ترفندهای الکس فرگوسن برای جذب مسی ، درس ارزشمندی که بکام از مربی اسطوره ای یاد گرفت

به گزارش وبلاگ نت قشم، دیوید بکام یکی از مالکان باشگاه اینترمیامی، برای انتقال لیونل مسی، از راهنمایی های سر الکس فرگوسن بهره گرفت.

ترفندهای الکس فرگوسن برای جذب مسی ، درس ارزشمندی که بکام از مربی اسطوره ای یاد گرفت

به گزارش وبلاگ نت قشم به نقل از مارکا، دیوید بکام با امضای موفقیت آمیز قرارداد لیونل مسی برای تیم لیگ برتری فوتبال آمریکا، اینترمیامی، به یک شاهکار مهم دست یافت. خبر آمدن قریب الوقوع مسی موجی از شوک را در جهانی فوتبال ایجاد کرد و آن را به یکی از قابل توجه ترین جابجایی تاریخ این ورزش در ایالات متحده تبدیل کرد.

اینترمیامی امیدوار است که آمدن مسی موجب تقویت عملکرد مورد نیاز این تیم در زمین و فرصت های تجاری باشد. در حالی که شرایط اخیر باشگاه ضعیف بوده است، اضافه شدن یک فوق ستاره مانند مسی این پتانسیل را دارد که این تیم را بالا ببرد و ثروت آنها را تغییر دهد.

بکام با درس های ارزشمندی که در دوران بازی خود در منچستریونایتد تحت نظارت سرمربی سرشناس سرالکس فرگوسن آموخته، توانست مسی را به این باشگاه بیاورد. بکام تاکید کرده است که فرگوسن در مورد اهمیت یافتن بازیکنانی صحبت کرده است که نه تنها استعدادهای فوق العاده ای داشته باشند، بلکه به خوبی با فرهنگ باشگاه همخوانی داشته باشند. این فلسفه در رویکرد بکام برای به خدمت گرفتن مسی منعکس شده است، زیرا او در پی جذب بازیکنانی است که می توانند بر پویایی تیم تأثیر مثبت بگذارند و به هم تیمی های خود الهام بخشند.

خرید لیونل مسی موجی از شور و شوق را در سراسر ایالات متحده به راه انداخته است. با انتقال مسی، هواداران مشتاقانه منتظر این فرصت هستند تا فوق ستاره آرژانتینی را در زمین ببینند. تقاضای تماشای بازی های خارج از خانه اینترمیامی به حد بی سابقه ای رسیده است و در نتیجه برای هر بازی بلیت های زیادی فروخته می شود.

انتظار می رود این انتقال نقطه عطفی برای فوتبال در ایالات متحده باشد. با توجه به اینکه این کشور میزبان جام جهانی فوتبال 2026 است، ورود یک نماد جهانی مانند مسی می تواند این ورزش را به سطح نوی از محبوبیت برساند. این قرارداد نه تنها رشد و جاه طلبی لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا (MLS) را نشان می دهد، بلکه جایگاه فوتبال را در فرهنگ ورزش آمریکا تثبیت می کند.

فراتر از پیامدهای تجاری و ورزشی، امضای قرارداد با مسی نشان دهنده چشم انداز دیرینه بکام برای اینترمیامی است. بکام به عنوان مالک مشترک باشگاه، تمایل خود را برای آوردن ستاره های مشهور جهان به این مجموعه و ایجاد میراثی که فراتر از دوران حرفه ای اوست، ابراز کرده است. خرید مسی گامی مهم در جهت تحقق این چشم انداز و تثبیت جایگاه اینترمیامی به عنوان یک تیم مهم در فوتبال جهان است.

  • انتقاد کوبنده سرمربی سابق الهلال از رونالدو در لیگ عربستان
  • پیام خصوصی نیمار در واتس اپ به کوتینیو که کاش به آن گوش می داد
  • فشار خانوادگی روی مسی برای انتخاب تیم نو | رنجی که پسر ستاره آرژانتینی در پاریس می کشد
منبع: همشهری آنلاین

به "ترفندهای الکس فرگوسن برای جذب مسی ، درس ارزشمندی که بکام از مربی اسطوره ای یاد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندهای الکس فرگوسن برای جذب مسی ، درس ارزشمندی که بکام از مربی اسطوره ای یاد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید