اخبار مجلس

نرخ نو بازدید از برج میلاد

تعیین نرخ نو بلیت بازدید از مراکز گردشگری تهران در جلسه امروز شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با افزایش قیمت بلیت این مراکز از جمله برج میلاد موافقت کردند.

14 اسفند 1402

نماینده مجلس: فیلتر گوگل پلی، توئیتر و یوتیوب دیگر موضوعیت ندارد

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسدود شدن دسترسی یه برخی سایت های اینترنتی گفت: در ابتدا که اینترنت آمد، بسیاری از سایت ها را بستیم و فیلتر کردیم اما امروز باید در این اقدام بازنگری صورت بگیرد.

31 مرداد 1402

زمان اجرای مصوبات قیمت خودروهای مونتاژی و غیر مونتاژی اعلام شد

شورای رقابت در خصوص زمان لازم الاجرا بودن قیمت خودروهای مونتاژی و غیرمونتاژی، مصوبه خود را صادر کرد.

24 مرداد 1402

تغییرات مالی مهم پنج سال آینده در برنامه هفتم توسعه

طبق لایحه برنامه هفتم توسعه، قرار است فرایند وصول دریافت حق بیمه، به وسیله سازمان امور مالیاتی انجام گردد. در ماده 17 لایحه برنامه هفتم توسعه آمده است: به منظور تسهیل فضای کسب وکار و تسریح و تسهیل در فرایندهای پرداخت و وصول مالیات و کسور بیمه از طرف...

3 خرداد 1402

حکم سنگین فیفا علیه استقلال با شکایت بازیکن سابق ، پرونده 25 میلیاردی دردسر تازه آبی ها

اگر استقلالی ها نتوانند کمیته انضباطی فیفا را توجیه نمایند باید رقم مطالبات بازیکن سابق را عینا به وی پرداخت نمایند و در این زمینه نیز جای بحثی هم باقی نخواهد ماند.

7 اردیبهشت 1402

رئیس جمهوری چین آمادگی ارتش را برای جنگ واقعی خواهان شد

رئیس جمهوری چین در ملاقات با نظامیان این کشور تاکید نمود: نیروهای نظامی باید روی تمریناتی که هدف آن آمادگی برای عملیات رزمی است، تمرکز نمایند.رئیس جمهوری چین در ملاقات با نظامیان این کشور تاکید نمود: نیروهای نظامی باید روی تمریناتی که هدف آن آمادگی...

23 فروردین 1402

موافقت شورای شهر با فروش اموال شهرداری برای پرداخت بدهی

در یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران با فروش تعدادی از املاک شهرداری تهران جهت تسویه بدهی ها موافقت کردند.

14 بهمن 1401

مبلغ یارانه یلدایی تغییر کرد؟، مشمولان چه کسانی هستند؟

طبق اخبار رسیده به احتمال زیاد مبلغ یارانه آذرماه واپسین یارانه نقدی است که به حساب یارانه بگیران واریز می گردد و پس از آن یارانه یلدایی، یارانه افراد به صورت کالابرگ پرداخت خواهد شد.

19 آذر 1401

هر آنچه درباره مهارت های مسئول دفتر مدیرعامل باید بدانید

مسئول دفتر مدیرعامل دست راست مدیر عامل محسوب می گردد؛ کسی که به طور مستقیم زیر نظر مدیر عامل فعالیت می نماید، برنامه کاری روزانه وی را هماهنگ می سازد و ارتباطات با بخش های مختلف سازمان و هماهنگی با مدیر عامل را به عهده دارد و در کل دستیار مورد اعتماد مدیرعامل...

18 آبان 1401

سرانه ورزشی شهرستان ها نیازمند افزایش است، ظرفیت مهم استان اردبیل برای احداث کمپ تیم های ملی

وزیر ورزش وجوانان گفت: ظرفیت های استان اردبیل برای احداث اماکن ورزشی بسیار مناسب بوده که استفاده از این ظرفیت ها به صورت جدی پیگیری می شود.

30 شهریور 1401

تصویب لایحه رتبه بندی معلمان نشان دهنده توجه دولت به شرایط فرهنگیان بود

تهران (پانا) - معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت لایحه رتبه بندی معلمان بار اقتصادی سنگینی برای دولت داشت اما از آنجایی که دولت سیزدهم به شرایط فرهنگیان توجه ویژه ای داشت، این لایحه را تصویب کرد و اکنون اجرایی شده است.

5 شهریور 1401

نماینده مجلس: فاطمی امین تهدید پیامکی از سوی نمایندگان را تکذیب کرد

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: وزیر صمت در نشست امروز کمیسیون اصل 90، تهدید پیامکی نمایندگان برای انتصاب افراد را تکذیب و اظهار داشت ممکن است پیشنهاد هایی از سوی نمایندگان یا سایر افراد مطرح شود، اما این پیشنهاد ها به معنای تهدید نیست.

31 تیر 1401

آسیب شناسی واگذاری امور تصدی گری گردشگری

ایسنا/ این خبر پیرامون آسیب شناسی واگذاری امور تصدی گری گردشگری برای شما نگارش شده است.

2 تیر 1401

اژدها وارد نشد!

به روزهای پایانی سال رسیدیم اما بجز یک شرکت ترک که از قبل در ایران بوده خبری از وعده حضور شرکت های چینی و ترکیه ای در پروژه نهضت ملی مسکن نیست؛ اخیرا نیز وزیر راه و شهرسازی بر فعال کردن انبوه سازان داخلی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید نمود.

21 خرداد 1401

تاکید بر آموزش حضوری مدارس پس از نوروز

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد ملی کرونا جزئیات مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی کرونا در سال 1400 را شرح داد.

5 خرداد 1401

معافیت های مالیاتی مجلس برای بورس!

به گزارش خبرنگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه) و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401، بند الحاقی 8، و بند الحاقی 9 تبصره 2 در بخش درآمدی را به شرح زیر تصویب کردند.

21 اردیبهشت 1401

سرمایه گذاری دائمی در صنعت نفت با کدام جذابیت ها امکان پذیر است؟

تهران (پانا) - مدیرعامل بورس انرژی اعلام کرده به دلیل اهمیت بالای صنعت نفت، سرمایه گذاری در این حوزه باید به صورت مداوم انجام شود و تامین مالی آن باید همیشه مد نظر قرار گیرد.

18 فروردین 1401

سرمایه گذاری در شهرآفتاب، منوط به برگزار نشدن نمایشگاه در داخل شهر

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب با اینکه پلیس راهور و بسیاری دیگر از نهاد ها مخالف برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در داخل شهر تهران هستند، گفت: سرمایه گذاری در شهر آفتاب، منوط به برگزار نشدن نمایشگاه های پرمخاطب در داخل شهر تهران...

21 بهمن 1400

ماجرای افزایش بی سابقه عوارض سفر به خارج چیست؟ ، چشم طمع دولت به افزایش سفرهای خارجی پس از کرونا

پیگیری ها نشان می دهد عددی که در لایحه بودجه 1401 به عنوان عایدی حاصل از عوارض سفر به خارج در نظر گرفته شده مبلغ 1500 میلیارد تومان است که تقریبا معادل اعداد سال های 98 و 99 است؛ به طوری که این مبلغ با حدود 4 میلیون سفر خارجی با همان عوارض 400 هزار تومان فعلی قابل...

11 بهمن 1400

خبر مهم درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

طبق بند (ب) ماده 12 قانون برنامه ششم توسعه، سازمان تامین اجتماعی مکلف شده، نسبت به متناسب سازی (همسان سازی) حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اقدام کند و مطابق با ماده 96 قانون تامین اجتماعی، افزایش حقوق براساس نرخ تورم در هر سال باید افزایش یابد.

17 تیر 1400
تعداد: (59)