واکنش سخنگوی باشگاه ذوب آهن به حضور مخالف آذری در هیئت مدیره

به گزارش وبلاگ نت قشم، سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: هر فردی که به باشگاه اضافه می گردد در جهت اهداف باشگاه کوشش خواهد نمود.

واکنش سخنگوی باشگاه ذوب آهن به حضور مخالف آذری در هیئت مدیره

احمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نت قشم, درباره شکست دو بر یک ذوب آهن مقابل الاتحاد عربستان در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: دوست داشتیم قبل از این بازی, دو, سه بازی رسمی در لیگ برتر انجام می دادیم تا با آمادگی کامل به مصاف الاتحاد می رفتیم. هرچند در این مدت در چند بازی محبت آمیز به میدان رفتیم اما این بازی ها مانند یک بازی رسمی، باکیفیت نبود و نتوانست تیم ما را کاملاً در شرایط مسابقه قرار دهد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل رقم خوردن شکست مقابل الاتحاد, گرمای بیش از حد هوا بود که به بالای 50 درصد رسیده و این کار را برای بازیکنان ما سخت نموده بود. بچه ها انصافاً کوشش شان را کردند و در آن وضعیت خوب کار را جلو بردند. دلیل دیگر این بود که سه بازیکن سرباز ما 3,4 روز قبل از بازی به تیم اضافه شدند و آن طور که باید با تیم هماهنگ نبودند.

عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه با وجود میزبانی در بازی برگشت باز هم نمی توانند از این امتیاز در اصفهان بهره ببرند, توضیح داد: در بازی رفت یک گل به ثمر رساندیم که این می تواند در بازی برگشت کار مارا خیلی راحت تر کند. اگر در بازی برگشت با نتیجه یک بر صفر هم پیروز شویم صعود خواهیم کرد. امیدوارم بچه ها با روحیه خوب تمرینات شان را ادامه دهند و با شناختی که از الاتحاد پیدا کردند, بتوانند در بازی برگشت نتیجه لازم برای صعود را کسب نمایند.

جمشیدی در رابطه با اضافه شدن مجتبی فریدونی به هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن و اینکه این فرد در گذشته با سعید آذری مدیرعامل این باشگاه اختلافات شدیدی داشته است, عنوان نمود: شناخت زیادی از آقای فریدونی ندارم اما شنیدم که در جلسه امروز هیئت مدیره قرار است, هیئت مدیره باشگاه با اضافه شدن یک عضو جدید, پنج نفره گردد. حالا اینکه این فرد با شخصی مشکل و اختلاف دارد, بحثی جداست اما هر کسی که به باشگاه اضافه می گردد در جهت اهداف باشگاه کوشش خواهد نمود.

وی تاکید نمود: در هیئت مدیره و مجموعه باشگاه ذوب آهن همه دست به دست هم می دهیم تا نظم و انضباط در باشگاه ادامه پیدا کند و حاشیه ای ایجاد نگردد. هیئت مدیره باشگاه در جهت حفظ همدلی کار خواهد نمود و اگر اختلافی وجود داشته دیگر نباید به گذشته فکر کنیم و باید نگاه مان رو به جلو باشد. هر چه بوده، گذشته است و عضو جدید هیئت مدیره نیز می خواهد فقط به باشگاه یاری کند. برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانیم در هیئت مدیره در کنار مدیرعامل باشگاه و مدیرعامل کارخانه کار را به خوبی جلو ببریم. آقای یزدی زاده (رئیس کارخانه ذوب آهن) یک فرد ورزشی است و مطمئناً برنامه ریزی و تصمیماتش نیز در جهت ارتقای باشگاه خواهد بود.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: الان پرچم ایران در لیگ قهرمانان آسیا در دست ذوب آهن است و امیدوارم همه یاری نمایند تنها نماینده کشور در این مسابقات بتواند در بازی برگشت با الاتحاد سربلند از میدان خارج گردد و به مرحله بعد صعود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش سخنگوی باشگاه ذوب آهن به حضور مخالف آذری در هیئت مدیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سخنگوی باشگاه ذوب آهن به حضور مخالف آذری در هیئت مدیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید