پیروزی بزرگ سنگین وزن ایران مقابل قهرمان دنیا، ادامه درخشش نجاتی و گرایی در نورسلطان

به گزارش وبلاگ نت قشم، هر 3 نماینده ایران در 3 وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی دنیا با شکست رقبای عنوان دار خود راهی مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی دنیا شدند.

پیروزی بزرگ سنگین وزن ایران مقابل قهرمان دنیا، ادامه درخشش نجاتی و گرایی در نورسلطان

به گزارش وبلاگ نت قشم، در ادامه رقابت های 3 وزن انتهای کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2019 در نورسلطان پایتخت قزاقستان، امیر قاسمی منجزی نماینده سنگین وزن ایران و دارنده مدال های طلای آسیا در دومین مبارزه برابر سرگئی سیمینوف قهرمان 2018 دنیا و دارنده مدال برنز المپیک از روسیه به روی تشک رفت و در انتها در حالیکه 4 بر صفر از حریف عنوان دار خود عقب بود در سه دقیقه دوم با حمله های مداوم حریف خود را از نفس انداخت و در نهایت به فزونی 6 بر 4 رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

منجزی پیش از این در دور نخست 3 بر یک مقابل دیوید از جمهوری چک به فزونی رسید.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی دارنده مدال های طلای بازی های آسیایی و برنز دنیا در دومین مبارزه برابر الوین مورسالیف دارنده 2 مدال برنز دنیا از آذربایجان به روی تشک رفت و در انتها با نتیجه قاطع 7 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی یک چهارم نهایی شد.

گرایی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل کیم هیون وو قهرمان المپیک و دنیا از کره جنوبی در مدت زمان 2 دقیقه به فزونی 8 بر صفر رسید.

اما در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست به مصاف سیداله تاژایف از ترکمنستان رفت و در انتها با نتیجه 9 بر صفر به فزونی رسید و راهی دور بعد شد. وی در دور بعد هایتم محمود فهمی از مصر را 3 بر یک شکست داد و در سومین مبارزه نیز 7 بر صفر سئونگ هاک کیم دارنده مدال برنز دنیا 2017 از کره جنوبی را شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید.

تاکنون تیم ایران توسط سعید عبدولی نماینده وزن 82 کیلوگرم ایران به یک مدال برنز رسیده است.

این خبر تکمیل می گردد...

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیروزی بزرگ سنگین وزن ایران مقابل قهرمان دنیا، ادامه درخشش نجاتی و گرایی در نورسلطان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی بزرگ سنگین وزن ایران مقابل قهرمان دنیا، ادامه درخشش نجاتی و گرایی در نورسلطان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید