تصاویری دیده نشده از کیم جونگ اون در نوجوانی

به گزارش وبلاگ نت قشم، عکس های تازه منتشر شده از کیم جونگ اون، نگاهی نادر به سال های نوجوانی او قبل از تبدیل شدن به رهبری کره شمالی دارد.

تصاویری دیده نشده از کیم جونگ اون در نوجوانی

به گزارش وبلاگ نت قشم، این مجموعه عکس ها پس از پخش مستندی از زندگی مرشد وفادار کیم، هیون چول هه مارشال ارتش خلق کره که مدتی پیش درگذشت، به وسیله رسانه های دولتی کره شمالی منتشر شده است.

این مستند با عنوان نزدیکترین به خورشید شامل چندین عکس از رهبر کره شمالی در حال گذراندن وقت با هیون است.

یک تصویر کیم را در اوایل نوجوانی نشان می دهد که دستان هیون را گرفته است و عکس دیگری کیم را در اواخر نوجوانی با هیون، پدرش کیم جونگ ایل و خواهرش کیم یو جونگ نشان می دهد.

هیون چول هه، که ماه گذشته درگذشت، یک مارشال ارتش خلق کره بود که به کیم جونگ اون یاری کرد تا بعد از مرگ پدرش در سال 2011، رهبر کره شمالی گردد. مشاور کیم علیرغم اینکه برای مدت طولانی در بیمارستان بستری بود، ماه گذشته درگذشت.

بخشی از فیلم تجزیه و تحلیل می نماید که کیم چگونه دستورالعمل های پزشکی دقیقی در خصوص نحوه درمان بیماری مزمن قلبی و نارسایی قلبی هیون به وسیله پزشکان بین سال های 2017 تا 2021 ارائه نموده است.

یک منبع اطلاعاتی کره جنوبی حدس زده است که هدف از این فیلم به نظر می رسد تشویق مردم کره شمالی به تقلید از هیون باشد که حتی زمانی که کیم کودک بود کاملاً به رهبر وفادار بود.

تا به امروز تصاویری از دوران نوجوانی کیم جونگ اون منتشر نشده بود.

منبع: فرارو

به "تصاویری دیده نشده از کیم جونگ اون در نوجوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری دیده نشده از کیم جونگ اون در نوجوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید