خیلی زشت شده، بدترین خودروی چینی به این پژو پارس شرف داره!

به گزارش وبلاگ نت قشم، انتشار گزارش مدل 2023 پژو پارس با واکنش گسترده ای از سوی کاربران خبرنگاران همراه شد.

خیلی زشت شده، بدترین خودروی چینی به این پژو پارس شرف داره!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نت قشم ، گزارش منتشر شده با عنوان پژو پارس 2023 از راه رسید!/ عکس با واکنش گسترده ای از سوی کاربران وبلاگ نت قشم همراه شد؛ این گزارش از تغییر چهره و بعضی امکانات پژو پارس خبر می دهد. چراغ و سپر وانت آریسان روی پژو پارس نصب شده است و بعلاوه ادوات مشکی رنگ به کارفته در سپر جلو و عقب و همینطور زه جانبی حذف شده اند.

کاربری به نام رضا که خود را ایران خودرویی معرفی نموده است در واکنش به این گزارش نوشت: با این مدیر ارشد مرکز تحقیقات ایران خودرو انتظار معجزاتی به مراتب بهتر از این را باید داشته باشیم به عنوان یک ایران خودرویی واقعا شرمسار هستم.

تعداد زیادی از کاربران وبلاگ نت قشم بر این باورند که حمایت ها بی قید و شرط از صنعت خودرو در ایران این نتیجه را داشته است؛ کاربری در این خصوص نوشت: حمایت های بی قید و شرط نظام از خودروسازی نتیجه ای به جزء یه صنعت تنبل، لوس و پر هزینه نداشته است.

در این میان بعضی از کاربران وبلاگ نت قشم بر این باورند که خرید خودرو از بدترین برندهای چینی بهتر از خرید این قبیل خودروها است؛ کاربری به نام خلیل فرهنگ در این خصوص نوشت: یعنی هنوز کسی پیدا میشه به این تابوت های متحرک پول بده؟ بعضیا فکرمی نمایند ماشین های چینی حیف پول هستند، ولی خدایی بدترین برند چینی، شرف داره به این.

در این میان اما بعضی از کاربران بر این باورند که این خودروی جدی فروش خوبی را به ثبت خواهد رساند؛ کاربری به نام کاربر چت در این خصوص نوشت: مردم ما برای همین هم صف میکشند و میخرند و ثبت نام مینمایند.چون مردم ایران را شناختند، هرچی فراوری کنیم میخرند. نمونه شاخص 207 با داشبود 206 و موتور tu3. اول میان مسخره مینمایند بعد همین افراد نفر اول برای خرید چنین خودرویی هستند.

لازم به ذکر است اخیرا ایران خودرو اعلام نموده است که خودرو پژو 207 را در یک تیپ تازه با عنوان تیپ 5 و به صورت کم آپشن با داشبورد پژو 206 فراوری می نماید.

در این میان از همه بیشتر ظاهر این خودرو از سوی کاربران وبلاگ نت قشم ، مورد قضاوت نهاده شد؛ کاربری به نام هموطن در این خصوص نوشت: قیافش رو خیلی خراب کردند، پارس با اون سادگی قیافش قلدر بود، این چه سمی هست!!!! بهتره کسی خرید سپر و چراغا رو عوض کنه و مدل قدیمی بگذارد جای آن.

در این میان بعضی از کاربران وبلاگ نت قشم با انتقاد از شرایط صنعت خودرو، رئیس جمهور و دولت را هدف قرار دادند؛ کاربری به نام ایرانی در این خصوص نوشت: می خوام بگم: آقای رییسی این کشور رییس جمهور نداره؟ قانون نداره؟ حاکمیت نداره؟ پس این همه ادعا کجاست ؟.... با این شرایط فراوری داخل و قیمت های نجومی بازار خودرو، شما مسئولین رو به راه هستید؟! وجدانتون راحته؟! از خدا نمیترسید کاری کردید یه ماشین لگن رو مردم با قیمت خودرو های لوکسی که کشورهای عقب افتاده دنیا سوار میشن ،میخرن؟

227227

منبع: خبرآنلاین

به "خیلی زشت شده، بدترین خودروی چینی به این پژو پارس شرف داره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیلی زشت شده، بدترین خودروی چینی به این پژو پارس شرف داره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید