امروز؛ بارش برف و باران در 20 استان ، سامانه بارشی کی از کشور خارج می گردد؟ ، آغاز آلودگی هوا از شنبه در این منطقه ها

به گزارش وبلاگ نت قشم، سازمان هواشناسی کشور از بارش و برف و باران در 20 استان طی روز جاری و خیزش گرد و خاک در 5 استان و منطقه ها دیگر اطلاع داد.

امروز؛ بارش برف و باران در 20 استان ، سامانه بارشی کی از کشور خارج می گردد؟ ، آغاز آلودگی هوا از شنبه در این منطقه ها

به گزارش وبلاگ نت قشم، سازمان هواشناسی کشور اعلام نمود امروز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در خراسان شمالی، خراسان رضوی، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، شمال استان های فارس و بوشهر، برخی نقاط استان های اصفهان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، استان های ساحلی خزر و شمال استان های قزوین، البرز و تهران فعال بوده و در این منطقه ها برف و باران و در برخی نقاط رعد و برق پیش بینی می گردد.

آدینه سامانه بارشی در خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی، شرق دریای خزر، شمال کرمان و برخی نقاط فارس سبب بارش می گردد.

شنبه نیز در خراسان جنوبی بارش پراکنده اتفاق افتاده، سپس سامانه بارشی از کشور خارج می گردد و روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

امروز پنجشنبه در شمال فارس، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و شمال غرب کشور و آدینه در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در نواحی مستعد گرد و خاک پیش بینی می گردد.

در 3 روز آینده خلیج فارس و پنجشنبه دریای خزر مواج است.

از شنبه تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی را خواهیم داشت.

شرایط جوی تهران در 2 روز آینده

آسمان تهران فردا (28 بهمن) صاف، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 2- و حداکثر دمای 9 درجه سانتیگراد و روز شنبه (29 بهمن) صاف، در برخی ساعت ها همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "امروز؛ بارش برف و باران در 20 استان ، سامانه بارشی کی از کشور خارج می گردد؟ ، آغاز آلودگی هوا از شنبه در این منطقه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ بارش برف و باران در 20 استان ، سامانه بارشی کی از کشور خارج می گردد؟ ، آغاز آلودگی هوا از شنبه در این منطقه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید