نجفی و برزگر هم از دور رقابتها حذف شدند

به گزارش وبلاگ نت قشم، نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امید قهرمانی دنیا با حضور کاراته کاهای 91 کشور دنیا در اندونزی جریان دارد. بعد از حذف تیمهای کاتای دختران و پسران کشورمان دو عضو تیم کومیته زیر 21 سال دختران هم از دور رقابتها کنار رفتند.

نجفی و برزگر هم از دور رقابتها حذف شدند

بهنوش نجفی در وزن 68- کیلوگرم دختران دور نخست سیه جردن از کانادا را 4 بر یک شکست داد و سپس برابر لیزا راسموسن سوئدی را رای داوران در هانتی به پیروزی دست یافت.وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف املیا هاروی از انگلستان رفت و 4 بر یک بازنده تاتامی را ترک کرد. این انگلیسی هم در نیمه نهایی به آذربایجان باخت تا نجفی راهی به گروه بازندها پیدا نکند.

در وزن 68+ کیلوگرم زهرا برزگر دی سینتا از اندونزی را دور نخست یک بر صفر شکست داد و دور دوم 6 بر صفر نتیجه را به صفیه عبید از دانمارک واگذار کرد و با توجه به نرسیدن یان دانمارکی به بازی نهایی ، برزگر از دور مسابقات کنار رفت.

مهدی خدابخش و کوشا تیموری کاراته کاهای رده سنی زیر 21 آخرین نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات هستند که امروز به دیدار رقبای خود می روند.

برای تیم تا کنون کشورمان زهره برزگر یک طلا ، فاطمه صادقی یک نقره ، میعاد کمک ، سید علی کریمی ، سارا بهمن یار ، امیر رضا میرزایی ، علی مسکینی ، علی اصغر آسیابری و مهدی قراری زاده هفت مدال برنز کسب نموده بودند.

این دوره از رقابتها روز پنجشنبه با حضور 1425 کاراته کا از 91 کشور در اندونزی شروع و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نجفی و برزگر هم از دور رقابتها حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجفی و برزگر هم از دور رقابتها حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید