ارتقای 60 پله ای رتبه ایران در رده بندی جهانی نوآوری

به گزارش وبلاگ نت قشم، وزیر علوم از ارتقای رتبه نوآوری کشور از صندلی 120 به صندلی 61 دنیا اطلاع داد و گفت: این موفقیت با کوشش مجموعه های دانش بنیان و استارت آپی کشور به دست آمده است.

ارتقای 60 پله ای رتبه ایران در رده بندی جهانی نوآوری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه وبلاگ نت قشم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه رونمایی از بسته همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک های علم و فناوری در جمع وبلاگ نت قشم از بهبود رتبه نوآوری کشور در تازه ترین رده بندی دنیای اطلاع داد و گفت: رتبه نوآوری کشور در چهار سال گذشته از صندلی 120 به صندلی 61 در دنیا رسیده است.

وی با بیان اینکه با بهبود رتبه به جهش خوبی در این رده بندی دنیای دست یافته ایم، اضافه کرد: این موفقیت با کوشش شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه استارت آپی کشور به دست آمده است.

وی ادامه داد: البته هرچه به رتبه های بهتر نزدیک شویم رقابت سخت تر می گردد و در نتیجه امکان بهبود رتبه و رسیدن به رتبه های بهتر بیش از پیش سخت خواهد بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توضیح داد: علی رغم محدودیت های موجود این موفقیت با کار خوب و کوشش بسیار مجموعه های جوان کشور حاصل شده و سیاست های دولت، سیاست های وزارت علوم، سیاست های معاونت علمی و نقشه جامع علمی کشور در اینجا به مجموعه دانش بنیان کشور یاری می نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "ارتقای 60 پله ای رتبه ایران در رده بندی جهانی نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای 60 پله ای رتبه ایران در رده بندی جهانی نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید