جف کیلی: گیم اواردز 2021 بزرگ ترین و شامل 40 تا 50 بازی خواهد بود

به گزارش وبلاگ نت قشم، در این چند سال اخیر، همیشه شبی در ماه دسامبر برای جشن گرفتن برای صنعت بازی های ویدیویی و چیزی که به آن علاقه داریم، تدارک دیده می گردد. مراسم گیم اواردز در این سال ها به مهم ترین مراسم درباره بازی های ویدیویی تبدیل شده است و گیم اواردز 2021 دوباره به شکل حضوری البته به شکلی محدودی برگزار خواهد شد. به همین دلیل، جف کیلی هم وعده های جالب و هیجان انگیزی برای مراسم سال جاری داده است.

جف کیلی: گیم اواردز 2021 بزرگ ترین و شامل 40 تا 50 بازی خواهد بود

جف کیلی، تهیه کننده و مجری گیم اواردز، در مصاحبه اخیر خود با اپیک گیمز جزئیات جالبی را درباره ی گیم اواردز 2012 اعلام نموده است. او ابتدا از اشتیاق خود به بازگشت به سالن تیاتر مایکروسافت و برگزاری حضوری مراسم صحبت کرد: بعضی از مردم به ما می گویند که مراسم سال قبل واقعاً به خوبی در قالب مجازی جواب داد، چرا شما دوباره مثل همان سال قبل مراسم را برگزار نمی کنید و همه را به وسیله Zoom جمع نمی کنید. من فکر می کنم که همه ما احساس می کنیم که کاری که سال قبل انجام دادیم، عالی بوده اما واقعاً دلمان برای انرژی مردم در زمان دریافت جوایزشان یا واکنش های دیگر به جوایز و نمایش ها تنگ شده است.

جف کیلی در ادعایی هیجان انگیز بیان نموده است که در گیم اواردز 2021 چیزی بین 40 تا 50 بازی نمایش داده خواهد شد. او در جریان این ویدیو گفت: می دانید، این عالی است که افراد مشهور (سلبریتی ها) را در مراسم داریم، این عالی است که موسیقی زنده در مراسم اجرا می کنیم اما فکر می کنم تمرکز جدی و واقعی روی بازی های ویدیویی اهمیت اصلی مراسم است. به خصوص در مراسم سال جاری، محتوای زیادی برای بازی های سال های 2022 و 2023 وجود خواهد داشت که بزرگ ترین خط فراوری ما در اولین نمایش و معرفی جهانی بازی ها خواهد بود.

کیلی در ادامه سخنان خود ادامه می دهد: قطعاً از نظر تعداد بازی هایی که در مراسم حضور خواهند داشت، سال بسیار شلوغی را خواهیم داشت. خوشحالیم که تقریباً هر توسعه دهنده و ناشری می خواهد در سطوح مختلف محتوایی را در مراسم ما نشان دهد.

معین است که جف کیلی نمی تواند جزئیات بیشتری را در خصوص آنچه قرار است نمایش داده گردد، فاش کند اما او اذعان کرد که چیزهای واقعاً بسیار خیره کننده ای در گیم اواردز 2021 وجود خواهد داشت. او می گوید: من هنوز احساس می کنم که ما به نوعی فقط سطح آنچه را که در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ممکن است، لمس نموده ایم، بنابراین من فکر می کنم چیزهایی را در نمایش خواهید دید که واقعاً بسیار خیره کننده است. ما نمایش هایی از بازی ها را خواهیم دید که به مردم یادآوری خواهد نمود که هنوز برترین بازی های صنعت در راه هستند و در مقابلشان قرار دارند.

بر اساس گفته کیلی، فقط نصف مراسم درباره جوایز است و نصف دیگر هم درباره معرفی های تازه و نمایش بازی های مختلف است. او بعلاوه گفت که نمایش سال جاری تریلرهای بیشتری را هم از چیزهایی نشان خواهد داد که بازی های ویدیویی نیستند، بلکه به آن ها ارتباط دارند؛ برای مثال، یک سریال تلویزیونی یا فیلمی با الهام از یک بازی ویدیویی.

اگرچه به این وعده های جف کیلی عادت نموده ایم و تا به امروز باید متوجه شده باشیم که همیشه باید انتظارات خود را معقول تر کنیم اما بخشی از صحبت های او که به نمایش های خیره کننده و برترین آثار آینده این نسل اشاره دارد، واقعاً هیجان انگیز است. سال قبل اگرچه از نظر فروش و اندازه علاقه مردم به بازی ها این صنعت شرایط بسیار خوبی را پشت سر گذاشت اما به خاطر محدودیت های ایجاد شده و دنبال کردن کار به وسیله خانه ها بسیاری از آثار با تأخیر روبرو شده یا بسیاری از استودیوها پیروز نشدند که بازی خود را معرفی نموده و نمایشی از آن را نشان دهند. با این حال، اوضاع برای نمایش سال جاری می تواند متفاوت باشد و اکنون توسعه دهندگان با دست پری به سوی آن آمده باشند و همان گونه که جف کیلی گفته، ممکن است با معرفی بازی های تازه نسل نهمی درک بیشتری از قدرت کنسول های خانگی این نسل به دست آوریم و برای بازی های آینده صنعت هیجان زده شویم.

علاوه بر آن، جف کیلی اعلام نموده که فهرست نامزدهای برترین بازی ها در بخش های مختلف در روز سه شنبه همین هفته اعلام خواهد شد. گیم اواردز 2021 قرار است در تاریخ 9 دسامبر برگزار گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "جف کیلی: گیم اواردز 2021 بزرگ ترین و شامل 40 تا 50 بازی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جف کیلی: گیم اواردز 2021 بزرگ ترین و شامل 40 تا 50 بازی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید