تداوم بارش برف و باران در جادههای 22 استان

به گزارش وبلاگ نت قشم، تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 22 استان کشور اطلاع داد.

تداوم بارش برف و باران در جادههای 22 استان

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضع جوی و ترافیکی جاده های کشور به پانا گفت: هم اکنون شاهد ترافیک پرحجم در آزادراه قزوین - کرج - تهران در هر دو جهت رفت و برگشت هستیم که شرایط آن در محدوده پل کلاک تا هشتگرد نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور تهران-شهریار نیز سنگین گزارش شده است، گفت: در هر دو جهت آزادراه تهران-ساوه نیز در حدفاصل احمدآباد مستوفی تا دهشاد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین است. اما در دیگر جاده ها تردد به آرامی در حال اجرا است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره شرایط جوی جاده های کشور گفت: گزارش ها حاکی از بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان های زنجان، سمنان، قزوین، قم، مرکزی، همدان و کردستان است. همچنین در بعضی از محورهای استان های اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، لرستان، مازندران، چارمحال و بختیاری، کرمان، گیلان، کرمانشاه و یزد نیز بارش باران گزارش شده است.

به گفته وی، رعایت فاصله طولی مناسب، رانندگی با سرعت مطمئنه و توجه کافی به جهت را از الزامات رانندگی در شرایط بارندگی است و در شرایط برفی علاوه بر این موارد همراه داشتن زنجیر چرخ نیز الزامی است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تداوم بارش برف و باران در جادههای 22 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش برف و باران در جادههای 22 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید