مقام اماراتی: استقرار مجدد نیروها در یمن به معنای خروج از آن نیست

به گزارش وبلاگ نت قشم، وزیر مشاور امارات در امور خارجه می گوید که طرح استقرار مجدد نیروهای اماراتی در یمن به معنای تصمیم این کشور برای خروج از یمن نیست.

مقام اماراتی: استقرار مجدد نیروها در یمن به معنای خروج از آن نیست

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ نت قشم، انور قرقاش می گوید که استقرار مجدد نیروهای اماراتی در یمن نه تنها به معنای خروج از آن نیست بلکه برای ایجاد انگیزه جدید جهت سرانجام دادن به درگیری است.

قرقاش در مقاله ای که در روزنامه آمریکایی واشنگتن پست منتشر شد، نوشت: صرفا برای اطلاع؛ امارات و بقیه اعضای ائتلاف یمن را ترک نمی نمایند.

وی تأکید کرد که ما به شکل های مختلف فعالیت خواهیم کرد و حضور نظامی ما در یمن ادامه خواهد داشت و بر اساس قانون بین المللی به ارائه مشورت و یاری به نیروهای محلی یمنی ادامه خواهیم داد.

طبق گزارش شبکه روسیا الیوم، قرقاش در این مقاله همچنین با اشاره به اینکه این اقدامات امارات برای اعتمادسازی جهت ایجاد انگیزه جدیدی برای سرانجام دادن به درگیری است، اضافه کرد: کاهش نیروها و استقرار مجدد آن در یمن به همان شیوه ای که در شروع صورت گرفت، انجام خواهد شد، پیروزی در آنجا آسان نبود و هرگز صلح ساده ای در آنجا نخواهد بود اما اکنون زمان آن است که تمرکز بر روی روند سیاسی دوچندان گردد.

امارات اوایل ماه جاری اعلام نمود که تعداد نیروهای خود در مناطق مختلف یمن را در چارچوب طرح استقرار مجدد و بنا به دلایل استراتژیکی و تاکتیکی کاهش می دهد.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "مقام اماراتی: استقرار مجدد نیروها در یمن به معنای خروج از آن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام اماراتی: استقرار مجدد نیروها در یمن به معنای خروج از آن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید