما سایر هزینه های مربوط به ارائه خدمات به وسیله کارگزار را می توان هنگام عقد قرارداد و به ریالی پرداخت کرد.

سریع ترین راه دریافت ویزای شینگن

کشورهای اروپایی عضو در اتحادیه شینگن قوانین یکسانی را جهت مدارک و صدور ویزای شینگن دارند؛ اما بعضی از سفارت ها هم سختگیری کمتر داشته و هم راحت تر وقت می دهند؛ بنابراین سریعترین راه دریافت ویزای شینگن اقدام به وسیله سفارت هایی ست که عضو حوزه شینگن بوده درصد ریجکتی پایین تری دارند. با توجه به آخرین آمار اعلام شده در حال حاضر ایسلند، فنلاند، لیتوانی، اسلونی، لتونی، لهستان، اسلواکی، یونان و لوکزامبورگ سفارت هایی هستند که بالاترین تعداد صدور ویزا و کمترین آمار ریجکتی را در چند سال اخیر داشته اند؛ بنابراین چنانچه مبدأ ورود به شینگن برای متقاضی مهم نباشد می تواند به وسیله سفارت های اعلام شده جهت دریافت ویزا اقدام و فرایند مشخص وقت سفارت و صدور ویزای شینگن را تسریع بخشد.

در صورت رد شدن ویزای شینگن وجه پرداختی قابل استرداد است؟

در صورت رد شدن ویزای شینگن مبالغ پرداختی قابل استرداد است؟ چنانچه درخواست ویزای شینگن شما رد شود مبلغی که بابت ورودی به سفارت پرداخت نموده اید به هیچ عنوان عودت داده نمی شود؛ اما نکته بسیار مهم اینکه در صورتی که برای دریافت ویزای شینگن در قالب تور اقدام نموده و ریجکت شوید 50 یورو از مبلغ پرداختی کسر و مابقی وجه از طرف کارشناسان ما به شما عودت داده خواهد شد. چنانچه تنها برای مشخص وقت سفارت اقدام نموده و ریجکت شوید مبلغی مستردد نخواهد شد. سخن آخر اینکه جت دریافت ویزای شینگن و مشاوره رایگان می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی وبلاگ نت قشم در ارتباط باشید.

قیمت ویزای شینگن در آژانس هواپیمایی وبلاگ نت قشم

قیمت ویزای شینگن در دفتر ما به سفارتی که به وسیله آن برای دریافت ویزای شینگن اقدام می شود و خدماتی که ارائه می شود بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه مشخص وقت عادی برای بیشتر سفارت ها حدود 100 یورو می باشد؛ اما در صورتی که همزمان با ویزا رزرو تور هم انجام شود. سایر هزینه ها از جمله بیمه مسافرتی، رزرو بلیط هواپیما، ترانسفرهای داخلی (در صورت سفر به چند کشور) و هزینه رزرو هتل نیز در نظر گرفته می شود. نکته بسیار مهم اینکه دریافت ویزای شینگن به وسیله تور راهی به صرفه تر، سریعتر و مطمئن تر می باشد. چرا که بدین ترتیب سفارت قانع می شود که قصد شما از سفر به اروپا صرفاً گردشگری بوده و قصد اقامت دائم در هیچ یک از کشورهای حوزه شینگن را ندارید.

دریافت ویزای شینگن بدون وثیقه

کارگزاران جهت دریافت ویزای شینگن از متقاضیان مبلغی را به عنوان وثیقه یا ضمانت دریافت می نمایند. در واقع دریافت این مبلغ شانس دریافت ویزا را بالا می برد. چرا که بدین ترتیب می توان افسر سفارت را قانع کرد که متقاضی با گذاشتن وثیقه پس از اتمام اعتبار ویزا به ایران برمی شود. چنانچه متقاضی به صورت مستقل برای دریافت وقت سفارت اقدام کند احتیاجی به ارائه وثیقه نیست اما از طرفی شانس دریافت ویزا کمتر می شود.

اقدامات لازم جهت برطرف ریجکتی ویزای شینگن

منبع: ستاره ونک

به "قیمت ویزای شینگن ، دریافت ویزای شینگن بدون وثیقه امکان پذیر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ویزای شینگن ، دریافت ویزای شینگن بدون وثیقه امکان پذیر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید