عکسی از ایموجی های نو که به زودی خواهید دید

به گزارش وبلاگ نت قشم، براساس گزارش منتشر شده از سوی ایموجی پدیا، این ایموجی ها شامل طرح های مختلفی ازجمله تکان دادن سر به صورت افقی، تکان دادن سر به صورت عمودی، ققنوس، قارچ قهوه ای و زنجیر پاره شده است که می تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد.

عکسی از ایموجی های نو که به زودی خواهید دید

در بین طرح های تازه، ایموجی هایی از اعضای خانواده و بعلاوه طرح های تازهی از فردی که روی ویلچیر نشسته است نیز دیده می گردد که با طرح های ایموجی قبلی تفاوت هایی دارد.

تمامی طرح ها در وب سایت ایموجی پدیا لیست شده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت مربوطه، لیست ایموجی های تازه را مشاهده نمایند.

وب سایت ایموجی پدیا، ایموجی های تازه را لیست کرد

همان طور که گفته شد ایموجی های تازهی در راه هستند که می توانند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نمایند. به نظر می رسد ایموجی ققنوس بتواند یکی از محبوب ترین آن ها باشد. شاید هم ایموجی سر تکان دادن در بین ایموجی های تازه از محبوبیت بیشتری برخوردار گردد. البته باید این موضوع را درنظر گرفت که وقتی ایموجی های تازه معرفی می شوند، گاهی ماه ها طول می کشد تا شرکت هایی مانند اپل و مایکروسافت از آن ها پشتیبانی نمایند. در نتیجه کاربران باید منتظر بمانند تا شرکت های فراوری نماینده موبایل از ایموجی های تازه پشتیبانی نمایند.

بعلاوه باید درنظر گرفت که هنوز زمان انتشار ایموجی های تازه به صورت رسمی تعیین نشده است و باید دید این طرح های تازه چه زمانی در دسترس کاربران قرار می گیرد و کدام یک می تواند بیشتر به وسیله کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

باتوجه به تصاویر منتشر شده از ایموجی های تازه، به نظر شما کدام یک از بقیه محبوب تر می گردد و اگر شما بخواهید از بین این ایموجی ها یکی را بیشتر از بقیه بهره ببرید، کدام گزینه را انتخاب می کنید. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرارو

به "عکسی از ایموجی های نو که به زودی خواهید دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکسی از ایموجی های نو که به زودی خواهید دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید