وحشتناک ترین جاذبه های جهان!

به گزارش وبلاگ نت قشم، ترسناک های دیدنی

همواره دیدنی های جهان به مکان های زیبا و عجیب و رویایی منحصر نیست. بعضی از گردشگران ماجراجو در پی مکان های دیدنی و حتی غیر قابل تصور در جهان هستند که بعضی از آن ها به تفاوت های فرهنگی و بعضی دیگر به ساختاری عجیب زمین و بعضی به رویدادهای تلخ تاریخ و نظایر آن باز می شود. بعضی از این مکان ها طوی هستند که حتی شجاع ترین آدم ها هم به سختی شهامت رفتن به آن را پیدا می نمایند اما به هرحال آدم هایی هستند که این شهامت را پیدا می نمایند و می فرایند. در ادامه به معرفی تعدادی از مکان های دیدنی ولی ترسناک جهان می پردازیم شاید شما هم هوس کردید که سری به این جا ها بزنید. با خبرنگاران همراه باشید.

وحشتناک ترین جاذبه های جهان!

جزیره ای که روح رادیواکتیو در آن جاری است

یکی از جزایر متروکه کشور ژاپن که در 15 کیلومتر شهر ناکازاکی واقع شده است زمانی محل اقامت و سکونت نزدیک به پنج هزار نفر بود که در معادل زغال سنگ این منطقه کار و در همین جزیره زندگی می کردند. مردم جزیره به محض اتمام ذخیره ذغال سنگ این منطقه را ترک کردند. فراموش نکنیم این جزیره در نزدیکی شهر ناکازاکی واقع شده است که شاهد یک بمباران اتمی واقعی بوده است.

امپراتوری مردگان در فرانسه

در فرانسه مکانی وجود دارد که گفته می گردد اجساد قریب به شش میلیون انسان مرده را در خود جای داده است و به این علت به امپراتوی یا دخمه مردگان معروفیت دارد. این مکان یکی از بزرگترین و ترسناک ترین دخمه های اموات در جهان به شمار میرود.

موزه از تکه های بدن انسان

یکی از عجیب ترین و ترسناک ترین موزه های جهان در شهر آمستردام و دانشگاه این شهر واقع شده است. این موزه در واقع محلی است برای نمایش اجزای بدن انسان و قسمت ها مختلف جنین و اندام حیوانات که البته از نظر های مختلفی چون رویان شناسی، پاتولوژی و آناتومی برای این دانشگاه اهمیت دارد. اما برای ما انسان های معمولی یک موزه وحشتناک به شمار میرود.

یادگار ترسناکی از جنگ جهانی

در آلمان یک آسایشگاه وجود دارد که البته در حال حاضر متروکه است. این آسایشگاه در زمان جنگ جهانی دوم به وسیله آدولف هیتلر به خدمت گرفته شده بود و حالا که به حالت تعطیل و متروکه در آمده است با یادآوری آن خاطرات تلخ و غم انگیز مکان وحشتناکی به شمار می رود.

در این جنگل می توانید خودتان را بکشید

در نزدیکی های کوه فوجی در کشور ژاپن بلند ترین قله این کشور است، جنگلی واقع شده است که به جنگل خودکشی معروفیت دارد. این جنگل که در اسطوره های ژاپنی به شیاطین ارتباط داده می گردد، آئوکیگاهارا نام دارد. این جنگل که مخصوص خودکشی است از انبوه درختانی تشکیل شده است که باعث می گردد باد به خوبی در آن جریان نداشته باشد. بنابر این موجودات کمی در آن زندگی می نمایند و مکانی بسیار ساکت و آرام در آن وجود دارد. بنا بر دلایلی این جنگل یکی از رایج ترین مکان های خودکشی در جهان به شمار میرود و در سال حدود 100 خودکشی در آن رخ می دهد.

دروازه ای که از ترکمنستان به جهنم می رود

این مکان به دهانه آتش نیز معروف است و به زبان ترکمنی جهنم دروازه سی نامیده می گردد. این گودال یک میدان گازی بزرگ است که در سال 1971 ایجاد شده و تا به امروز حرارت و گرمای آن ادامه دارد و جهانگرد های زیادی را به خود جذب نموده است.

آرامگاه کاپوچینز در ایتالیا

این قبرستان در شهر سیسیل در جنوب ایتالیا واقع شده است. اجساد این قبرستان لباس پوشانده و همچون موزه ها به نمایش گذاشته شده اند. حدود 8 هزار جسد و 1252 مومیایی در این آرامگاه وجود دارد و آن را به یکی از ترسناک ترین قبرستان های جهان تبدیل نموده است.

منبع: الی گشت

به "وحشتناک ترین جاذبه های جهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشتناک ترین جاذبه های جهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید