معرفی برترین محل های اقامت و هتل های گرگان از نظر مسافران

به گزارش وبلاگ نت قشم، گرگان مرکز استان گلستان، دارای طبیعتی بکر، سر سبز و دیدنی است. تنوع اقلیمی گرگان باعث شده است تا جاذبه های گردشگری فوق العاده ای داشته باشد. به همین منظور سالیانه افراد زیادی به قصد بازدید از مکان های دیدنی این شهر راهی گلستان می شوند. از مجذوب کننده ترین مکان های دیدنی گرگان می توان به جنگل های سرسبز هیرکانی و دشت های ترکمن صحرا اشاره نمود. اگر قصد سفر به گرگان را دارید بهتر است که از قبل به فکر برنامه ریزی برای سفر خود باشید و هتل یا اقامتگاه خود را رزرو نمایید. به واسطه استقبال خوب گردشگران از این شهر، تعداد هتل ها و محل های اقامت خوب گرگان کم نیست. با ما همراه باشید تا در این مطلب از مجله گردگشری خبرنگاران به معرفی چندتا از برترین هتل های گرگان از نظر مسافران بپردازیم.

معرفی برترین محل های اقامت و هتل های گرگان از نظر مسافران

معرفی هتل قصر بوتانیک گرگان

یکی از برترین هتل های گرگان و لوکس ترین محل های اقامت در این شهر، هتل قصر بوتانیک نام دارد. این هتل پنج ستاره در جاده گرگان ساری واقع شده و در سال 93 نیز افتتاح شده است. هتل بوتانیک دارای 75 اتاق و سوئیت است که بسته به سلیقه و نیازتان می توانید از بین آنها انتخاب نمایید. از امکانات اتاق های این هتل می توان به اینترنت، یخچال، تلویزیون و بسیاری دیگر اشاره کرد.

بعلاوه در سایر فضاهای هتل نیز امکاناتی همانند سالن ورزشی، استخر و سونا، زمین تنیس، زمین بسکتبال، سالن همایش، آرایشگاه بانوان و آقایان، خشک شویی، پارکینگ و بسیاری دیگر برای راحتی مسافران تعبیه شده است. هتل بوتانیک گرگان دسترسی بسیار خوبی نیز به سایر مکان های تماشای این شهر همانند کاخ موزه گرگان، تپه قلعه خندان، موزه صنایع دستی، برج گرگان، منطقه جنگلی ناهار خوران و بسیاری دیگر دارد و می توانید در طی اقامت خود در این هتل به راحتی از مکان های یاد شده نیز تماشا فرمایید.

معرفی هتل آذین گرگان - برترین هتل های گرگان

هتل آذین یکی از برترین هتل های گرگان در جاده گرگان به سمت تهران واقع شده است. این هتل در 7 طبقه ساخته شده است و در کل شامل 32 واحد اقامتی نظیر اتاق و سوئیت می شود. از مهم ترین امکانات هتل می توان به تاکسی سرویس، خشک شویی، چایخانه، فروشگاه، سالن چند منظوره، رستوران، کافی شاپ، گیم نت و بسیاری دیگر اشاره کرد. اتاق های این هتل 4 ستاره دارای اینترنت، یخچال، تلفن، تهویه مطبوع و بسیاری دیگر می باشند. هتل آذین از سمت شمال به دشت ترکمن راه دارد و از جنوب نیز مشرف به کوه و جنگل است به همین دلیل در طول اقامت تان در این هتل به راحتی می توانید که به جنگل نهارخوران و پارک جنگلی دسترسی داشته باشید.

معرفی هتل شهاب گرگان

یکی از برترین هتل های گرگان از نظر مسافران هتل شهاب است. هتل شهاب در جاده ناهارخوران قرار گرفته است و در مجموع 43 اتاق در 6 طبقه دارد. اتاق ها و سوئیت های این هتل 4 ستاره شامل خدماتی همانند اینترنت، تلفن، یخچال، سیستم اعلام حریق می شود. بعضی از برترین سوئیت های این هتل دارای سونای اختصاصی نیز هستند. از دیگر امکانات کلی این هتل می توان به خشکشویی، آسانسور، تاکسی سرویس، تالار پذیرایی، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن سمینار، کافی شاپ، فست فود، رستوران، فضای سبز و پارکینگ و بسیاری دیگر اشاره کرد. این هتل از نظر مسافران یکی از برترین دسترسی ها به مرکز شهر را نیز دارد. بعلاوه با اقامت در این هتل می توانید به راحتی مراکز تماشای همانند جنگل ناهارخوران، روستای زیارت، کاخ موزه گرگان و بسیاری دیگر دسترسی داشته باشید.

معرفی هتل آپارتمان اطلس گرگان - برترین هتل های گرگان

یکی دیگر از هتل آپارتمان های خوب و نوساز گرگان هتل اطلس نام دارد که در سال 96 افتتاح شده است. این هتل 4 طبقه در مجموع 8 اتاق دارد. این دست از هتل آپارتمان ها برای مسافرانی که که قصد گشت و گذار و سرگرمی در طول روز را دارند و تنها اتاقی برای استراحت کردن می خواهند عالی است. دسترسی این هتل آپارتمان به مکان های تماشای همانند پارک ناهار خوران، پارک جنگلی النگدره، پارک هزار پیچ و ایستگاه راه آهن و فرودگاه نیز بسیار خوب است.

معرفی هتل لابوس گرگان

هتل لابوس گرگان یکی از برترین هتل های گرگان است که با قیمت کم و پایین می توانید رزرو نمایید. این هتل در سال 99 افتتاح شده و نوساز محسوب می شود. محل قرار گیری هتل لابوس در جاده زینب آباد و در 2 کیلومتری رامیان است و اطراف آن پر از شالیزارهای برنج است در نتیجه منظره بسیار زیبایی نیز دارد. با توجه به لوکشین هتل لابوس به مکان های تماشای دیگری همانند چشمه گل رامیان، چشمه نیلبرگ نیز دسترسی دارید. از امکانات رفاهی هتل که برای شما در نظر گرفته شده است می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، تلفن، سرویس فرنگی، حمام، تهویه مطبوع، آسانسور، رستوران، پارکینگ اشاره کرد.

معرفی هتل فرهنگیان گرگان - برترین هتل های گرگان

یکی دیگر از برترین هتل های گرگان، هتل فرهنگیان نام دارد. این هتل در جاده ناهار خوران واقع شده و در اطراف آن منظرههای تماشای و بکری وجود دارد. این هتل دو طبقه دارای 30 اتاق و سوئیت است. داخل هتل فرهنگیان یکی از برترین رستوران های گرگان با ظرفیت بیش از 70 نفر وجود دارد. از امکانات اتاق ها می توان به اینترنت، تلفن و یخچال اشاره کرد. از دید بسیاری از مسافران هتل فرهنگیان گرگان ارزش بالایی برای رزرو و اقامت دارد.

معرفی هتل جهانگردی ناهار خوران گرگان - برترین هتل های گرگان

هتل جهانگردی ناهار خوران از برترین هتل های گرگان و در عین حال یکی از قدیمی ترین آنها می باشد. آغاز فعالیت کار این هتل به سال 54 باز می شود و در سال 98 نیز به طور کامل بازسازی شده است. در هتل جهانگردی ناهار خوران علاوه بر اتاق و سوئیت امکان رزرو و اقامت در کلبه را نیز خواهید داشت. از ویژگی ها و امکانات هتل که برای رفاه حال مسافران تعبیه شده است می توان به تاکسی سرویس، تالار پذیرایی، سالن همایش، سالن کنفرانس و سمینار، کافی شاپ، فست فود، رستوران، فضای سبز و پارکینگ و بسیاری دیگر اشاره کرد. با توجه به موقعیت دسترسی این هتل و مکان خوبی که قرار گرفته است به راحتی می توانید به پارک ناهارخوران، پارک جنگلی النگدره، روستای زیارت و کاخ موزه گرگان دسترسی داشته باشید.

معرفی هتل آپارتمان شایسته گرگان

هتل آپارتمان ها گزینه های مالی و بسیار جذابی هستند که می توانید در طول سفرتان برای اقامت بر روی آنها حساب کنید. هتل آپارتمان شایسته که یکی از برترین هتل های گرگان نیز به شمار میرود جهت ارائه خدمات مناسب به مسافران در سال 96 بازسازی شده است. این هتل در 3 طبقه و جمعا 56 اتاق و سوئیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. از دیگر امکانات هتل که برای شما در نظر گرفته شده است می توان به رستوران، کافی شاپ، کتاب خانه، آسانسور، تاکسی سرویس و بسیاری دیگر اشاره کرد.

معرفی اقامتگاه های بومگردی گرگان

در بخش قبل سعی کردیم تا شما را با تعدادی از برترین هتل های گرگان از نظر مسافران آشنا کنیم. حال قصد داریم تا به معرفی مختصری از تعدادی اقامتگاه بوم گردی نیز بپردازیم. امروزه بسیاری از مسافرین از اقامتگاه های بومگردی به علت جذابیت های خاصی که دارند استقبال می نمایند. معمولا اقامتگاه های بومگردی در دل طبیعت قرار دارند و می توانید علاوه بر آرامش طبیعت از امکانات اقامتگاه نیز استفاده نموده تا آسایش داشته باشید.

معرفی اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه

اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه در بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول و در منطقه نمونه گردشگری محمدآباد کتول واقع شده است. مهم ترین ویژگی این اقامتگاه منظره فوق العاده ای است که به کوه دارد. برای رسیدن به این اقامتگاه باید تا گرگان و سپس به شهر فاضل آباد که در 35 کیلومتری گرگان واقع شده رانندگی کنید. اقامتگاه ریگ چشمه شامل 4 ساختمان می شود که هر کدام نیز 8 اتاق نسبتا مجهز دارند. این اقامتگاه که به نوعی یکی از برترین هتل های گرگان نیز به شمار می رود در دل جنگل های هیرکانی قرار گرفته است.

معرفی اقامتگاه بومگردی ساسنگ - برترین هتل های گرگان

یکی دیگر از برترین هتل های گرگان اقامتگاه بومگردی ساسنگ نام دارد. این اقامتگاه برای تجربه زندگی روستایی فوق العاده است. قدمت خانه های روستایی این اقامت گاه به بیش از 40 سال پیش باز می شود اما با توجه به بازسازی های اجرا شده بسیار تمیز و مرتب هستند. روستای ساسنگ در دل جنگل هیرکانی قرار گرفته و پر است از آبشارهای کوچک و بزرگ. در اطراف این اقامتگاه چشمه سارهای فراوانی که از دل سنگهای بزرگ می جوشد و آبشارهای بلند و پر آبی که چشم هر بیننده ای را می نوازد قرار گرفته است که به راحتی و با اندکی پیاده روی می توانید به آنها برسید.

جمع بندی معرفی برترین هتل های گرگان

گرگان مرکز استان گلستان یکی از سرسبزترین منطقه ها شمالی ایران به شمار میرود. جاذبه ها و مکان های تماشای فوق العاده ای همانند پارک ناهار خوران، پارک جنگلی النگدره، جنگل های هیرکانی، روستای زیارت و بسیاری دیگر در این شهر و اطراف آن قرار گرفته اند. در طول سالیان گذشته و با استقبال مردم از این شهر و مکان های تماشای آن تعداد هتل ها و اقامتگاه های بومگردی نیز در این شهر افزایش پیدا نموده است. در این مطلب سعی کردیم تا شما را با تعدادی از برترین هتل های گرگان از نگاه مسافران و بعلاوه اقامتگاه های بومگردی آن آشنا کنیم.

منبع: الی گشت

به "معرفی برترین محل های اقامت و هتل های گرگان از نظر مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین محل های اقامت و هتل های گرگان از نظر مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید