وطنخواه: برگزاری مراسم قرعه کشی در مشهد اتفاق خوبی بود، در اینجا همه به ما یاری می نمایند

به گزارش وبلاگ نت قشم، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو گفت: امیدوارم برگزاری مراسم قرعه کشی در جوار حرم امام رضا برای فوتبال مشهد خوب باشد.

وطنخواه: برگزاری مراسم قرعه کشی در مشهد اتفاق خوبی بود، در اینجا همه به ما یاری می نمایند

به گزارش خبرنگار وبلاگ نت قشم از مشهد مقدس، جواد وطنخواه در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت های فصل جدید لیگ برتر 99-98 در جمع وبلاگ نت قشم گفت: برگزاری مراسم قرعه کشی در جوار حرم امام رضا (ع) یک اتفاق خوب است که امیدوارم باعث گردد فصل فوتبالی خوبی برای فوتبال ایران به خصوص مشهدی ها رقم بخورد.

وی اضافه نمود: وضعیت تیم ما از هر نظر خوب است و بازی های تدارکاتی لازم را در برنامه های آماده سازی مان داشتیم. قرار بود اردوی خارجی داشته باشیم که نشد و فکر می کنم بهتر که این اتفاق رخ نداد. خوشبختانه چند اردوی کوتاه در تهران داشتیم که به تیم یاری کرد.

مدیرعامل شهر خودرو در باره تأخیری که در شروع لیگ به وجود آمده است، نیز مطرح نمود: این تأخیر برای تمام باشگاه ها بود و به هرحال مربیان با آن کنار آمده اند.

وی در سرانجام راجع به اینکه آیا شهرداری مشهد به تعهدات اقتصادی اش در قبال باشگاه شهر خودرو عمل نموده است یا نه، مطرح نمود: شهر داری تعهد اقتصادی به باشگاه ما ندارد بلکه در مشهد از استانداری گرفته تا شهرداری و هیئت فوتبال همه به تیم ما یاری می نمایند. اتفاقی که فصل پیش هم رخ داد و به ما در تمام زمینه ها یاری و همکاری شد. ان شاءالله که این روند در فصل جدید هم ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وطنخواه: برگزاری مراسم قرعه کشی در مشهد اتفاق خوبی بود، در اینجا همه به ما یاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وطنخواه: برگزاری مراسم قرعه کشی در مشهد اتفاق خوبی بود، در اینجا همه به ما یاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید