لوس بازی عجیب در کری خوانی، بعد از شش و چهار، سپاهان هم صاحب عدد شد!

به گزارش وبلاگ نت قشم، باشگاه سپاهان هم برای جا نماندن از غافله عددبازی عدد یک را به عنوان نماد باشگاه خود معرفی نموده است.

لوس بازی عجیب در کری خوانی، بعد از شش و چهار، سپاهان هم صاحب عدد شد!

وبلاگ نت قشم- داستان عددبازی از آن دست مسائلی است که تنها در فوتبال ایران شاهدش هستیم. بعد از ماجرای عدد 6 پرسپولیسی ها که نزدیک به 40 سال از آن برای کری علیه رقیب سنتی استفاده می کردند در ابتدا دهه 90 هم طرفداران استقلال عدد 4 را به عنوان نماد باشگاه خود البته در تقابل با رقیب سنتی انتخاب کردند.

بعدها عدد 3 هم به عنوان نماد تراکتوری ها معرفی گردید. آن هم به دلیل تعداد نایب قهرمانی خود در لیگ برتر و یا اینکه آنها قطب سوم فوتبال ایران به شمار می آیند. حالا باشگاه سپاهان هم برای جا نماندن از این قافله عدد یک را به عنوان نماد تیم فوتبال خود معرفی نموده است. سپاهانی ها دلایل چندگانه ای برای انتخاب خود داشته اند که مهم ترین آنها قهرمانی به عنوان اولین باشگاه شهرستانی در فوتبال ایران و حضور به عنوان اولین تیم ایرانی در جام باشگاه های دنیا است.

اما انصافا دلایلی مانند اولین باشگاه ایرانی که اتوماسیون اداری راه اندازی نموده و یا اولین باشگاهی که نماد عروسکی انتخاب نموده را چطور می گردد تحلیل کرد؟ اخذ گواهینامه ایزو از سوییس را چطور؟

با این شرایط احتمالا در آینده فولاد خوزستان عدد 2را به عنوان دومین تیم شهرستانی قهرمان به عنوان نماد انتخاب خواهد نمود. استقلال خوزستان عدد 15 را به عنوان قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر. تنها نشان دادن عدد 15 کمی سخت و وقتگیر است که احتمالا با کمی تمرین میسر خواهد بود. امیرقلعه نویی هم مستقل از هر باشگاهی می تواند عدد5 را به عنوان نماد تعداد قهرمانی های خود در لیگ برتر به نام خود سند بزند و باقی تیم ها هم باید برای عددهای 7 تا 14 کوشش نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "لوس بازی عجیب در کری خوانی، بعد از شش و چهار، سپاهان هم صاحب عدد شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوس بازی عجیب در کری خوانی، بعد از شش و چهار، سپاهان هم صاحب عدد شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید