در حضور الهلال شانس صعود داریم ، کیفیت لیگ برتر به شدت پایین آمده و از ستاره خالی شده است

به گزارش وبلاگ نت قشم، مدافع نساجی معتقد است که با حمایت طرفداران از این تیم در ایران شانس صعود از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

در حضور الهلال شانس صعود داریم ، کیفیت لیگ برتر به شدت پایین آمده و از ستاره خالی شده است

علی اصغر درویش - وبلاگ نت قشم آنلاین

تیم نساجی مازندران در این فصل برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا نموده است. از نکات جالب حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا همگروهی با تیم پرافتخار و پرقدرت آسیا یعنی الهلال عربستان است. تیمی که با پروژه بزرگ عربستان در جذب فوق ستاره های دنیای فوتبال نسبت به سال های قبل قدرتمندتر شده و نبرد نساجی با الهلالی که نیمار را در اختیار گرفته قطعا جذابیت های زیادی برای طرفداران فوتبال در ایران به همراه خواهد داشت. وحید محمدزاده بازیکن حرفه ای لیگ برتر که در پست مدافع میانی برای تیم نساجی بازی می نماید در مورد شرایط نساجی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به سوالات وبلاگ نت قشم پاسخ داده است.

*در آخرین بازی مقابل صنعت نفت پایان به اولین پیروزی فصل رسیدید. به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیم نساجی ارزیابی ات از 4بازی این تیم در لیگ برتر چیست؟

خوشبختانه در این بازی موقعیت های ما برعکس 3بازی گذشته به گل ختم شد و توانستیم به یک پیروزی پرگل برسیم. در کل بازیکنان بعد از نتایج 3بازی ابتدایی خیلی تحت فشار بودند و در این بازی به نظرم از لحاظ فنی برتر بودیم و استحقاق پیروزی را داشتیم که خدا را شکر بردیم.

*در یک بازی کاپیتان بودی چه حسی داشتی؟

البته من کاپیتان نساجی نیستم. مهرداد عبدی، سعید غلامعلی بیگی و حسین زامهران کاپیتان های نساجی هستند و به علت غیبت این بازیکنان بازوبند کاپیتانی به من داده شد.

*بستن بازوبند برای تو خوش یمن بود و در اولین بازی یک گل حساس زدی؟

قطعا بستن بازوبند تیم ریشه داری مثل نساجی باعث افتخار است. در بازی اول یک گل بچه گانه خوردیم اما بستن بازوبند خوش یمن بود و نتیجه داد. خوشحالم که توانستم گل تساوی را در دقایق پایانی بزنم و به نساجی یاری کنم.

*نظرت در مورد مهدی رحمتی و کار کردن با او چیست؟

شخصیت آقای رحمتی را خیلی دوست دارم. در مسائل اخلاقی فوق العاده هستند. من با مربی های زیادی کار کردم و به جرات می گویم از لحاظ فنی یکی از مربیان آینده دار فوتبال ایران خواهد بود. آقامهدی کلا در فوتبال به کم قانع نیست و برای او از لحاظ نتیجه بازی داخل و خارج خانه فرقی نمی نماید و در هر بازی در پی پیروزی است.

*با گذشت 4هفته از مسابقات کیفیت لیگ را چطور دیدی؟

کیفیت لیگ به شدت پایین آمده. هرچه جلوتر می رویم بازیکنان خارجی بی کیفیت تری وارد لیگ برتر می شوند. به فوتبال پایه توجه نمی گردد و نسبت به فصول گذشته لیگ برتر جوان های خوبی داخل لیگ نمی بینم. زمانی که زیرساخت و زمین مناسب نداریم نمی توانیم بازیکن خوب فراوری کنیم. واقع بین باشیم در حال حاضر چند ستاره واقعی در لیگ برتر داریم؟ در حالی که سال های گذشته این طور نبود و تعداد بازیکنان باکیفیت خیلی زیاد بود حتی جوانان لیگ خیلی بهتر بودند. من خودم زمانی که از سایپا به ذوب آهن رفتم بعد از 27بازی به تیم ملی دعوت شدم. به نظرم مدافعان در حال حاضر نسبت به سال های گذشته که مهاجمان باکیفیتی مثل رضا عنایتی، مهدی طارمی، کاوه رضایی و ادینیو در لیگ برتر حضور داشتند خیلی به چالش نمی افتند و در کل کیفیت لیگ از این جهت خیلی افت نموده چون از ستاره خالی شده است.

*اما بعضی از بازیکنان بر این باورند که کیفیت لیگ بهتر شده؟

بله از این نظر که تیم ها برخلاف سال های گذشته به سیستم ها آشنا شده اند و پرس کردن و دفاع تیمی را یاد گرفته اند و اگر نگاه کنید با همین سیستم بسیاری از تیم ها نتیجه می گیرند اما بازی های زیبایی شاهد نیستیم چراکه باشگاه ها نتیجه گرا شده اند.

*باتوجه به نتایج 4هفته لیگ چه جایگاهی را برای نساجی در انتهای فصل پیش بینی می کنی؟

باید در نظر گرفت که چهره تیم نساجی نسبت به فصل قبل خیلی عوض شده اما فکر می کنم با تمرکز بازیکنان و کادر فنی نتایج قابل قبولی بگیریم. با بچه ها عهد کردیم سهمیه بگیریم و همه کوشش می کنیم به یک جایگاه خوب برسیم. هدف مان این است که جزو 5تیم اول باشیم.

*چه تیم هایی را مدعی قهرمانی در لیگ برتر می دانی؟

پرسپولیس و سپاهان مدعی اصلی قهرمانی هستند.

*برویم سراغ لیگ قهرمانان آسیا و اولین تجربه نساجی در این مسابقات و یک بازی سخت مقابل الهلال. چه نتایجی را برای نساجی در این بازی ها پیش بینی می کنی؟

قطعا بازی های درخشان و قشنگی را خواهیم دید اما در مورد تیمی مثل الهلال باید واقع بین بود. تیمی پرقدرت با امکانات فوق حرفه ای. بازی مقابل این تیم شرایط خاصی خواهد داشت و با توجه به قدرت این تیم باید در مقابل آنها با تمرکز بالا بازی کنیم. تیم خیلی خوب و همدلی داریم و معتقدم جدا از مساله امکانات، ایرانی ها با واژه غیرت دست به کارهای بزرگی می زنند و مطمئنا اگر حمایت طرفداران را در تهران داشته باشیم کار برای ما خیلی راحت تر خواهد شد. من 4سال تجربه حضور درآسیا را دارم و می گویم بازی های اول در این مسابقات خیلی مهم است. اگر نماینده هند را ببریم می توانیم به صعود از گروه امیدوار باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "در حضور الهلال شانس صعود داریم ، کیفیت لیگ برتر به شدت پایین آمده و از ستاره خالی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حضور الهلال شانس صعود داریم ، کیفیت لیگ برتر به شدت پایین آمده و از ستاره خالی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید