راهنمای استفاده از کنترل کولر گازی ال جی

به گزارش وبلاگ نت قشم، اگر به تازگی کولرگازی ال جی خریده اید و چندان با کارکرد آن آشنا نیستید، مطمئنا استفاده از کنترل کولر گازی ال جی برای ما سخت است و نمی توانید استفاده بهینه ای از دستگاه داشته باشید. به این ترتیب از عملکرد بسیاری از دکمه های کنترل و آپشن های دستگاه بی اطلاع خواهید بود.

راهنمای استفاده از کنترل کولر گازی ال جی

اما با مطالعه این مطلب به راحتی و در کمترین زمان می توانید با معنی کلمات روی کنترل کولر گازی ال جی آشنا شوید و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.

چنانچه فرمان های دکمه های ریموت کنترل کولر گازی ال جی به وسیله پنل کولر گازی اجرا نمی گردد، ممکن است مسئله ای در پنل یا کنترل وجود داشته باشد. برای برطرف این مشکل می توانید از متخصصان وبلاگ نت قشم مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره و خدمات به سایت وبلاگ نت قشم مراجعه کنید و در بخش تعمیر کولر گازی سفارش خود را ثبت نمایید. در صورتی که احتیاج به خدمات شارژ گاز کولر گازی دارید درخواست خود را در بخش مربوطه ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره سراسری 1471 تماس بگیرید.

نکات کلیدی

  • راهنمای تصویری استفاده از کنترل کولر گازیLG و مطالعه دفترچه دستگاه، این امکان را برای شما فراهم می نماید که از این کولر بهتر بهره ببرید.
  • بهتر است زمانی که می خوابید، کولر را در حالت تایمر قرار دهید تا بعد از مدتی خاموش گردد و در مصرف برق صرفه جویی کنید.
  • کولرهای گازی LG دارای پنج شرایط اتوماتیک، عملکرد خنک کننده، عملکرد گرمایش کولر گازی، گردش هوا و عملکرد رطوبت زدایی هستند که با توجه به احتیاج خود می توانید هرکدام را انتخاب کنید.
  • استفاده از کنترل کولر گازی ال جی و دکمه JET به شما یاری می نماید که در 30 ثانیه دمای اتاق را به حالت ایده آل و مدنظر خود برسانید.

راهنمای استفاده از کنترل کولر گازی ال جی

بعضی کلمات روی کنترل کولر گازی ال جی عمومی هستند و ما در این قسمت با آنالیز راهنمای کولر گازی به شما یاری می کنیم تا مسئله ای برای روشن و خاموش کردن آن نداشته باشید.

در صورتی که تمایل به استفاده از موبایل به عنوان کنترل کولر گازی دارید، پیشنهاد می کنیم راهنمای آموزش کنترل کولر گازی با موبایل را مطالعه فرمایید.

کلید Power کولر گازی LG

همانطور که از نام این دکمه معین است، وظیفه خاموش و روشن کردن کولر گازی ال جی را بر عهده دارد. با لمس کردن آن کولر در درجه مورد نظرتان روشن می گردد.

دکمه FAN در کولر گازی LG

اگر دوست دارید اندازه سرما یا گرمای محیط در حالت معینی باقی بماند، می توانید از این دکمه بهره ببرید.

در بعضی از مدل ها طبق راهنمای کنترل کولر گازی ال جی قدیمی، این کلید تنها دارای 4 حالت بوده که عملکرد فن به شکل مستقل با فشردن کلید FAN تغییر خواهد نمود.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر کولر گازی!

دکمه TEMP در کولرگازی LG

مطابق راهنمای استفاده از کنترل کولر گازی ال جی دکمه TEMP به شما یاری می نماید که دمای محیط را به درجه دلخواه خود برسانید.

در کولرهای گازی LG این دما معمولا در گستره 18 تا 30 درجه سانتیگراد برای سرمایش و 16 تا 30 درجه سانتیگراد هم برای گرمایش است.

نقش دکمه SWING در کولرگازی LG

در کولر گازی پره ای وجود دارد که جهت وزش باد را تغییر می دهد که به آن دمپر می گویند. حالت حرکت دمپر به یاری این دکمه SWING معین می گردد تا باد در جهت مختلف حرکت کند.

البته در بعضی از انواع کولر گازی این تنظیمات به شکل دستی انجام می گردد.

دکمه روشن / خاموش تایمر On / Off Timer

برای صرفه جویی در مصرف برق می توانید از دکمه تایمر بهره ببرید. به این صورت که تایمر کولر را روی زمان معینی تنظیم می کنید و در نهایت بعد از گذشت زمان مورد نظر، کولر خاموش می گردد.

توجه داشته باشید که مطابق راهنمای تصویری استفاده از کنترل کولر گازی ال جی از این دکمه در فصل زمستان و برای تنظیم گرمای مورد نظرتان نیز می توانید بهره ببرید.

ثبت رایگان درخواست تعمیر کولر گازی

دکمه خاموش شدن اتوماتیک Sleep Mode Auto

از این دکمه برای خاموش شدن اتوماتیک کولر در زمان خاص می توانید بهره ببرید.

زمانی که هنگام خواب کولر را روشن کردید، برای کاهش مصرف برق می توانید آن را روی زمان معینی تنظیم کنید تا خاموش گردد و شما هم مجبور به بیدار شدن از خواب نشوید.

دکمه JET COOL در کولر گازی LG

اگر دوست دارید، دمای اتاق را در کوتاه ترین زمان ممکن سرد کنید استفاده از کنترل کولر گازی ال جی و دکمه JET COOL به شما یاری می نماید تا حداکثر در 30 ثانیه، دمای اتاق را به اندازه مورد نظر خود برسانید.

برای تغییر از حالت Jet Cool به معمولی تنها کلید انتخاب حالت موردنظر، یا اندازه وزش باد یا دما را فشار دهید، یا دکمه Jet Cool را مجدداً بزنید.

استفاده از کنترل کولر گازی ال جی؛ دکمه انتخاب شرایط

دکمه انتخاب شرایط یکی از دکمه های کاربردی در کنترل کولرگازی LG است. در حالت کلی، کولرهای گازی ال جی دارای 5 عملکرد، اتوماتیک، عملکرد خنک کننده، عملکرد گرمایش کولر گازی، گردش هوا و عملکرد رطوبت زدایی هستند.

شما می توانید با فشردن دکمه موردنظر یک نوع عملکرد برای دستگاه کولر گازی انتخاب کنید. هریک از این عملکردها دارای نشانگر خاصی هستند که با فشردن دکمه روی صفحه نمایش ظاهر می شوند.

بیشتر بخوانید: آنالیز 6 دلیل کم و زیاد شدن باد کولر گازی

سخن پایانی؛ استفاده از کنترل کولر گازی ال جی

در این مقاله به آنالیز دکمه های کنترل کولر گازی LG برای استفاده بهتر از آن پرداختیم. توجه داشته باشید که استفاده بی هدف از این دکمه ها در نهایت باعث خرابی و از کار افتادن کولر گازی LG در طولانی مدت می گردد.

با آموزش استفاده از کنترل کولر گازی ال جی می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان، سیستم سرمایش و گرمایش آن را فعال کنید و به فعالیت های روزمره خود برسید.

منبع: آچاره

به "راهنمای استفاده از کنترل کولر گازی ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای استفاده از کنترل کولر گازی ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید