گابی: با تماس ژاوی برای فتح لیگ قهرمانان آسیا به السد آمدم

به گزارش وبلاگ نت قشم، بازیکن اسپانیایی حریف قطری پرسپولیس از عزم خود برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا می گوید.

گابی: با تماس ژاوی برای فتح لیگ قهرمانان آسیا به السد آمدم

به گزارش وبلاگ نت قشم، گابریل فرناندز، بازیکن 35 ساله پیشین باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا که به گابی معروف است درباره علت پیوستنش به السد در لیگ ستارگان قطر گفت: از نظر جسمانی آماده ادامه دوران فوتبالم در اتلتیکو مادرید و ارائه بهترین بازی هایم بودم. اتلتیکو مادرید همیشه خانه ام بود اما انتقالم به السد به خاطر تماس ژاوی بود تا جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را فتح کنم.

این بازیکن ادامه داد: ژاوی نخستین فردی بود که تماس گرفت و مرا به السد دعوت کرد. او همچنین در اسپانیا با من صحبت و خواهش کرد تا به تیمش در قطر بپیوندم.

وی درباره جاه طلبی هایش در السد قطر گفت: اینجا هستم تا عناوین قهرمانی را به دست آورم و فکر می کنم پیروزی های کنونی ما نتیجه کار گروهی است. ما در السد آماده هستیم تا تمامی عناوین قهرمانی به ویژه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. این قهرمانی می تواند باعث حضورمان در جام باشگاه های دنیا گردد.

بازی رفت تیم های السد و پرسپولیس ساعت 18:15 به وقت دوحه (18:45 به وقت تهران) روز 2 اکتبر (10 مهر) در استادیوم جاسم بن حمد باشگاه السد دوحه برگزار خواهد شد. بازی برگشت نیز روز اول آبان ساعت 18:30 به وقت تهران در استادیوم آزادی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گابی: با تماس ژاوی برای فتح لیگ قهرمانان آسیا به السد آمدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گابی: با تماس ژاوی برای فتح لیگ قهرمانان آسیا به السد آمدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید