پرسپولیس - ذوب آهن ، نبردی که کهنه نمی گردد

به گزارش وبلاگ نت قشم، تقابل های پرسپولیس و ذوب آهن همیشه تازگی دارد و این بار هم حضور برانکو، منصوریان، مسلمان، کامیابی نیا، سیدجلال و بیرانوند جذابش نموده است.

پرسپولیس - ذوب آهن ، نبردی که کهنه نمی گردد

به گزارش وبلاگ نت قشم ، سه شنبه 13،9،97، دیدار معوقه از هفته یازدهم هجدهمین دوره لیگ برتر، ساعت 16:15، استادیوم آزادی

داور: سیدمهدی سیدعلی

یاری ها: حسن ظهیری، آرمان اسعدی

نگاه فنی

یک طرف قهرمان لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا ایستاده و مقابلش، نایب قهرمان فصل پیش که این روزها در رده چهاردهم جدول احوال خوشی ندارد. ذوب آهن 8 هفته است نبرده. منصوریان را به امید تغییر شرایط جایگزین نمازی کردند که او دو بازی قبلی را با یک شکست و یک تساوی پشت سر گذاشت و حالا حتما به شکست ناپذیری اش مقابل پرسپولیسِ برانکو دلخوش است. منصوریانِ مربی تنها یک بار به پرسپولیس باخته؛ دو بر یک، در هفته سوم لیگ نهم با پاس همدان. برانکو هم از یک طرف باید برای شکست دادن منصوریان کوشش کند و از طرفی با بازیکن دیپورتی اش یعنی مسلمان روبرو می گردد. کلا تقابل های پرسپولیس و ذوب آهن همیشه تازگی دارد و این بار هم حضور برانکو، منصوریان، مسلمان، کامیابی نیا، سیدجلال و بیرانوند جذابش نموده است. گذشته از این ها اما تیم برانکو برای مدعی ماندن چاره ای جز پیروزی ندارد و با سه امتیاز این بازی می تواند خودش را به رده سوم و دو امتیازی سپاهان صدرنشین برساند.

چهره ویژه: کمال کامیابی نیا (11)

این پرسپولیس، همه بازیکنانش می توانند چهره باشند اما وضعیت کمال کمی متفاوت است. نه به خاطر مصدومیت دوباره کتفش که در بازی هفته پیش بار دیگر از جا دررفت، بلکه به این دلیل که شاید هیچکس به اندازه او برای مهار مسلمان قابل اعتماد نباشد.

چهره ویژه: محسن مسلمان (10)

داستان های او و برانکو را می دانیم اما مسلمان هنوز انتقام جدایی از پرسپولیس را نگرفته که این بازی، شاید بهترین موقع برایش باشد. این یعنی باید منتظر تماشای بهترین نمایش فوتبالی محسن مسلمان باشیم. او باید به برانمکو ثابت کند که درباره اش اشتباه نموده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: دروازه بان: علیرضا بیرانوند، مدافعان میانی: سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مدافعان کناری: محسن ربیع خواه، آدام همتی، هافبک های دفاعی: کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، هافبک های نفوذی: بشار رسن، امید عالیشاه، مهاجمان: گادوین منشا، علی علیپور

ترکیب احتمالی ذوب آهن:

دروازه بان: رشید مظاهری، مدافعان میانی: هادی محمدی، عارف غلامی، مدافعان کناری: مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی، هافبک های دفاعی: قاسم حدادی فر، حمید بوحمدان، هافبک های نفوذی: محسن مسلمان، ابوذر صفرزاده، محمدرضا حسینی، مهاجم: ادی هرناندز

2 - 390

منبع: ایران ورزشی

به "پرسپولیس - ذوب آهن ، نبردی که کهنه نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس - ذوب آهن ، نبردی که کهنه نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید