انیمیشن لوپتو در یزد در حال اکران است

به گزارش وبلاگ نت قشم، انیمیشن سینمایی لوپتو با هدف شادی آفرینی برای بچه ها و خانواده های ایرانی در سینما های تک و جام جم یزد در حال اکران است.

انیمیشن لوپتو در یزد در حال اکران است

پویانمایی سینمایی لوپتو به تهیه نمایندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که با شعار شادی ساختنی است، روی پرده سینما رفته است.

این اثر با تکنیک سه بعدی به وسیله هنرمندان کرمانی در استودیو فراسوی ابعاد، فراوری شده است.

لوپتو یک پویانمایی سینمایی موزیکال با فضای کمدی، طنز، شاد و مهیج برای مخاطب کودک و نوجوان است، ولی به طور کلی فضای آن به گونه ای است که بچه ها و خانواده ها می توانند با هم به تماشای فیلم بنشینند.

این فیلم سرشار از پیغام ها و الگو های مثبتی است که می تواند برای آینده سازان ایران اسلامی، الهام بخش مفاهیمی، چون امید، کوشش، خلاقیت و مقاومت در مواقع سختی و تنگنا ها باشد.

داستان فیلم درباره کارگاه اسباب بازی خلاقانه لوپتو است؛ پدر علی که پزشک یک آسایشگاه روان درمانی است در کارگاه لوپتو با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیمارانش، آن ها را درمان می نماید اما..

لوپتو در گویش کرمانی به معنی اسباب بازی ها و عروسک های دست ساز است که در زمان قدیم، مادر ها برای بچه ها خود درست می کردند.

خانواده ها و علاقه مندان می توانند هر روز عصر ها در پردیس سینمایی تک و سینما جام جم یزد به تماشای این فیلم شاد، قصه گو و مجذوب نماینده بنشینند.

علاقه مندان برای تهیه بلیط با شماره 37252560 (سینما جام جم) و 38229998 (سینما تک) تماس بگیرند.

مدیران و مسئولان پرورشی مدارس استان هم می توانند برای دانش آموزان و خانواده هایشان بلیط با تخفیف ویژه این فیلم را به وسیله شماره تلفن 03536231400 تهیه نمایند، بعلاوه متقاضیان اکران لوپتو در شهرستان ها نیز می توانند با همین شماره تماس حاصل نمایند.

وبلاگ نت قشم یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انیمیشن لوپتو در یزد در حال اکران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن لوپتو در یزد در حال اکران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید