برای فیفادی بعدی چه برنامه ای داریم؟

به گزارش وبلاگ نت قشم، با وجود سرانجام اردوی تیم ملی باید دید فدراسیون فوتبال برای بازه بعدی اردوی تیم ملی و و فیفادی پیش رو برنامه ای دارد یا خیر.

برای فیفادی بعدی چه برنامه ای داریم؟

به گزارش وبلاگ نت قشم ،اردوی تیم ملی تمام شد و تا حدود یک ماه بعد هم خبری از اردو، تمرین و بازی تدارکاتی نخواهد بود.این اردو به هر قیمتی بود با یک بازی تدارکاتی و چند جلسه تمرینی تمام شد اما یادمان نخواهد رفت که چه مسائلی را پشت سر گذاشتیم و هنوز با چه مصائب و عجایبی رودررو هستیم.

خیلی خوب می دانیم تیم ملی مان هنوز سرمربی ندارد.در واقع ظاهرا سرمربی دارد اما هنوز قراردادی نبسته و از آنجا که چیزی روی کاغذ نیامده و رسمی نشده مسائل بین کی روش و فدراسیون که مربوط به مسائل مالی و خواسته های او در جهت آماده سازی تیم ملی است،برقرار و سر جای خود باقی است.

تیم ملی همچنان زمین تمرین ندارد.این اردوی اخیر با سرگردانی تیم ملی بین زمین پژوهشگاه نفت و زمین شماره یک استادیوم آزادی طی شد اما امیدواریم تا اردوی بعدی غیر از اینکه سرمربی قانونی داریم، در اردوگاه تیم ملی زمین چمن مناسب هم داشته باشیم ضمن اینکه مدیران فدراسیون تعیین نمایند البسه تیم ملی کدام است و به سردرگمی های اخیر خاتمه داده گردد.

مهمتر از همه اینها برای فیفادی بعدی حریف تدارکاتی می خواهیم.بازی اخیر با ازبکستان را سرمربی بدون قراردادمان فراهم نموده بود که یک نمره منفی بزرگ برای فدراسیون فوتبال به حساب می آید اما اگر فیفادی بعدی را هم بدون بازی تدارکاتی مناسب از دست بدهیم تیم ملی نه آنطور که کی روش می خواهد،نه آنطور که کم توقع ترین دوستداران تیم ملی انتظار دارند برای جام ملتها آماده نخواهد شد.

3

منبع: ایران ورزشی

به "برای فیفادی بعدی چه برنامه ای داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای فیفادی بعدی چه برنامه ای داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید