انفجار بمبی دیگر در آسیا ، عربستان دست از سر فوتبال اروپا بر نمی دارد

به گزارش وبلاگ نت قشم، الهلال و نیمار به توافق رسیده اند و این بازیکن به گران ترین فروش تاریخ پی اس جی و لیگ فرانسه به لیگ های خارجی تبدیل خواهد شد.

انفجار بمبی دیگر در آسیا ، عربستان دست از سر فوتبال اروپا بر نمی دارد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نت قشم، پی اس جی برای انتقال نیمار به لیگ عربستان با 40+80 میلیون یورو به توافق رسیده است و این بازیکن به گران ترین فروش تاریخ پی اس جی و لیگ فرانسه به لیگ های خارجی تبدیل خواهد شد.

نیمار سالانه بیش از 100 میلیون یورو دریافت خواهد نمود که بیش از سه برابر از حقوقش در پی اس جی بیشتر خواهد بود اما درها به روی بازگشتش به فوتبال اروپا بسته نخواهد بود. این بازیکن قراردادی دو ساله با الهلال بسته است و امیدوار است که در یک یا دو سال آینده دوباره به فوتبال اروپا برگردد تا بتواند به برترین شکل برای جام جهانی 2026 آماده گردد. او می خواهد که در برترین شرایط به جام جهانی برسد چرا که این آخرین حضورش در این تورنمنت خواهد بود.

نیمار پس از شش فصل از پی اس جی جدا می گردد آن هم در حالی که همچنان گران ترین بازین تاریخ فوتبال است. او در دوران حضورش در پی اس جی نتوانست به رویای این تیم در خصوص کسب لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. او فراز و نشیب های زیادی در پی اس جی داشت و با مصدومیت های زیادی روبرو شد و در نهایت لوئیز انریکه درها را به روی جدایی او باز کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انفجار بمبی دیگر در آسیا ، عربستان دست از سر فوتبال اروپا بر نمی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار بمبی دیگر در آسیا ، عربستان دست از سر فوتبال اروپا بر نمی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید