زنان را در جنوب غرب تهران ببینید

به گزارش وبلاگ نت قشم، بانوان منطقه18 در جنوب غرب تهران هر روز به بوستان نرگس می آیند و آزادانه و طبق علاقه خودشان از برنامه های متنوع و مجذوب نماینده آن استفاده می نمایند. از شرکت در زنگ تحرک و سلامتی تا پیاده روی، دوچرخه سواری و استفاده از کارگاه های آموزشی و مشاوره ای مختص بانوان.

زنان را در جنوب غرب تهران ببینید

به گزارش وبلاگ نت قشم، این هفته زنگ تحرک ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان بانوان نرگس درحالی نواخته شد که بیش از 100 نفر از بانوان ساکن در این منطقه از ساعتی قبل خودشان را به محل رسانده بودند تا در این برنامه گروهی شاد و مفرح استفاده نمایند. سیده مریم عابدینی مدیر اداره بانوان منطقه18 در این باره گفت:مدیریت شهری نگاه ویژه ای به بانوان و نیازهای آنان دارد، برای همین است که با اختصاص دادن بوستان ها و تفرجگاه های بانوان می خواهد تا فضایی امن، آسوده و کاربردی برایشان ایجاد کند که باعث ارتقای جایگاه اجتماعی آنان گردد.

وی با اشاره به جمعیت چندصدهزار نفری بانوان منطقه18 و لزوم شناسایی نیازها و خواسته های آنان گفت: راه اندازی کارگاه ها و برگزاری برنامه های ورزشی در صدر خواسته های بانوان ساکن در این منطقه است. از آنجایی که درصد بالایی از بانوان این منطقه را زنان خانه دار تشکیل می دهد و مسئولیت آنان در اداره امور زندگی و تربیت بچه ها چنان است که در اغلب اوقات، فرصت چندانی برای ورزش و سرگرمی و گفت و گو با هم سن و سال های خود پیدا نمی نمایند، بنابراین وجود بوستان نرگس می تواند به نحو چشمگیری این کمبودها را جبران کند.

ع️ابدینی اضافه نمود: با حمایت شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه18، از روز 11 اردیبهشت ماه زنگ شروع فعالیت ایستگاه تندرستی بوستان نرگس با عنوان زنگتحرک با حضور گسترده بانوان درگروه های سنی مختلف نواخته شد. ️درحاشیه این مراسم، ضمن راه اندازی ایستگاه های متنوع ورزشی همانند بازی های بومی- محلی، بازی های فکری، بدمینتون و …. از مربیان و پیشکسوتان ورزشی منطقه 18 نیز تقدیر و به قید قرعه جوایز نقدی به شهروندان اهدا شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "زنان را در جنوب غرب تهران ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنان را در جنوب غرب تهران ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید