افزایش 25 درصدی نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ نت قشم، ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، افزایش 25 درصدی نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان رضوی صورت می پذیرد.

افزایش 25 درصدی نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان رضوی

رضا صحراگرد، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در مورد شرایط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان رضوی برای سفرهای نوروزی اظهار کرد: نرخ های ناوگان حمل و نقل عمومی هنوز افزایش نداشته است اما از تهران دستورالعمل افزایش 25 درصدی نرخ ناوگان صادر شده و ما به شهرستانها اعلام کردیم تا این افزایش نرخ را اعمال کنند.

وی اضافه کرد: مطابق برنامه ریزی های انجام شده، شرایط جابجایی مسافران در ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایطی روان واقع شده است و مشکل به خصوصی نداریم. بعلاوه، سرویس های پیش فروش بلیت ها بازگشایی شده تا مسافران بتوانند نسبت به خرید بلیت به صورت اینترنتی اقدام کنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در مورد استفاده از ناوگان فوق العاده برای موج بازگشت زائران گفت: مکاتبه هایی با استان های اصفهان، تهران، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شده تا اتوبوس های خود را جهت بازگشت زائران نوروزی از مشهد در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان رضوی قرار دهند.

صحراگرد توضیح داد: بعلاوه از تمامی مسافران تقاضا دارم پیش از عزیمت به سمت مشهد حتما نسبت به خرید بلیت بازگشت خود از همان ناوگان اتوبوسرانی اقدام کنند تا برای بازگشت از مشهد به مشکل بر نخورند.

وی اضافه کرد: بعلاوه با همکاری استانداری خراسان رضوی و فرمانداری مشهد مقرر شد مراکز تولیدی مانند کارخانجات بزرگ، سرویس حمل و نقل خود را در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان رضوی قرار دهند تا برای جابجایی مسافران در مسیرهای کوتاه مانند مشهد به نیشابور و تربت حیدریه از این سرویس ها استفاده نماید.

منبع: همگردی

به "افزایش 25 درصدی نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 25 درصدی نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید