قیمت کارخانه موتورسیکلت گران شد ، موتورسیکلت یک میلیارد و 150 میلیون تومان

به گزارش وبلاگ نت قشم، قیمت کارخانه موتورسیکلت گران تر از بازار آزاد است. قیمت های بازار آزاد موتور نیز بالا رفته است. برخی از شرکت ها فروش اقساطی خود را آغاز کردند. بیشترین افزایش قیمت مربوط به کدام محصول است؟

قیمت کارخانه موتورسیکلت گران شد ، موتورسیکلت یک میلیارد و 150 میلیون تومان

وبلاگ نت قشم - مجتبی اسماعیلی: جالب است بدانید برعکس قیمت خودرو، قیمت موتورسیکلت در کارخانه همواره بیشتر از قیمت بازار آزاد آن است. در ماه اخیر قیمت کارخانه بیشتر موتورسیکلت ها افزایش یافت و برخی از آن ها در بازار آزاد هم گران شدند. این افزایش قیمت برای برخی مدل ها تا 300 میلیون تومان است. البته قیمت تعدادی از موتورها نیز تغییر چندانی نکرده و تقریبا ثابت مانده است. برخی از شرکت ها نیز فروش اقساطی محصولات خود را آغاز کرده اند.

بیشترین تغییر قیمت مربوط به کدام محصولات است؟

جواب جنجالی میرسلیم درباره قیمت بنزین را در یوتیوب وبلاگ نت قشم پلاس تماشا کنید:
رکورد داران افزایش قیمت

بیشترین افزایش قیمت مربوط به موتورسیکلت کاوازاکی نینجا 250 چهار سیلندر است. این محصول با 300 میلیون تومان افزایش قیمت از 850 میلیون تومان به یک میلیارد و 150 میلیون تومان رسیده است. این موتورسیکلت تنها موتورسیکلت چهار سیلندر پلاک ملی در کشور و تنها موتورسیکلت چهار سیلندر 250 سی سی در دنیا است.

قیمت کارخانه موتورسیکلت یاماها Nmax ABS کی لس فول نیز دیگر رکورد دار افزایش قیمت ها است. قیمت این محصول شرکت نیرو موتور از 250 میلیون تومان به 310 میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت کی وای ویسته نیکران موتور هم از 190 میلیون تومان به 240 میلیون تومان رسید و 50 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

قیمت طرح هوندا 125

قیمت کارخانه موتورسیکلت های طرح هوندا 125 تغییر چندانی نداشت. در حال حاضر قیمت هوندا احسان 200 در کارخانه 70 میلیون تومان و 68 میلیون تومان در بازار آزاد است.

همچنین هوندا کویر 200 سی سی با قیمت 75 میلیون تومان در کارخانه و 69 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می شود. هوندا پرواز 125 سی سی قیمتی معادل 66 میلیون تومان در کارخانه و 64 میلیون تومان در بازار آزاد دارد. البته باید بدانید که موتورسیکلت های طرح هوندا با حجم بیشتر از 125 سی سی طرفدار کم تری دارند و برخی از مواقع با قیمتی معادل همان محصولات 125 سی سی معامله می شوند.

اعلام زمان عرضه و معرفی سورن گاز سوز قوی ترین خودرو ایرانی را در کانال یوتیوب وبلاگ نت قشم پلاس تماشا کنید:
بازار موتورسیکلت راکد است

با وجود افزایش قیمت کارخانه موتورسیکلت ، اما بازار خرید و فروش این وسیله محبوب همچنان راکد است. در حال حاضر قیمت های بازار آزاد حدود 10 تا 20 درصد کمتر از قیمت کارخانه است. علت این موضوع نیز فصل سرما و حاکمیت رکود کلی بر بازار کشور است. اما کارخانه ها مشکل چندانی با این موضوع ندارند. چرا که موجودی موتورهای صفر بازار بالاخره به اتمام می رسد و خریداران مجبور می شوند تا با قیمت های نو خرید کنند. از طرف دیگر جشنواره ها و باز شدن طرح های اقساطی نیز باعث ایجاد جذابیت برای خریداران می شود.

آغاز فروش اقساطی شرکت ها

هر چند قیمت کارخانه موتورسیکلت ها افزایش داشته است، اما شرکت های موتورسیکلت ساز فروش اقساطی را آغاز کرده اند. در حال حاضر بیشتر شرکت های موتورسیکلت ساز از جمله نیرو موتور، کویر موتور و نیکران موتور پاسارگاد طرح های فروش اقساطی خود را فعال کرده اند.

برای اطلاع از قیمت روز انواع موتورسیکلت در بازار و کارخانه کلیک کنید.

رنو سامسونگ XM3 سروش دیزل رونمایی شد / همه چیز درباره رنو آرکانا کره ای

کولیوس نو با سروش دیزل مبنا می آید / بررسی رنو سامسونگ QM6 وارداتی

جتور تراولر بهمن موتور را بشناسید / لندروور دیفندر منطقه ها محروم

تاکسی برقی لونا ایران خودرو معرفی گشت / محصول مشترک رنو و JMC چین!

بستیون نات معرفی گشت / خودرو برقی ایران خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

خودروهای نو ایران خودرو در نمایشگاه را بشناسید

جایگزین پژو پارس معرفی گشت / توقف تولید پس از 23 سال!

پژو 207 شش سرعته دستی و اتومات مقایسه شدند / کدامیک برنده شد؟

بستیون نات معرفی گشت / خودرو برقی ایران خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

تاکسی برقی لونا ایران خودرو معرفی گشت / محصول مشترک رنو و JMC چین!

خودروهای نو ایران خودرو در نمایشگاه را بشناسید

کولیوس نو با سروش دیزل مبنا می آید / بررسی رنو سامسونگ QM6 وارداتی

منبع: بیت ران

به "قیمت کارخانه موتورسیکلت گران شد ، موتورسیکلت یک میلیارد و 150 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کارخانه موتورسیکلت گران شد ، موتورسیکلت یک میلیارد و 150 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید