شکایت باشگاه استقلال از سرمربی و سرپرست صنعت نفت ، بیانیه تند و تیز آبی ها علیه ویسی و فیروزی

به گزارش وبلاگ نت قشم، باشگاه استقلال از سرمربی و سرپرست تیم صنعت نفت آبادان به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت می نماید.

شکایت باشگاه استقلال از سرمربی و سرپرست صنعت نفت ، بیانیه تند و تیز آبی ها علیه ویسی و فیروزی

به گزارش وبلاگ نت قشم آنلاین، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در استادیوم آزادی با تساوی 1 - 1 برابر صنعت نفت متوقف شد. این مسابقه بی حاشیه نبود و درگیری ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با علی فیروزی سرپرست صنعت نفت در کنار خط جرقه ای بر دعوایی بود که به نشست خبری هم کشید.

عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت از رفتار ساپینتو انتقاد کرد و سرمربی استقلال هم با به کار بردن الفاظ عجیبی از خجالت ویسی در آمد.

باشگاه استقلال اما امروز اطلاع داد که از سرمربی و سرپرست صنعت نفت شکایت می نماید:

به علت ادبیات زشت و زننده و صحبت های سخیف، بی ادبانه و دور از شأن یک مربی که به وسیله سرمربی تیم صنعت نفت بیان شد و همین طور رفتار آماتور گونه سرپرست این تیم که با نیت تحریک و برهم زدن آرامش و تمرکز سرمربی محترم استقلال اجرا شده، از این دو به کمیته های اخلاق و انضباطی شکایت می نماید.

بسیار جالب است که سرپرست تیم رقیب، با طی کردن 50 متر و با اقدامی عجیب و بسیار سطح پایین، وارد محوطه فنی استقلال و باعث تحریک سرمربی استقلال شد و حتی اعتراف کرد که هدفش از این کار، برهم زدن تمرکز ساپینتو بوده است!

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از آن هیچ گونه مساله ای میان نیمکت ها وجود نداشت و رفتار زشت و اعتراف سرپرست نفت، نشان دهنده برنامه ریزی آن ها برای برهم زدن نیمکت استقلال بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "شکایت باشگاه استقلال از سرمربی و سرپرست صنعت نفت ، بیانیه تند و تیز آبی ها علیه ویسی و فیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت باشگاه استقلال از سرمربی و سرپرست صنعت نفت ، بیانیه تند و تیز آبی ها علیه ویسی و فیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید