سرمربی پیکان: با سازمان دهی خوب مقابل سپاهان پیروز شدیم، توضیحات حسینی درباره حواشی ابتدای بازی

به گزارش وبلاگ نت قشم، گروه استان ها سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:می دانستیم که باید از بازی با سپاهان امتیاز بگیریم و خوشبختانه توانستیم با یک استراتژی خیلی خوب وارد بازی شویم و شرایط به شکلی رقم خورد که توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی پیکان: با سازمان دهی خوب مقابل سپاهان پیروز شدیم، توضیحات حسینی درباره حواشی ابتدای بازی

به گزارش وبلاگ نت قشم از اصفهان، مجتبی حسینی پس از فزونی 2 بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر، در نشست خبری گفت: بازی در ورزشگاه نقش دنیا و مقابل تیم خوب سپاهان کار بسیار مسئله ای است؛ می دانستیم که باید از این بازی امتیاز بگیریم و خوشبختانه توانستیم با یک استراتژی خیلی خوب وارد بازی شویم و شرایط به شکلی رقم خورد که توانستیم بازی را ببریم.

وی ادامه داد: ما مقابل سپاهان دفاع کردیم و سازمان دهی شده بازی کردیم و بازیکنانم انرژی بسیار خوبی برای این بازی خرج کردند؛ از همه آنها تشکر می کنم.

سرمربی پیکان با تمجید از عملکرد بازیکنانش اعلام کرد: بازیکنانم با دل و جان بازی کردند و نکاتی که به آنها در طول هفته گوشزد نموده بودیم را در زمین پیاده کردند.

وی گفت: سپاهان قابلیت هجومی بالایی دارد و می دانستیم که اگر این تیم را را تحت فشار قرار ندهیم، می توانند مشکل ساز شوند. به نظرم کمترین موقعیت ممکن را به سپاهان دادیم و بازیکنان ما به خوبی توانستند سپاهان را کنترل نمایند.

حسینی توضیح داد: باز هم از انرژی و تمرکز خوب بازیکنانم تشکر می کنم؛ پیکان پس از سال ها توانسته سپاهان را شکست دهد و این برد را به کارگران زحمت کش کارخانه ایران خودرو تقدیم می کنم.

وی درپاسخ به اینکه چرا قبل از آغاز بازی با تاخیر روی نیمکت تیمش حاضر شد، گفت: فاصله رختکن تیم مهمان تا زمین زیاد است و من هم حواسم به زمان آغاز بازی نبود. زمانی من کنار نیمکت آمدم که بازی آغاز شده و حتی داور قبل از ورود یکی از بازیکنان ما به زمین سوت آغاز بازی را زده بود.

170، س

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی پیکان: با سازمان دهی خوب مقابل سپاهان پیروز شدیم، توضیحات حسینی درباره حواشی ابتدای بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پیکان: با سازمان دهی خوب مقابل سپاهان پیروز شدیم، توضیحات حسینی درباره حواشی ابتدای بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید