اندازه ترافیک در معابر اصلی منطقه 3 تهران در پی بارش شدید برف ، عملیات شن و نمک پاشی در کلیه خیابان ها

به گزارش وبلاگ نت قشم، شهردار منطقه 3 از آخرین شرایط معابر شمال شهر مرکز در پی بارش شدید برف از ابتدای صبح روز یکشنبه در تهران اطلاع داد.

اندازه ترافیک در معابر اصلی منطقه 3 تهران در پی بارش شدید برف ، عملیات شن و نمک پاشی در کلیه خیابان ها

به گزارش وبلاگ نت قشم، حمید جوانی شهردار منطقه 3 تهران در حاشیه بازدید از ستادهای برف روبی این منطقه گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف، عوامل خدمات شهری منطقه از ساعت اولیه بامداد در آماده باش کامل قرار گرفتند.

او اضافه کرد: با آغاز بارش برف از ساعت پنج بامداد عملیات شن و نمک پاشی در معابر بزرگراهی و شهری منطقه انجام و هم اکنون در تمامی معابر 2 نوبت شن و نمک پاشی بطور کامل اجرا شده است.

شهردار منطقه 3 با بیان اینکه تردد خودروها در کلیه معابر این منطقه در حال اجرا است گفت: هیچ موردی از یخ زدگی و بعلاوه لغزندگی در معابر گزارش نشده است.

جوانی با بیان اینکه این منطقه بدلیل وجود بالای مراکز اموزشی، اداری و تجاری در این منطقه شاهد حجم بالای ترددها را شاهد هستیم گفت: کوشش کردیم در زمان بارندگی مردم با کمترین زحمت به مراکز کار و تحصیل برسند و مردم از بارش برف لذت ببرند.

او گفت: این منطقه با بکارگیری 850 نیروی انسانی و 85 دستگاه ماشین آلات تخصصی و غیر تخصصی همانند نمک پاش، محلول پاشی و کامیون تیغه دار مشغول خدمت رسانی هستند.

به گفته جوانی، منطقه سه به یک سایت اصلی و چهار سایت برف روبی مجهز است و در تمامی مخازن نگهداری شن و ماسه شارژ شده است.

شهردار منطقه سه اظهار کرد: طبق دوربین های مرکز کنترل ترافیک تردد خودروها بطور عادی در حال اجرا است و مسئله ای در این زمینه نداریم.

بر اساس این گزارش، بارش برف در مرکز از ساعات نخستین امروز آغاز شد و شدت بارندگی در منطقه ها یک، 2، 3 و پنج بیشتر است.

منبع: همشهری آنلاین

به "اندازه ترافیک در معابر اصلی منطقه 3 تهران در پی بارش شدید برف ، عملیات شن و نمک پاشی در کلیه خیابان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندازه ترافیک در معابر اصلی منطقه 3 تهران در پی بارش شدید برف ، عملیات شن و نمک پاشی در کلیه خیابان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید